Covid-19
21.11.2020
V glavnem drži se, lepo si napisal, dal še kak drug pogled. Upajmo, da bodo mRNA cepiva res tako učinkovita, da bo dovolj 50% cepljenost. Mi imamo že tri mesece rezervirano kočo v Romuniji za tri tedne poletja 2021.nasmeh.
Mene ni sram ne imena, ne priimka, tudi nerodno mi ni zaradi njiju, prav tako se ničesar ne bojim nasmeh
O medicini ne vem kaj dosti, če sploh kaj, delam pa v bolnišnici. Letos sem sodeloval pri takem projektu, da sem se gibal tudi na COVID-19 oddelkih, kjer med delom hočeš-nočeš (smeš-ne smeš) vsaj s pogledom ošvrkneš bolnika ali bolnico. Ko vidiš to gorje, ko vidiš trud medicinskega osebja, te mine, da bi se šel karkoli po svoje. Če drugega ne, iz spoštovanja do obolelih in tistih, ki za njih skrbijo. Vsa gornja modrovanja so odveč, ko si s situacijo seznanjem v živo, verjetno še bolj, ko oziroma če sam zboliš. Jaz zunaj ne nosim maske zato, da bi bilo videti, da spoštujem zapovedi. Takisto si ne razkužujem rok zaradi predpisov. In še česa ne počnem zato, ker so tako odredili, temveč zato, da pazim nase in morebiti še bolj zato, da pokažem, da mi ni vseeno za druge. Ljudje, ki jih srečujem brez maske, ki se postavijo v vrsto tik za menoj in podobno, se mi smilijo v svoji ozkoglednosti in samozaverovanosti, zato ne gre, da bi se jezil na njih. Saj me še razumeli ne bi. Prej ali slej bomo dobili še drugo bitko (drugi val), a se bojim, da bo tudi še nekaj porazov, preden bomo zmogli še vojno.
21.11.2020
Turbo - tudi mene ni sram mojega imena in priimka, še manj vseh nazivov, ki so pred in za njim. Tudi nisem rabil nikoli na skrivaj kukat na Covid bolnike in nerad modrujem po pravkar preboleli okužbi s težkim potekom (zbolel kljub rigoroznemu upoštevanju ukrepov). Pa mi to nič ne pomaga, če so stvari žal takšne, kot sem zapisal. In še manj, če me bo jutri zaradi zapisanega izpostavljal nek zoprn novinar s svojo vprašljivo moralno integriteto. Ker je Covid ratal tudi pomembno propagandno torišče interesov financ, medijev in politike. Bitko izgubljamo, ker ukrepi virusa ne zmorejo zaustaviti. Ker bi morali biti sicer vsi zaprti v najsodobnejši skafander 24h dnevno za naslednje leto in pol. Pa bomo ravno zaradi tega enkrat dosegli dno, se odgnali nazaj in zmagali. Do takrat pa pamet v roke, ne prepirajmo se in čim bolj množično se držimo ukrepov, ki so koristni - ste jih tudi vi lepo naštel. lp
Tukaj bi vseeno izpostavil nek dokaj enostaven intervju Bečiroviča s Kitajske.
Sorok
22.11.2020
Sicer sem šel v karanteno s tega forumanasmeh pa vseeno: Bojan bravo !
andi2
Evo še ena mal za hec, malo za res, ko smo ravno v karanteni. Doma vprašam moški svet, zakaj v desetih letih tisoče prepirov med uporabniki hribi.net moškega spola in hm, ne spomnim se katere s strani uporabnic ženskega spolanasmeh
Trije odgovori: moški smo že iz kopalnic osnovne šole dalje vajeni, da si kažemo, kdo ima večjega. Od odnosa z mamo in s partnerko dalje pa, da smo vedno na vrhu. Ali pa da vsem drugim pokažemo, da smo sigurno zmeraj na vrhu copatezadrega. Tak da, bravo in hvala lepši spolcool in jah, moški smo pa pač moški. Na se mnoge dobre prepire med moško hribi.net populacijovelik nasmeh!
22.11.2020
A potem smo mi bolj ženski, da se znamo mi trije z jaxom tako lepo dogovoriti, pogovoriti, izmenjati stališča. Pride ženski del na plan ali kaj?velik nasmeh
Covid-19 Pri boju s SARS je potrebno paziti na vnos kvalitetnih beljakovin1
22.11.2020
Andi2, zate ne vemo kakšnega spola si. In še veliko je tebi podobnih na tem forumu. Težko je potem posploševati, da je več prepirov med uporabniki moških. nasmeh
Drago, mislim, glede na strokovno znanje, da prihaja iz zdravstvene sfere. Saj vidimo, da pozna SARS. nasmeh
22.11.2020
Jah, drapr, ne vem. Glede na mojih šest let objav in pozdravljanj na koncu vsake objave z lp, Andrej, se bom najlažje uvrstil v trans sfero. Za druge pa ne vem. Se bo kakšna ženska oglasila, če sem ji naredil krivico. Edino deset let bo treba cakatmežikanje
Pa za Primoža - ta pametna sta uvedla v tej debati posebno kategorijo samo zame - dobro zdresiran moškizavijanje z očmi
22.11.2020
Andrej. Tega dela debate ne spremljam, ker imam vklopljen "butelj filter". Drugače pa se mi zdi, glede na pisanje, da si moškega spola. Morda zdresiran, ampak še vedno moškega. Sicer pa kdo pa ni zdresiran, a nevelik nasmeh?
Tega dela debate ne spremljam, ker imam vklopljen "butelj filter".

