Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali se s Krima (1107 m), vidi morje?
Glasuj

Covid-19, Ukrajina

Natisni
Becar22. 07. 2021 14:28:37
Samo pa spet zmaga:

Bistvo demokracije NI, da ima večina prav. To je bistvo fašizma!

Moka je bila od nekdaj bela, zdaj je pa ČRNA!
(+2)všeč
magroman22. 07. 2021 14:39:11
hahah

bistvo/temelj fašizma SamoK?....hmmm

lp,
(+3)všeč
SamoK22. 07. 2021 15:12:22
>večina ima prav v demokraciji.

Vsi po vrsti mešate politiko in moralo!
Politično v demokraciji vlada večina.
To pa ne pomeni, da ima prav. "Prav" ni politična kategorija.
(Ni čudno, da ste tukaj že čisto penasti, ker tega ne ločite!)
(+1)všeč
SamoK22. 07. 2021 15:13:40
S kategorijo "absolutnega prav" večine pa operira fašizem, ne demokracija.
Becar in primoza sta tule prvokategornika absolutnega prav.
(+1)všeč
SamoK22. 07. 2021 15:19:37
Govoril sem o tebi in Becarju. Če pa misliš, da nimaš absolutno prav, pa to kdaj povej!
In ja, fašizem ne pozna odtenkov "prav". Le on ima prav, vsi drugi pogledi so sovražni.
(+1)všeč
VanSims22. 07. 2021 15:24:57
>>Kaj ni bistvo demokracije, da ima večina prav?

>Pravzaprav NE!

Pravzaprav v takih situacijah ne. V kriznih situacijah mora aktualna vlada odločno ukrepati . Kam pa pridemo, če bomo odločali, ne samo v parlamentu ampak celo na referendumu.

Hiša ti gori, ti pa boš spraševal družinske člane, ali gasiti ali ne. Ko ste tukaj tako zagreti za NOB in partizane: Kaj če bi oni takrat ko nas je napadel sovražnik, spraševali ali se bomo odločili braniti se ali pa se predamo sovražniku in naj naredi z nami kar hoče (mimogrede, Hitler nas je hotel preseliti za Karpate od koder smo prišli)? Pa so bile posledice upora hujše kot posledice ukrepov sedaj proti koroni. Kratkoročno bi bilo bolje, če bi se podredili. Kaj bi bilo dolgoročno, še posebej če zaveznikom ne bi uspelo premagati nacistične Nemčije, si pa ne upam pomisliti.

Pa novejši primer: .com kriza leta 2000. Če bi kancler Schroeder spraševal Nemce ali izvesti reforme ali ne, ga gotovo ne bi podprli, saj so tako ali tako proti njim godrnjali. No, Nemčija bi danes bila gospodarsko nekje na ravni kake Francije ali celo Italije in šlo bi z leti samo še na slabše.

S tem tudi številke @PV-ja popolnoma izgubijo pomen, kot tudi to ali bi bil referendum uspešen ali ne.

V kriznih situacijah ni demokracije. Špilamo se jo lahko pri reševanju vsakdanjih problemov.
(+1)všeč
SamoK22. 07. 2021 15:29:17
>V kriznih situacijah ni demokracije.

To je pa tako rekoč slogan pri porajanju fašizma. Številni fašisti so ga uporabili!

Ne, ne drži. Demokracija je vladavina večine, kar se preverja na volitvah. Vlada potem dela po svojih pristojnostih, med te spadajo tudi odločitve, ki v tistem trenutku morda niso všečne.
To pa še ne pomeni, da ni demokracije, ne bodi smešen! Če pa krizno situacijo uporabiš za odpravljanje demokratičnih institucij (kar se dogaja marsikje po svetu, začenši z USA), smo na poti v resne težave.
In definitivno smo mrk pogled
(+1)všeč
SamoK22. 07. 2021 15:54:11
>Ne razumem pa tudi tega, kaj pojmuješ pod moralo pri demokraciji. Demokracija je po definiciji vlada ljudstva.

Demokracija je političen pojem. Ko pa ste bluzili o tem, kako ima v demokraciji "prav" večina, ste začeli k demokraciji siliti moralno kategorijo. Ne jaz, vi.
Da pa je demokracija vlada ljudstva, je pa spet en izvrsten fašistoidni pogled na demokracijo. "Ljudstvo" ni pojem, s katerim bi operirala sodobna (evropska) demokracija. Zelo radi pa z jim operirajo fašisti ali fašistoideki.
(+1)všeč
VanSims22. 07. 2021 16:04:47
"Demokracija je vladavina večine, kar se preverja na volitvah. Vlada potem dela po svojih pristojnostih, med te spadajo tudi odločitve, ki v tistem trenutku morda niso všečne."

Ja, to je bila moja poanta. Torej ne le v kriznih situacijah, ampak tudi sicer ne bo kar tako spraševala ljudi na referendumu, kaj pa kako. Lejte, dali smo vam pooblastilo, da vodite državo, referendum je izjema pri res usodnih odločitvah (samostojnost, EU, NATO pa recimo še arbitraža, če naštejem do sedaj pomembne), za stvari, ki se lahko dorečejo v patrlamentu pa nas ne sprašujte (tudi opozicija seveda: ne izsiljujte referendume za vsako figo oz. le takrat kadar mislite, da vlada dela res veliko napako, ne pa kadar vam samo politično ustreza). Če pa tega niste sposobni pa adijo, bo kdo drug prišel za krmilo.

In da, delo vlade se potem preverja na volitvah. In čisto dosti je, da so volitve na vsake štiri leta, ne pa zmeraj kadar si nek lulek zmisli, da bodo in v ta namen, bodisi odstopi ali pa (oz. če jih s tem ne izsili) nagaja vladi, dokler se mu ne uresničijo mokre sanje.

"Če pa krizno situacijo uporabiš za odpravljanje demokratičnih institucij (kar se dogaja marsikje po svetu, začenši z USA), smo na poti v resne težave."

Ja, to je res. Čeprav, če je ornk kriza kakršna niti ta covid ni bila (vojna, huda naravna nesreča) je, žalim slučaj, treba tudi malo ukiniti kake demokratične institucije in postopke. Hudir pa je seveda, ker potem vladajoče včasih zasrbijo prsti, da bi to ukinjanje podljševali kar še naprej, ko recimo najhuje že mine.
všeč
SamoK22. 07. 2021 16:05:29
Recimo sužnjelastništvo, ki so ga poznali Grki, in nič političnih pravic za ženske.
Ja, tebi to očitno odgovarja.
Jaz govorim o sodobni (sem poudaril), evropski (sem poudaril) demokraciji.
Ampak glej, imaš prav, ker vem, da boš sicer še en teden jokal.
(+2)všeč
lino22. 07. 2021 16:11:56

Becar >Še pregovorno flegmatični canadian cancan Lino se je razpičkal z žalitvami.
Nisem se jaz razpičkal. Daleč od tega. Samo spustil sem se na nivo tvoje zmedene, žaljive in prepotentne buče. Leporečja ti ne razumeš. nasmeh
(+2)všeč
Becar22. 07. 2021 16:16:39
Haha kakšne nebuloze pod krinko globokih filozofskih razprav. nasmeh

Ja, demokracija je volja ljudstva, imaš pa več vrst demokracij. Trenutna vlada je s svojim pristopom dosegla največjo promocijo NEPOSREDNE demokracije, ki zna slediti že v kratkem. In neposredna demokracija NI vezana na fašizem kot bi Samo želel. To pomeni, da lahko ljudje neposredno odjebejo poslance in to bi nam prišlo trenutno kar zelo prav. Kakorkoli pa obračaš in se smešiš, narod ima vedno PRAV.

Van pa je postal še večji ekstremist kot Primoza. On bi rad videl, da o naši usodi odloča vlada brez narodne podpore, se pravi s podporo neke ekstremistične manjšine, kateri tudi sam pripada. No in tu se pa prvič strinjam s Samuelom, da je to fašizem.

Se pravi, vlada ima podporo okrog 20% naroda, dela proti željam naroda in v nasprotju s pravno zavezujočimi akti EU. Kaj je lahko še slabše? Aja samo še lobotomija, izolacijska taborišča, zapori za drugače misleče. In to bi se tudi razvilo, če jih ne bi ustavili, kar pa zelo dobro kaže, da jih bomo nasmeh
(+2)všeč
SamoK22. 07. 2021 16:24:16
>To pomeni, da lahko ljudje neposredno odjebejo poslance

Če prav razumem, misliš mimo volitev.
Prvič slišim za to obliko demokracije...
(+2)všeč
VanSims22. 07. 2021 16:27:39
"največjo promocijo NEPOSREDNE demokracije, ki zna slediti že v kratkem."

Sanjaj, za to se zavzema pri nas samo ekstremna Levica, ki pač živi v svojem izsanjanem utopičnem svetu.

"On bi rad videl, da o naši usodi odloča vlada brez narodne podpore, se pravi s podporo neke ekstremistične manjšine, kateri tudi sam pripada."

Vlado je sestavil mandatar stranke z najvišjim procentom podpore na volitvah in je bila sestavljena iz strank, ki so s svojimi deleži glasov pokrivali večino. Pika. Demokratično!

Kako dela, bodo pa odločali ljudje na volitvah.

Ja, boš sedaj rekel, DESUS izstopil, njegovi poslanci pa še kar podpirajo vlado, nekaj poslancev SMS izstopilo iz koalicije, vlada nima večine ...

Ali je bil čas za odstop vlade ali ne bodo zopet odločali ljudje, kot o teh prestopnikih in sicer spet na volitvah. Če so pa ljudje teleta in jih spet volijo (v Avstriji recimo za prestopnike ni šans) je pa drugo. Potem se ne pritožujte.
(+3)všeč
julius22. 07. 2021 16:32:54
Becar
Če pogledaš LINO-ve fotografije, ti je takoj jasno s kom imaš opravka.
Veš hudič je v malekostih!
(+4)všeč
SamoK22. 07. 2021 16:36:00
Ja, to je od vsega najbolj tragično. Demokracija je šibek sistem, tako da barabe kova Trump, Orban in Janša to s pridom zlorabljajo.
Pri nas je še dodatna težava v tem, da je večina politikov popolnih amaterjev. Janša je na žalost med bolj sposobnimi. To ne pomeni, da dela dobro, da mi ne bi kdo tega podtikal. Je pa izvrsten politični šahist, medtem ko se njegovi politični nasprotniki še niso zmenili, ali bi igrali karte ali domine.
(+3)všeč
Becar22. 07. 2021 16:37:30
Julius haha, potem moj detektivski instinkt le deluje. Eden od njihove družine je, le kdo bi to bil? Nova žena? Primož tako kot sem rekel? Eden od otrok? V vsakem primeru bolano do amena!!!velik nasmeh
(+1)všeč
Becar22. 07. 2021 16:45:22
Samo, lepo da priznaš, da nečesa še nisi slišal. Neposredno demokracijo v različnih oblikah imajo recimo na Islandiji, v Estoniji. Islandija je bila država, ki je med gospodarsko krizo 2008 dalje zabredla v hudo krizo ravno zaradih takšnih lopovov, ki jih imamo mi. Korupcija, megalomanske kraje državnega denarja itd. Pregovorno hladni Islandci so takrat naredili STOP, uvedli neposredno demokracijo, pozaprli lopove. In kaj je rezultat? Korupcije praktično ni, država cveti na vseh področjih, nekaj pa jih pač šlo pianino špilat v poduk morebitnim naslednikom.

Van, nisem vedel da je udbomafija vplivala tudi na neposredno demokracijo na Islandiji aaahahahaha velik nasmeh
všeč
SamoK22. 07. 2021 16:47:40
Še za veliko stvari nisem slišal mežikanje
A pa mi lahko prosim navedeš vir, kako so Islandci točno mimo volitev odstavili člane parlamenta.
Da se ne bom še kdaj osmešil.
Hvala.
(+2)všeč
Becar22. 07. 2021 16:53:33
Nisem rekel, da so Islandci preko neposredne demokracije odstranili člane parlamenta. Lahko da so jih, lahko da jih niso, vsekakor pa jih lahko, imajo to možnost! Malo pobrskaj, pa boš našel še kaj zanimivega. Vem pa to, da so takrat ob mini revoluciji pozaprli nekaj pokvarjenih bankirjev in politikov in da imajo zdaj mir nasmeh

Neposredna demokracija je lahko tudi to, da ko narod zasluti, da gre 800 milijonov za vojsko pola- pola (oprema - privat žepi), se usedejo za računalnik, z nekaj kliki preglasujejo in ima pokvarjena banda dolge nosove. mežikanje In proti takim rečem se bori Van s trditvami, da je to na komunajzerski osnovi velik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh
všeč
Stran:123...191192193194195...371372373
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki