tagec / Zadnja sporočila

Začete teme:
Komentarji:
tagec3. 09. 2015 10:50:19
V torek se zapeljeva na prelaz Pordoi,jutro spet fantastično,tokrat sva bolj zgodnja,izkušnja prejšnega dneva naju je izučila!!skoraj sama sva na parkirišču ob 8h in takoj se odpraviva proti Sass Pordoiu,potem pa desno za Ferrato Piazzeta.Par gornikov je že v ferrati,tukaj ni otrok in neizkušeni nimajo tu kaj početi.Takoj v začetku naju z Nino navije,stopi so takooo zlizani,da je vse na rokah in moram priznat,da je to za naju ena najtežjih ferrat.Težko si prdstavljam,kaj se zgodi tistim,ki tega ne zmorejo??!!Višje gor je veliko lažje,razgledi noro lepi,mislim da smo vsi zelo veseli,ki se povzpnemo na Piz Boe,ne pripeljemo z gondolo,teh pa je večina in okrog nas je stotine ljudi...Dol pa sva ekspresno,za celo turo sva rabila slabih pet urnasmeh
tagec3. 09. 2015 10:17:17
Točno pred mesecem sva obiskala vrhove nad Cortino,tokrat se odločiva za Canezei,ki naju je z okolico še bolj navdušil.Konec avgusta nisem pričakoval gužve,pa sem se zmotil.Ob 9h se znajdeva pod Ferrato Tridentino,v steni pa že taka gužva,da mi ni bilo nič jasno.Kar nekaj otrok in pa starejših brez izkušenj so delali take zastoje,da ni bilo nekega užitka v skali.Ferrata nič posebnega,šele v stolpu Exnerja,kjer hvala bogu ni bilo otrok,za stopnjo težje.Pri koči veliko obiskovalcev,tudi vrh Pisciadu kar dobro obiskan.Kaj reči;ni za ljubitelje miru in samote,razgledi pa res fantastični..
tagec10. 12. 2014 18:37:54
Po slabih 2 tednih končno sonce in kar nekaj se nas je zbralo na Pokljuki,od tega kar nekaj turašev.Sam se nisem odločil za smuči,snega ni prav veliko,se pa da smučat,čeprav je bila danes precej močna kloža.Precej toplo je bilo,razen na grebenu in vrhu,ko je malo zapihalo.Razgledi fantastični,kot vedno ko je jasno,težko se je bilo spustit nazaj na Rudno polje..velik nasmeh
tagec21. 11. 2014 19:55:37
Včeraj parkirava pod Matizovcem,par avtomobilov,do Kofc ne srečava nikogar,sneg se začne nad kočo,gaz je narejena do V.Vrha,snega nekje od 10 do 35cm kjer je napihan,midva greva do sedla,potem pa zavijeva desno proti Kofce gori in potegneva gaz,tukaj natakneva gamaše,dereze niso potrebne.Dan fantastičen,sama sva,v celem dnevu nas naštejem 8.Spodaj pa kar nekaj blata,sploh tam kjer so vozili traktorji.Danes pa se zapeljeva nad Trst in v Napoleoniki plezava zgoraj brez,noro toplo je,razgledi na Tržaški zaliv lepi kot vedno..velik nasmeh
tagec31. 10. 2014 20:21:56
V sredo se zapeljeva na Ljubelj in kar nekaj družin srečava na poti do koče na Zelenici.Ko pa zavijeva proti Vrtači,ostaneva čisto sama.V Suhem ruševju se drživa desno pod stenami,kjer večkrat prečkaš snežišča,ampak nobenga problema.Na sedlu med Zelenjakom in Palcem zavijeva desno,tu pa je potrebno več previdnosti pri prečkanju strmih snežišč,kjer so narejene stopinje.Višje pod vrhom pa je suho in sama sva uživala v miru in lepih razgledih..nasmeh
tagec31. 10. 2014 20:09:44
Na poti v Avstrijo,izkoristiva noro lep dan in obiščeva Voščo,kjer so res fantastični razgledi na Julijce,pa tudi Avst.alpe in pa Dolomite.Da ne govorim o macesnih,ki kar žarijo in jih je vse polno na poti do Trupejevega poldneva preko Blekove planine.Kar težko se je spustit nazaj do avta,dneva pa je kar prehito konec..velik nasmeh
tagec24. 10. 2014 19:19:15
Danes sva šla pogledat na Ratitovec kakšne so razmere in sicer iz Prtovča čez Podn.Snega je malo in je južen,nazaj grede se je vse tajalo,kot pomladi.Na momente orkanski veter,oskrbnik koče je rekel,da je zjutraj pihalo 110 km/h.V zavetrju pa je bilo prav prijetno,razgledi najlepši proti zahodu,Kamniške so bile bolj zabasane...Mislim da nas čaka spet en lep vikend,snega na južnih straneh ni veliko!!velik nasmeh
tagec18. 10. 2014 21:15:13
Danes je bila želja ali Rjavina s severa ali pa po Rekarjevi na Vrbanovo špico.Glede na meglo,ki je vztrajala nekje do 1900m,sva zavila desno proti soncu in izbira je bila res dobra.Lepo dinamična pot,pod nama megla,z višino pa vedno lepši razgledi.Vsaka čast markacistom,za tako dobro varovano pot.Z Nino sva uživala v poplezavanju gor dol in kar prehitro je zmanjkalo varoval.Je pa vseeno pasalo poležavanje na travi pod vrhom,s fantastično panoramo vse okoli naju...velik nasmeh
tagec12. 10. 2014 20:40:29
Danes sem si zaželel Julijce,nekaj bolj na izi,ampak vremenska in pogled proti zahodu me je v Kranju obrnilo proti Predvoru.Od Suhadolnika čez Taško kar hitro,lep jesenski dan,višje na razpotju macesni že lepo rumenijo.V Grdem grabnu je bilo precej spolzko,kar previdno sva sestopala in se kasneje vzpenjala proti srednjim Dolcem,kjer se je začela megla.Na razpotju zavijeva proti Jezerski Kočni,kjer srečava dva gornika ki se spuščata in sta imela meglo na vrhu.Melišče pod Dolsko škrbino je precej zoprno,pa še nič se ni videlo.Srčno sem upal da se bo megla z višino razkadila,ampak nisva imela te sreče.Pred trebušastim prehodom srečava še enega gornika,ki se je ravno splazil skozi,precej mokro je,megla se gosti in postane jasno,da je vrag vzel šalo.Takoj obrneva,nase dava vse kar imava,tako se je shladilo in začne se zoprn spust po vlažnih skalah,ki je bil zelo adrenalinski.Nina je bila zelo vesela,ko sva stopila na melišče,tudi otopli se in nekje na 1800m prideva pod meglo in v dolini sveti sonce,noroeek!!Z veseljem se spuščava navzdol,kar svetlo postaja,pozitivno vzdušje naju preveva in čeprav se ne spomnim kdaj sem nazadnje obrnil pod vrhom,verjamem da je bila to edina pametna odločitev danes,če že cilj ni bil izbran modro..zavijanje z očmi
tagec27. 09. 2014 21:06:11
Nina bi plezala,jaz bi kolesaril ali pa šel na kakšno ferato,potem pa se odločiva za super panoramsko doživetje.Z gondolo na Vogel(danes je potekal tek na Vogel),potem pa preko pl.Zadnji Vogel na goro Vogel,ki je bila precej obiskana,Potem se spustiva proti zahodu,pod Globoko in nadaljujeva na Konjsko sedlo.Od tam se vzpneva na Škrbino in pogledava na Tolminsko stran,od koder se začnejo poditi meglice.Zavijeva levo in s pomočjo jeklenic na Vrh nad Škrbino.Malo sonca malo megle se menjujeta,ko nadaljujeva grebensko prečenje proti Meji in Rušnatem vrhu.Še Vrh nad Planjo,potem pa navzdol preko Globokega spet na markirano pot in po spodnji poti mimo bivše taverne do Zadnjega Vogla.Sedmo uro hoje pa je bilo najtežje in komaj sva dočakala Ski hotel.Ob čakanju na gondolo sva se spraševala,le koliko km sva prehodila,ker ponavadi greva bolj v vertikalo,danes pa ni bilo toliko višincev,kot pa dolžina.Poznavalcem bi bil hvaležen za vsaj približno kilometrino..velik nasmeh
tagec25. 09. 2014 00:43:01
Včeraj v sredo iz Repovega kota na Srebrno sedlo,krasen dan,brez vetra do sedla,potem pa močan zahodnik.Nadaljujeva pod Planjava(ki jo izpustiva tokrat) do Kamniškega sedla,navzdol pa po melišču in v 4.5ure sva spet pri avtu.Meni ena lepših krožnih tur,poleg poti čez Gamsov skret pod Skuto..nasmeh
tagec9. 05. 2014 20:57:23
Današenj cilj so bili Raskovec,Matajurski&Poljanski vrh,smučanje z vseh treh,izšlo pa se je drugače.Pred Lescami mi dobi ploha in nebo je zabasano nad Bohinjem.Pokličem kolegico,da pogleda kamere,če je kje več jasnine.Ker ni bilo,malo počakam na črpalki,potem pa vseeno grem in okrog Triglava se začne jasnit.Ko zapeljem v Laškem Rovtu na makedam,zgleda jasno.Z avtom se da pripeljat še 2km naprej od parkirišča za Suho,potem pa ene 20 min peš do odcepa v gozd.Pot je nekaj časa vidna,ko pa se začne sneg,postane problem.Sam sem bil tukaj pred leti,po opisu se je treba držat bolj levo za pl.Poljana,sam grem očitno preveč desno in pridem pod Gradovec,samo ruševje,gledam Raskavec in ostale vrhove,pa se moram spustit nazaj v gozd in najden pot do Poljane.Utrudi me tale avantura in iskanje prehoda,zato se odločim za Poljanski vrh.Sneg je tako mehak,da ne potrebujem derez,z juga se začne valit megla,nič ne bo od željenega trojčka.Smučanje po gnilcu kar uredu zaradi strmine,ne da se mi nazaj gor,tako da je bil danes zame bolj dan za hojo in orentacijo.Od planine se je treba spet držat levo in čeprav spet ni vidne poti,mi uspe priti nazaj na cesto,katere sen zelo vesel.Avanturo končam pri Danici in opazovanju prelepih Bohinjskih gorah..mežikanje
tagec6. 05. 2014 21:05:46
Ponovno na Vršič,tokrat sam.Usmerim se proti Šitni glavi,danes je sneg bolj južen,čeprav je pa bolj vetrovno.Grem pod Šitno glavo,ko postane prestrmo,dam smučke na ruzak in cepin v roke.Pod M.Mojstrovko ocenim da bo dovolj,sledi vodijo proti vrhu,nekdo je odsmučal,čeprav je svinjsko strmo(najbrž M&M)!Pod smučkami se mi plazi,ko začnem smučat,potrebna je previdnost.Nižje postane igra,fin gnilec je in prav uživam.Potem zavijem desno in zopet smuči na ruzak,ter gor po Pripravniški.Tokrat grem še na V.Mojstrovko,kjer sem čisto sam.Na trenutke orkanski vrh,me prežene navzdol,spet uživam v zavojih in samoti..velik nasmeh
tagec6. 05. 2014 20:23:56
Včeraj se z Nino zapeljeva na Vršič,smer Mojstrovka in sicer preko Pripravniške grape.Veliko gornikov je šlo čez Vratca,sama se raje usmeriva desno.Narejene so štapne,nekje v sredini,kjer pa je senca pa je trdo kot beton.Sam skočim na M.Mojstovko,da odsmučam,Nina pa gre naprej proti Veliki.Kar precej ljudi na vrhu,brez vetra,prav prijetno.Sneg je bil lepo odpuščen,super smučarija.Potem pa pse nazaj na smuči in proti zadnji Mojstrovki.Krasni tereni,nobene gužve,samo en turaš uživa na vrhu.Panorama pa taka,da je težko it navzdol.Odsmučam proti Drevesnici,potem pa prečim levo in pridem direktno pod Vratca.Smučke na ruzak in čez 5min.sem že čez.Spust čez plaz pa je malo bolj siten,predvsem zaradi kamenja.Kaj reči;spet en lepših dni v gorah..velik nasmeh
tagec19. 04. 2014 14:57:09
lepenatka,hvala za želje.Zadnje čase sam še razmišljam kam bi šel in kaj bi presmučal.Torej;za Cmirom sem bil v ponedeljek,ko je bilo precej hladno in vetrovno,sneg je bil precej trd,nekje pomrznjen,zato so derezne kar obvezna oprema v ruzaku.Razmere pa se spreminjajo iz dneva v dan,zato je fajn spremljat napoved za gorski svet.Pot za Cmirom je zelo lepa,primerna za pešake s kondicijo,ker je kar dolga,potem pa odvisno do kam.Primeren je Begunjski vrh,mogoče še skok na Rž,čisto dovolj pa je že do Staničeve koče,kjer so fantastični razgledi.Pešakom priporočam bolj zgodnjo uro,ker je še dolga pot nazaj!pa srečno..nasmeh