Kako za vraga pa potem prebereš, kar napišeš zmeden
22.11.2020
Evo, še ena za smeh, potem pa se umaknem iz moške debate.
Uradna identifikacija spola uporabnika andi2/Andrej: moški spol.
Slikovnega dokaza spola ne morem podati iz enega od naslednjih razlogov (izberi pravilno): a) profil hribi.net ne omogoča slik, ki poudarijo velikost prikazanega objekta; b) objava te vrste slike bi posredno sprožila množično prepoznavanje mojega imena in priimka; c) slikovno gradivo dokaznega materiala ne sega v leto nastanka portala hribi.net (2007) in s tem odvzema možnost staroselcem foruma, da objektivno ocenijo mojo osebnost in spol.
Zdaj pa dost heca, risanke še pogledam in spatvelik nasmeh lp, Andrej
lingo
22.11.2020
@turbo: Kako za vraga pa potem prebereš, kar napišeš?

hahahahaha
geppo
Zdravo
Danes 13 dan od zadnje povišane temperature. Odkar nimam več povišane temperature, se stanje vsak dan izboljšuje. Tudi rezultati krvnega testa so v primerjavi s tistimi, ki sem jih imel v bolnišnici precej izboljšani.
Izgubil 5kg, ki jih nikakor ne morem več nadoknaditi. Žena se trudi, a me ni zredila niti za pol kgvelik nasmeh
Veliko sem v naravi in hoja mi zelo paše. Upam, da se kmalu spravim v stanje, ki sem ga imel pred to "čudno" boleznijo.
Kakšnih drugih posledic nisem zaznal, le moči mi primanjkuje.cool
Covid-19 Strmina me precej utrudi, drugače pa kar gre!   Prebold - Žvajga1
exwannabe
22.11.2020
Tega dela debate ne spremljam, ker imam vklopljen "butelj filter".

Kako za vraga pa potem prebereš, kar napišeš zmeden

**********
Umiram od smeha...velik nasmehvelik nasmeh
24.11.2020
Hoja je zakon. Vse dobro ti želim, Zlatko!
andi2
Zlatko vse dobro! Če si Žvajgo v 2h potem si že na zelo dobri potinasmeh sem moral podobno en teden po zelo majhnih korakih, pa včeraj vseeno uspel nov maks do Dobriča. Utrujenost pa prihaja v zoprnih valovih, kot si rekel. Čudna bolezen, res. Čeprav - ko nam odprejo Golte in Zgornjo Savinjsko, bomo zdravi že po enem izletu v ta svetnasmeh vse dobro!
ejti
24.11.2020
Zlatko, sploh ne dvomim v vrnitev forme.
Brložen že čaka. nasmeh
zokipoki
24.11.2020
Bravo Zlatko! Res sem vesel, da že greš breg!