Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Kje se nahaja Tumova koča?
Glasuj

Covid-19, Ukrajina

Natisni
julius14. 04. 2021 16:11:02
andi2
Če bi napisano prebral v celoti, ne bi spremenil iz
-mogoče dela ....
v
- dela ....
všeč
Becar14. 04. 2021 16:43:33
Zebdi, če že omenjaš vesolje, čeprav ne spada v to temo....kaj misliš, kaj bi se zgodilo ob hipotetičnem spoznanju, da nismo sami. Takšnim primerkom dflghkdjhsjdflsdkfjasghlas, ki jih je očitno kar precej, bi se odpelalo čisto do konca, kolikor je sploh še rezerve do limita.

Mogoče se nisi nikoli poglabljal v astronomijo, ampak znanstveniki pravijo, da je zvezd v vesolju toliko kot je peščenih zrnc na vseh obalah sveta. Govorimo o rangu neke potence števila deset. Pa vendar si verjetno slišal, da je z znanstvene stroke podana verjetnost, da smo sami v vesolju skoraj enaka 0. Mogoče si že slišal o nedavnih primerih NLP, uradno potrjenih, posnetih in raziskovanih s strani Pentagona?

Link1

Link2

Pravijo, da je v človeški podzavesti strah pred neznanim, neobičajnim. Ljudje imajo radi ustaljeno življenje, pred neznanim se zapirajo (ali pa pišejo bedarije kot vidimo) in s tem bežijo od resnice. Zakaj bi omejevali samega sebe? Skoraj nič ni nemogoče.
(+2)všeč
andi214. 04. 2021 17:28:42
Jap, žal je imel Primož prav. Relativno slab AI program, ki ima dobro prednaloženo shemo informacij iz politike, teorij zarote in govoric iz druge in tretje roke (babica rekla - babica kazala). Zanimivo, da nas AI rad uči o stvareh v katere sicer na splošno verjamemo (kdo je res tako vzvišen, da meni, da smo v vesolju saminasmeh?). Verjetno ga je izdelal kakšen programer, ki je menil, da je edino on prebral kakšno osnovnošolsko knjigo iz naravoslovja. Nič, gremo delat dalje v realen svet. Ta je veliko bolj zanimiv in lep. Pa kmalu spet v hribe, ko se prehlad in delo umirita. lp
(+2)všeč
Becar14. 04. 2021 18:06:04
Vesoljci so nas očitno res obiskali
(+1)všeč
redbull14. 04. 2021 18:55:14
Kaksen prehlad?. Če je prehlad se s klinom zbija, takoj ven na luft, še boljs če mrzl. Si naslednji dan zdravmežikanje
(+4)všeč
pantani114. 04. 2021 19:05:31
Geert Vanden Bossche pravi, da ker cepiva ne uničijo virus ampak le preprečijo, da bi človek zbolel, da bo virus ušel in mutiral tako, da bo postal bolj nalezljiv in bolj nevaren. S tem pa bodo cepljeni ostali praktično brez zaščite. Medtem, ko se bodo necepljeni še vedno lahko zanesli na svoj imunski sistem. Vendar bo žrtev na obeh straneh ogromno, ker bomo iz razmeroma nenevarnega virusa, s pomočjo cepiv, ustvarili pošast. meni nek 6 čut pravi, da bo cela štala jeseni in pozimi.
(+4)všeč
Becar14. 04. 2021 19:19:07
Se vidi, da je še stroka ki ni podrejena političnim vplivom in pa pogoltnem kapitalu.
Ta strokovna oseba dela že več kot 25 let z PCR testi je tudi povedala, da to kar počnejo z temi testi je grozovito. Da PCR test ne pokaže dejansko ničesar. Kar pravimo mi že več kot leto dni. Razkrila je tudi, da virusa niso nikoli izolirali in vse kar delajo je brez znanstvene podlage. Vir: Sašo Bratušek (FB)

Na robu znanega
1
(+1)všeč
SamoK14. 04. 2021 19:25:44
>Razkrila je tudi, da virusa niso nikoli izolirali

Ta gospa je malo zmedena. Res je sicer strokovnjakinja, ampak ne za to, o čemer govori.
Da virusa niso izolirali, je ena od starejših teorij zarotnikov, pa tudi ena bolj neumnih.

https://www.reuters.com/article/uk-factcheck-isolated-idUSKBN28E2SB
(+6)všeč
Becar14. 04. 2021 19:32:08
JanezJ in SamoK vesta več.
(+2)všeč
zokipoki14. 04. 2021 19:48:12
Če bi se le zavedali, da smo vsi v dreku, bi bilo veliko bolje, kot sem včeraj slišal v dobri bolgarski kriminalki 'Zift' (katran) - 'Več je dreka, manjša je škoda, seveda mentalna, ne materialna.'
(+2)všeč
andi214. 04. 2021 22:03:50
Hehe, Dejan - sem probal, tako kot seveda zmeraj delamo. Pa je bil tokratni malo bolj zvit in me je ujel za kravatlc. Nič, par dni počitka po službi, pa bo.
Pa če jutri kaj uredim na Žalah ali Sodni medicini, mogoče še prejvelik nasmeh Ok, zdaj se pa neham hecat, da ne bo še kdo res mislil kot Becar, da tam delam. lp
(+1)všeč
julius14. 04. 2021 23:21:12
andi2
Urejanje na Žalah lahko mirno izpustiš.
Tam ponavadi urejajo svojci.
(+3)všeč
Becar15. 04. 2021 07:33:32
Aleš Verbič RIP
1
(+2)všeč
VanSims15. 04. 2021 09:59:04
Evo @Becar sva že bližje:

Ja, virus COVID-a sam po sebi morda res ni bolj nevaren od gripe (to sicer še ni čisto jasno in bogvedi kake mutacije nas še čakajo) a je nov! V tem je stvar.

In to ne zato ker bi bil kot tak zanimiv, temveč je kot tak bolj nalezljiv ker nismo prekuženi tako kot proti virusu (virusom) gripe. Če bi sedaj prišel virus gripe in nebi bili na njega prekuženi bi bila tudi taka ali pa še hujša štala. Ne torej, ker je bolj nevaren ampak ker je večje število okuženih torej večje število bolnih torej, procentualno sicer isto, a v absolutnih številkah večje število huje bolnih torej preobremenitev ,bolnic. Zato ukrepi. Pustimo sedaj ali so zadostni ali ne, pravilno izbrani ali ne. To so pač napake tistih ki jih odrejajo. tudi sam se ne strinjam z vsemi. Potrebni pa so.

"Priložnost dela tatu!", praviš. Saj to je to kar ti že vseskozi pravim. Pandemija je vzrok, ne pa posledica. Ni bila (najverjetneje) načrtovana (ali pa napihnjena) zato da bi nekdo obogatel, ampak jo skušajo sedaj določeni izrabiti zato. To so vojni dobičkarji, ki so v vsaki vojni oz. krizni situaciji.
(+1)všeč
Becar15. 04. 2021 10:28:26
Se deloma strinjam, razen glede prekuženosti. Glede na to, da nas je po ocenah strokovnjakov bilo okuženih že polovica in da je precepljenost že nekje 10% in se vsak dan povečuje ter da so rizične skupine že praktično precepljene, bi morali že zdavnaj imeti čredno imunost. Še vedno pa se ta logika ustavi pri globalni presežni smrtnosti, ki je ni. Mogoče je res poanta v tem, da so druge bolezni nekoliko zmanjšale smrtnost, covid pa nekoliko povečal in je isto kot prej.

Pred dnevi sem bral, da tako strašljiv angleški sev po najnovejših raziskavah ni nič bolj nalezljiv in nič bolj nevaren od prejšnjih. Ob takih trenutkih se je treba vprašati, kdo in zakaj nas je tako strašil s tem sevom in kakšne koristi je od tega imel.

Sicer pa pri nas bomo kot država z največjo koruptivnostjo na svetu težko prišli iz krempljev covid mafije, ker je praktično ugrabila državo. Medtem ko je v najrazvitejših državah še vedno zaznati nekaj zdrave pameti, ko je Danska recimo prižgala absoluten preklic cepiva AZ in Nemčija tudi ne bo cepila z drugim cepivom tistih, ki so bili že cepljeni z AZ, pri nas zaradi 50% odpovedi cepljenja z AZ enostavno premaknemo mejo iz 60 na 18 let. Še včeraj je bilo cepivo rizično za mlajše od 60 zlasti za ženske, zdaj pa je postalo varno. Če takšna dejstva niso živ dokaz organiziranega kriminala (čemer jaz pravim covid mafija), potem ne vem, kaj je.
(+2)všeč
djimuzl15. 04. 2021 10:43:47
Če se bosta vedno bolj strinjala, kmalu ne bo več tako zanimivo.

Posledično bo velika večina hribovcev odjavila naročnino na Covid-19 novice velik nasmeh
(+5)všeč
jax15. 04. 2021 10:59:53
Kot prvo: s cepljenjem pretiravate. Cepiva so varna in dejansko je cepljenje treba videt kot pot nazaj v normalnost in ne proč od nje. Saj je jasno, da ko to propagirata Janša in Kacin, človek temu le stežka verjame, ampak je res.

Kot drugo pa bi se navezal na tisti zokipokijev komentar, da se moramo zavedati, da smo "vsi v dreku". Ta drek izgleda tako, da si nekateri izplačujejo več tisoč evrov mesečnih dodatkov, da si lastniki vikendov rihtajo posebne ugodnosti za prehajanje mej - in da se večino ljudi zapira v ograde kot ovce (zdaj sicer niso več občine, ampak regije, ampak zapirajo kot ovce nas pa še vedno). Oprosti, to, da smo "vsi v istem dreku" mi zveni zelo, zelo neiskreno.
(+7)všeč
pantani115. 04. 2021 11:39:29
jax, bolj se ne bi mogel strinjati s tvojim komentarjem.
(+1)všeč
VanSims15. 04. 2021 12:09:33
Če bi bilo to res kar tisti Bossche trdi, bi bilo nesmiselno sploh izdelovati cepiva za karkoli, saj se bomo 'bolj naravno' prekužili.

Tisti, ki so cepljeni bodo zaščiteni proti mutacijam na katere cepivo deluje brez da bi zboleli, z novimi pa se bojo ravno tako prekuževali tako, da bodo zbolevali kot pač necepljeni.

Sicer pa tako ali tako kaže, da bodo ta cepljenja postala sezonska kot proti gripi.
(+2)všeč
korl15. 04. 2021 12:19:13
dokler bo ta oblast, bodo tudi ukrepi sezonski
(+6)všeč
Stran:123...102103104105106...375376377
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki