Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali je Košutica višja od 2000 m?
Glasuj

Napad jastreba

Natisni
matic.m28. 05. 2009 13:05:32
Pozdravljeni,

danes sem se odpravil na Lisco skozi vas Razbor. Ko sem prišel iz vasi, me je začel preletavati jastreb. Najprej je bilo videti njegovo početje nedolžno. Vseskozi me je imel na očeh in začel leteti proti meni kot da bi rad ujel plen. Če se ne bi branil s palico, se lahko samo vprašam kaj bi mi naredil. Skril sem se v bližnji gozd in upal, da me bo pustil na miru. Ko sem se vračal me je zopet pričakal. Tokrat je letel še višje in nato z veliko hitrostjo pikiral name. Zelo sem se ustrašil. Zahvalim se lahko prijaznemu domačinu, ki me je zapeljal nazaj do vasi Razbor. Ali kdo mogoče ve kaj bi bil razlog za takšno obnašanje?

lp, Matic
všeč
koprofag28. 05. 2009 14:13:13
po moje je bil razlog preveč alkohola, saj
1. jastrebi so mrhovinarji in ne lovijo plena, ampak se hranijo z mrtvimi živalmi.
2. jastreba lahko vidiš na Lisci samo 1. aprila
mežikanje
(+1)všeč
matic.m28. 05. 2009 14:48:14
A ti misliš, da vas jaz zajebavam? A misliš, da sem pijan hodil na Lisco? NE!

Sem si doma prebral mal o jastrebih in sedaj vem, da so mrhovinarji. Ne razumem pa tega, da kako lahko jastreba na Lisci vidiš samo prvega aprila. Še domačin mi je rekel, da so jastrebi in da jih je zelo veliko, ker so zaščiteni. In ni me napadal na Lisco ampak pri vasi Razbor. Če ne veš razloga zakaj takšno obnašanje tega ptiča, potem ne piši kar nekaj v tri dni. Škoda prostora na serverjih.
všeč
viharnik28. 05. 2009 15:45:27
Ja,lačni so bili,verjetno že dolgo niso nič ulovili pa zato nič obedovali.
všeč
Kriška28. 05. 2009 16:27:09
Pa si ti res popolnoma prepričan, da si videl jastreba??? Da ni bil morda orel, sokol, kanja? Če je bila katera od teh živali je bil razlog morda ta, da ima tam nekje gnezdo z mladiči in je presodila, da predstavljaš nevarnost zanje in te je pregnala.

Jastrebi pa naj bi živeli v zelo drugačnem okolju.
všeč
matic.m28. 05. 2009 16:58:15
Ja, čedalje manj sem prepričan, da je šlo za jatreba. Očitno tudi prijazni domačin ne ve točno katere ptice preletavajo njihovo nebo. Rekel mi je tudi, da je te vrste zelo veliko, ker je zaščitena in se ne sme streljati. Razlog, da je imela nekje gnezdo je zelo razumljiv. Najlepša hvala za odgovore
všeč
matic.m28. 05. 2009 17:03:49
Po oglašanju sodeč, bi naj šlo za sokola. Sem mal pobrsku po netu. In tud videz same ptice je isti kakor na sliki.

http://www.junglewalk.com/popup.asp?type=a&AnimalAudioID=352
všeč
matic.m28. 05. 2009 17:04:37
V zgornjem levem kotu klikni PLAY AUDIO
všeč
bojann28. 05. 2009 17:10:40
Grozno! Jaz bi se "usral" od groze da se mi kaj takega zgodi.Ne vem pa res zakaj? Mogoče je pa res razlog kakšno gnezdo v bližini.
všeč
SlavkoJ5. 06. 2009 21:24:14
To kar te je napadlo je bila naša najpogostejša ujeda - kanja (Buteo buteo). Najpogosteje jih vidimo, ko krožijo nad polji in slišimo njihov rezki 'kiaa kiaa' visoko nad nami. So popolnoma nenevarne (tudi našim kokošim navkljub splošnemu prepričanju - edini ujedi pri nas ki sta sposobni odnesti kuro sta planinski orel in kragulj), vendar so lahko precej agresivne pri obrambi gnezda. Verjetno si nevede zašel v bližino gnezda, pa te je skrbna mama le hotela odgnati stran od mladičev. Sicer ti je moralo izgledati grozno, vendar te skoraj zagotovo nebi poškodovala, le prestrašiti je hotela.

še opis: http://www.kpss.si/gospodarjineba/122
všeč
andrej7676. 06. 2009 13:32:55
Glede na to da se določene vrste ptic precej selijo in menjajo okolje je možno tudi da je šlo za sledečo ujedo. velik nasmeh

http://www.aereo.jor.br/wp-content/uploads/2009/01/mig-35a.jpg
všeč
viharnik6. 06. 2009 17:09:50
Tegale ptiča bi se pa še jaz bal.
všeč
Sam.volk6. 06. 2009 17:48:56
Matic,veliko napako si naredil da si se skril v gozd.Tam bi te lahko napadel medved.Drugič le malo pazi kam se skrivaš.Lp
všeč
viharnik6. 06. 2009 18:26:24
Pri www.fitwellsrl.it je že tako,ha,ha.
všeč
dusko236. 06. 2009 18:31:18
Zagotovo dogodek, ki se zgodi zelo redko. Kaj se je ptiču "zgodlalo" niti ni pomembno. Že čez kakšen teden pa bo ostal samo še lep spomin na prvinsko dogodivščino in tak bo ostal. Tudi zato hodim v gore.
všeč
andrej7676. 06. 2009 19:09:17
@Viharnik kje v SLO imajo najboljšo ponudbo za Fitwell ali rajši kupiš v Italiji?
všeč
viharnik6. 06. 2009 21:35:25
Poizvedoval sem za model na sliki.Ugoden uvoznik je marjeta.zonta@evt.si Pravi,da ta model ne izdelujejo več,imajo pa model pilot,ki ga uporablja GRS.Morda ga le dobijo,vendar čudno,ker ga dobi tudi Bor na K2,Krakovski nasip 10.Čevelj je precej dober.Ni vse v bolj znanih firmah.Važno je,da je Italijan.So pa ta čevelj pohvalili stari vrhunski alpinistični mački,kot je Marjon.Cena je ugodna.Pri marjetiv Idriji 145eur,v ljubljani 150-160eur.Če ga dobim ga kupim,saj za sezonski čevelj ne mislim dati celega premoženja.No zdaj preurejam dnevno sobo od starih tapet do novih barvnih kontrastov sten pa je za samo to šlo 120eur.
všeč
matic.m6. 06. 2009 23:01:10
Zdaj se itak samo se smejim temu dogodku. samo tisti trenutek mi pa ni bilo vseeno, ko je ptiček švigal nad mojo glavo. Prav čudno mi je bilo, da je z vetrom pridobival na višini, potem pa krila skrčil proti sebi in ciljal direkt proti meni. Škoda, ker tega dogodka nisem posnel s fotoaparatom, bi bil za nekatere bolj verjeten.
všeč
LauraF24. 05. 2015 14:28:28
Kanja je ujeda iz vrste Jastrebov (iz Wikipedie).
Tudi mene je Kanja danes preganjala v gozdu pri Motokrosu pri Šentvidu pri Stični (blizu Ivančne Gorice). Domačin mi je povedal, da gre za Kanjo in da lahko preganja, ni pa še slišal, da bi koga dejansko napadla. Morda res ni šlo za napad ker me res ni poškodovala ali se me dotaknila, pa me je učinkovito preganjala, zasledovala in preletavala.
Zaradi tega domnevam, da morda ni šlo niti za Kanjo ampak za Kragulja, ki pa lahko napade tudi človeka kadar brani gnezdo(http://www.gnezdilnice.si/index.php?path=kragulj). Bolj natančno, če je bil Kragulj potem je bil mlad Kragulj, ki je svetlo rjave barve, starejši pa sive. Tudi Kanja je lahko svetlo rjava.

Med preletavanjem je Kanja/kragulj kričal in bil ves čas zelo glasen. Bil je zelo vztrajen in po moji oceni me je zasledoval okoli 1,5 km, preletaval pa me je nizko okoli 700 m tako da sem se morala sklanjati. Ko sem hodila ali tekla naprej me je preletaval iz drevesa na levi strani na drevo na desni strani. Preletaval me je od zadaj in nato bil zopet pred mano enkrat na levi in nato na desni. Cik-cak preletavanje je uporabljal dolgo časa in vztrajno. Res je, da me na koncu ni napadel, vendar pa me je s svojim vztrajnim cik-cak preletavanjem prepričal, da bi bila pripravljen tudi napasti. Zanima me kako odreagirati, če se mi to ponovno zgodi? Ker se zaradi tega ne bi odpovedala svojim sprehodom v bližnjem gozdu.
všeč
SamoK24. 05. 2015 15:12:26
Mislim, da je najbolje ostati doma in gledati televizijo, saj je svet zunaj tako ZELOOOO nevaren - povsod kanje, medvedi, modrasi ... Groza! Ne vem, zakaj država vendar te golazni že ne pokonča, da bomo lahko mirno hodili po naravi.
všeč
ZeK24. 05. 2015 15:12:26
napadla te ne bo.

odreagiraš pa tako, kot tokrat. greš do tja, kjer je ne motiš več.
všeč
Stran:12
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki