Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Kje se nahaja Tumova koča?
Glasuj

Covid-19, Ukrajina

Natisni
Sorok25. 03. 2021 11:33:15
Ja, nekaj takegavelik nasmeh
Pa ne bi bilo slabo nekaterim senzacionalističnim govorcem, vedežem in podobnim modrijanom z daljnih obal, pripeljati nekaj krepkih "malarskih" oz. "zidarskih" okrog kepe, da se jih malo "resetira". Se jim je že očitno nabralo malo preveč error-jev v soft-wearu od silnega nakladanjajezen
(+1)všeč
andi225. 03. 2021 11:40:28
Tudi meni vse manj jasno. Včeraj - bliža se tretji val. Danes - že krepko zakorakali v tretji val. In to uradno pooblaščene osebe. Kako bi izgledalo vodenje naše države v vojni? Včeraj - umik, danes - preboj, jutri - poraz, pojutrišnjem - zmaga... Pa ne vem, če je tako težko malo umiriti stvari in spodbujati ljudi, kot je na en monoton in miren način znal rahlo okajeni premier VB med II. svetovno vojno.
(+5)všeč
Sorok25. 03. 2021 11:51:22
Ja, andi2 (najbrž Andrej ?), točno to je TO.
(+3)všeč
andi225. 03. 2021 12:18:23
Pardon, sem končno popravil ime v profil. Andrej, ja. Ne vem, bomo nekakzmeden
všeč
Hribolaznik25. 03. 2021 12:20:57
V celotnem EU-ju je bilo v obdobju od marca do decembra lani 580.000 presežnih smrti v primerjavi z enakim obdobjem v letih od 2016 do 2019. Podatki Eurostata kažejo, da je bilo število presežnih smrti decembra lani največje ravno v Sloveniji.

https://www.rtvslo.si/evropska-unija/eu-lani-vec-kot-pol-milijona-preseznih-smrti-konec-leta-najslabse-v-sloveniji/574275

Kje so zdaj tisti kekci, ki so veselo komentirali, da ni nič več mrtvih kot normalno? Zdaj je čas, da se opravičite. Opravičite se predvsem svojcem vseh umrlih v Sloveniji. Opravičite se za vse neumne komentarje ali pa preprosto nehajte komentirati. kar bo boljše za vse nasmeh

Čakam na opravičila. Ali Vas je treba poimensko poklicati?
(+7)všeč
redbull25. 03. 2021 12:25:31
Bi bilo bolj pametno, če bi zdravo pamet uporabljal kot pa medije in njihovo matematiko. mežikanje
(+4)všeč
Zebdi25. 03. 2021 12:38:19
Ja? In kako bi z zdravo pametjo pojasnil takšno odstopanje v skupnem številu umrlih? nasmeh3000 samomorov zaradi vladnih ukrepov? (tudi takšno argumentacijo sem že slišal, ja...)
(+5)všeč
korl25. 03. 2021 13:04:02
Hribolaznik, pejd rajš mal spat. Moja žena dela v domu za ostarele in so imeli 2019 enako mrtvih kot 2020. Razlika je bila samo v ugotovljenih vzrokih smrti.
(+8)všeč
Sorok25. 03. 2021 14:09:37
Očitno nekateri nočejo prebrati tako kakor napišem. Hribolaznik, če misliš mene, se nimam za kaj opravičevat. Ravnotako kot ti sočustvujem z obolelimi in svojci mrtvih. Žolč sem razlil nad nečim drugim. Vse dobro vsem!
(+3)všeč
martin425. 03. 2021 15:11:50
Vse vas predlagam v vladno svetovalno skupino za covid-19!velik nasmeh
(+2)všeč
Sorok25. 03. 2021 15:36:19
Ja, kar daj in nas potem podpri - mislim, da bi bilo več poštene logike, kot trenutno zavijanje z očmi Poudarek je na "poštene".
(+2)všeč
Becar25. 03. 2021 16:36:32
Dragi Hribolaznik. Veš, ne smeš preveč zaupati oblasti in medijem. Ker za tvoje navedbe, se boš moral ti opravičit. Morda nisi pomislil, da covid mafija izbere tisto obdobje 2016-2019, ki ji najbolj ustreza?

Če pa te res zanima statistika smrtnosti, pa si poglej tule, imaš za 70 let, lahko vpišeš 200 držav. Opravičilo prosim.

Smrtnost za zadnjih 70 let
(+5)všeč
Lunatixz25. 03. 2021 17:33:10
Ti bi moral pa očitno nazaj v osnovno šolo.

Prosim odpri si svoj link in preberi stavek, kateri je namenoma označen z rdečim okvirjem. Očitno takih kot si ti to vseeno ne ustavi, da bi nehali trositi neresnico in na vse pretege iskati načine, s katerimi bi lahko potrdili svoja (neutemeljena seveda) prepričanja - po domače se temu reče zablode.


(+5)všeč
skrajnik25. 03. 2021 18:46:55
Vemo, da lažejo.
Oni vedo, da lažejo.
Oni vedo, da vemo, da lažejo.
Mi vemo, da oni vedo, da mi vemo, da lažejo.

Pa še zmeraj lažejo.

