Kje se nahaja Končnikov vrh (2109 m)?

Na Peci

Na Raduhi

Na Begunjščici

Na Dleskovški planoti

Gonžarjeva peč
20.10.2019
Kot običajno, ko sva v teh koncih sva obiskala to res zgledno urejeno športno ferato. Prvo te vrste v Sloveniji in drugo najtežjo. Seveda ke boljša polovica šla okrog. Jaz pa sem čez z dodatnim varovanjem od zgoraj pripeljal čez prikatelja s teh koncev. Odrezal se je odlično in tako prvič preplezal ferato take težavnosti. Seveda pa je bila na prvem mestu varnost.nasmeh
Gonžarjeva peč Solidno plezanje1
Gonžarjeva peč Veselje na vrhu2
6.11.2019
Danes na hitro popoldne čez ferato. Razmere temne, mokre in spolzke. V takih je jeklenica v rokavicah drseča in je potrebno plezati brez rokavic. Razgled z vrha ferate pa je zvečer zelo lep.
Gonžarjeva peč Popoldne na vrhu ferate1
7.11.2019
Tudi danes na hitro popoldne čez ferato, ki se je od včeraj skoraj v celoti posušila. Tako so rokavice prijele. Mesečina je že močna in je popestrila razgled.
Gonžarjeva peč Razgled z vrha ferate1
30.5.2020
Danes je morala Ajda zaradi študijskih obveznosti ostati doma ostalih 4/5 pa smo šli najprej malo poplezativ Gonžarjevo peč. Varovala so v super stanju. Boljša polovica jo je splezala prvič po treh mesecih od poroda, Žan petkrat, jaz pa sedemkrat. Sicer je ponavljanje malo dolgočasno, ampak definitivno bolje od kakega fitnesa. Pa še na svežem zraku smo. Nadaljevali smo še na goro Oljko od Savinjeka. Tu je do vrha 2,5 km makadama, kot nalašč za krajši vozičkarski pohod. Na vrhu koča obratuje na polno, jedi so odlične in poceni. Ljudi srednje veliko, dalo se je najti mizo.
Gonžarjeva peč Boljša polovica v D/E plati1
Gonžarjeva peč Majčkeno prehitevanja2
Gonžarjeva peč Žan v izstopnem previsu3
Gonžarjeva peč Po petih oz. sedmih vzponih4
Gonžarjeva peč Lep makadam na goro Oljko5
Gonžarjeva peč Okusna kulinarika6
Gonžarjeva peč Pomlad7
6.6.2020
Danes najprej na Gonžarjevo peč, vsak jo je preplezal po svojih trenutnih željah, boljša polovica 1x, midva z Žanom 3x in Ajda 10x. Varovala bp, le blata na dostopu precej. Nadaljevali smo do Gornje brvi na Pohorju, odkoder smo se sprehodili do Klopnega vrha, kjer je čakal boljšo polovico eden izmed zadnjih žigov SPP. Cesta do Klopnega vrha je zelo primerna za otroški voziček. Tako je minil športni dan na Štajerskem.
Gonžarjeva peč Proti Gonžarjevi peči1
Gonžarjeva peč Gornji skok2
Gonžarjeva peč Gornji skok3
Gonžarjeva peč Na vrhu ferate4
Gonžarjeva peč Proti Klopnemu vrhu5
Gonžarjeva peč Čudovito Pohorje6
14.6.2020
Danes kar na športni dan po Štajerski. Najprej smo se ustavili pri Gonžarjevi peči in jo splezali: boljša polovica 1x, jaz 10x in Ajda 12x gor in 8x dol. Odličen fitnes v naravi. Nadaljevali smo še na Pohorje, kjer sem bil sam varuška, dekleti pa sta pretekli relacijo Ruška koča - Belevue, kjer sta boljši polovici manjkala dva žiga SPP. Za konec pa smo še nabavili skoraj 20 kg češenj, ki so tu cenejše kot na Primorskem, a enako okusne. Dobro izkoriščen dan, presenetljivo nas ni nikjer opralo.
Gonžarjeva peč Po 10 oz. 12 vzponih na Gonžarjevi peči1
Gonžarjeva peč Zeleno Pohorje2
3.10.2020
Danes trening. 10 krat Gonžarjeva peč. Nadomestek bolder klubu Gradec. Za nagrado me je pri devetem vzponu še poscalo, dež pa je vztrajal še cel deseti vzpon. Vmes pa so se mi še do konca zdrsale rokavice, tako sem skoraj tri vzpone opravil kar z golimi rokami. To pa sploh ni slabo, ker človek nikoli ne ve, kdaj bo začel opravljati bolj ročna dela.nasmeh Na koncu smo zavili še v Prlekijo, kjer smo kupili 110 kg jabolk ajdared po 50 c za kilo.nasmeh
Gonžarjeva peč Šija uživa na soncu1
Gonžarjeva peč Pred šestim vzponom2
Gonžarjeva peč Z golimi rokami3
Gonžarjeva peč Štajerska jabolka kot vsako leto4
zokipoki
3.10.2020
Super trening!
Najbolj
hecno pri vsem pa je bilo, da smo eno gajbo pozabili tam in vnovčili kapitalsko izgubo oz. nekomu polepšali dan. No ostalih šest je odličnih in Šija je eno jabolko že pojedla do Kamnika.velik nasmeh
Še bolj hecno je to, da smo gajbe še enkrat prešteli pa jih je pravo število. Ja no športanje z dojenčkom terja tudi svoj davek.velik nasmeh