ALEKSANDER SOLŽENICIN
(+12)všeč
capraibex25. 03. 2021 19:51:41
Boljše, da si zaprt v svoji občini kjerkoli je že to.Imamo ostali mir.
(+2)všeč
Becar25. 03. 2021 20:25:12
Lunatixz, jaz ne morem pomagat če ne znaš računat. Leta 1983 je bilo 10,662 smrti na tisoč prebivalcev. Za 2020 pa izračunaj takole: 23891 / 2081000 * 1000 = 11,481. To je 7,7% razlika. Zdaj pa upoštevaj in presodi, koliko se je v 40 letih prebivalstvo postaralo. V pomoč ti je lahko:

Starostne piramide

Seveda, stroka je izbrala takšno primerjalno obdobje, da so dobili 18 % porast umrlih.
(+2)všeč
djimuzl25. 03. 2021 23:38:26
Četudi se prav vsi cepimo, se bojim, da ne bo zaleglo..
1/1 bo še vedno tu s svojimi tabelami, bučkoti, klobasami, indeksi telesne mase in Gonžarji.. velik nasmeh
(+9)všeč
Lunatixz26. 03. 2021 07:57:42
"Lunatixz, jaz ne morem pomagat če ne znaš računat. Leta 1983 je bilo 10,662 smrti na tisoč prebivalcev. Za 2020 pa izračunaj takole: 23891 / 2081000 * 1000 = 11,481. To je 7,7% razlika. Zdaj pa upoštevaj in presodi, koliko se je v 40 letih prebivalstvo postaralo. V pomoč ti je lahko: Starostne piramide

Seveda, stroka je izbrala takšno primerjalno obdobje, da so dobili 18 % porast umrlih."

Bravo Becar, torej namesto da bi priznal svojo napako začneš (samemu sebi) kopati še večjo luknjo in poizkusiti s taktiko preusmerjanja pozornosti in dodatnega izkrivljanja resnice - natanko to, kar si v svojem originalnem sporočilu obtožil oblast in medije.

Za primerjavo si namesto povprečja zadnjih 4-5 let (katero je iz vidika primerjave seveda daleč najbolj relevantno) izbral leto 1983, katero je imelo v zadnjih 70 letih daleč največjo smrtnost (10.662), samo zato da bi s tem demantiral njihovo izjavo in prišel do 7,7% presežne smrtnosti. Zakaj nisi rajši izbral leta 2006 (9.345) na podlagi katerega bi prišli do zaključka, da se je smrtnost v letu 2020 povečala za kar 23%!! Ampak ne, to bi bilo pa potem res izkrivljanje resnice kajne? velik nasmeh

Vzel sem si še dodatnih 5minut, da nedvoumno prikažem kdo je resnično tisti, ki v tej debati izkrivlja resnico (torej oblast/mediji ali ti). Za osnovo sem vzel obdobje zadnjih 37 let, torej povprečje 2019 pa do vključno tvojega leta 1983, in dobil povprečno smrtnost 9.685 / 100.000 prebivalcev. Če primerjamo to torej z letom 2020 dobimo (11.481 / 9.685 ) presežno smrtnost 18,54%, kar je še višje kar je bilo predstavljeno v naših medijih (tam so navedli podatek 17,3%, ker so vzeli samo 5-letno povprečje).

ŠE RAZLIČNE PRIMERJAVE:
30 letno povprečje - 18,54%
"Slovenski mediji in oblast" - 17,3%
Becar - 7,7%

V letošnjem letu sem imel opravka s kar nekaj posamezniki, kot si ti, in iskreno povedano je neka poglobljena debata ravno zaradi konstantnega preusmerjanja debate/izkrivljanja resnice resnično velika izguba časa. Skladno s tem sem (predvsem zaradi sebe) pogovor s teboj zaključil, vseeno pa upam da boš svojo nezadovoljstvo (nad službo, družino, ženo, vlado ali karkoli že) začel reševati na nek drug način, in ne na način, kot si ga izkazal v debati do sedaj.

V vsakem primeru ti želim še veliko sproščujočih pohodov v naših izredno lepih hribih. nasmeh
(+8)všeč
Sorok26. 03. 2021 08:11:49
Točno, treba se je upret na statistiko in se z njo nenehoma ukvarjati. To krepi odpornost oz. naredi imunost. Od nje bodo ziher vsi bolni ozdraveli in ostali zdravivelik nasmeh Predlagam, da nas namesto s cepivom nafutrajo s statistiko, pa bo vse OK. Važno je vedeti %, vse drugo je postransko; potem se na ta % postavijo pravila, ki se jih bodo vsi z našo mentaliteto trdno držali, kot se vseh drugih pravil; kar je zelo dobro opazno, npr., v prometu.
Kaj je že največja laž ?
(+6)všeč
Becar26. 03. 2021 12:01:32
Lunatixz, poglej si projekcijo umrljivosti za naprej, pa boš lahko ugotovil, da imamo močan vpliv staranja prebivalstva. Če se vzame povprečje zadnjih 3 let, boš moral počakat še 3 leta vnaprej in še tam izračunati povprečje. Statistične deviance pa so vseskozi prisotne. Mogoče nisi opazil, namenoma nisem želel, pa vseeno poglej si 50. leta za Slovenijo, ko je smrtnost presegala zdajšnjo. Smrtnost se bo višala zaradi staranja prebivalstva, to je pričakovano, nič nenavadnega. Sicer pa ovc, ki slepo verjamejo covid mafiji tudi sam nimam namena prepričevat, ker je brez pomena.

Imel sem veliko osebnih izkušenj s tem covidom, te zame največ štejejo. Ti pa se kar zapri nekam s plinsko masko in skafandrom, da ne boš kaj staknil. Brez skrbi, jaz uživam v življenju tudi v teh časih brez nepotrebnih obremenjevanj.
(+2)všeč
Stran:123...8384858687...375376377
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2026 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki