seznam forumov / Slovenija / Karavanke / Ferata Spodnji plot
 Ferata Spodnji plot
16.6.2018
Včeraj po službi v celotni družinski postavi vzpon po tej E/F ferati. Varovala bp. Razmere odlične. Skala se tu hitro suši. V mlaki pri koči je Ajda opazil redko žabo Česnovko. Med potjo pa precej hroščev rilčarjev in mirnega slepca.
Ferata Spodnji plot Pot do Spodnjega Plota1 Ferata Spodnji plot Rilčar2 Ferata Spodnji plot Slepec3 Ferata Spodnji plot Plata4 Ferata Spodnji plot Fotografinja5 Ferata Spodnji plot V srednjem previsu6 Ferata Spodnji plot Prečka7 Ferata Spodnji plot Izstopni È8 Ferata Spodnji plot Družinska z vrha9 Ferata Spodnji plot Simpatično pozno popoldne10
bperc
16.6.2018
V Griffen ste že šli pogledat... Mislim, da take ni pri nas, pa tudi verjetno najtežja na avstrijskem Koroškem...

Schlossberg - Klettersteig
16.6.2018
Smo že slišali, a mi vsaj skica deluje malo dolgočasno, ker je prečka, ki je ni tako zanimivo plezati, kot navzgor.
janezs73
17.6.2018
@bperc & @primoza: potem, ko sem včeraj prebral vajin zapis o ferati nad Griffnom, sem jo danes takoj preizskusil.

Primož, ne bo ti žal, če jo preizkusite tudi vi... prečke so v resnici precej navite in številne nagnjene precej gor ali dol, v previsu oz. tik nad njimi ali večjimi spodmoli... skupaj je v tej ferati cca 200 m E prehodov in cca 200 C/D (ali bolje D) prehodov...

Se strinjam z izrečenim, da je tole najtežje na avstrijskem koroškem, pa verjetno tudi širše... dolžina E delov je res izjemna in tu se pokaže največja težava, brez popkovin nikar ne hodite sem, če niste sposobni 1h viset na rokah, ne da bi vam vmes popustile... jaz nisem, zato sem na popkovinah počival na stevilnih klinih.

Skratka , težko!

Je pa že v tem dobrem mesecu, odkar je ferata odprta, v vpisni knjigi vpisanih precej Slovencev. Bravo!
don kihott
17.6.2018
Mislim,da ena izmed težjih v celi Avstriji...Sicer sm jo lezu brez uporabe skob samo jeklenica in trenje ,popkovino sm vpenjal le za snemanje težjih kadrov in slikanje...V ferati je bilo že okoli 5 ali 6 krat izvedeno reševanje izčrpanih plezalcev/feratarjev,zato so tudi pred dvema tednoma v steno zavrtali 30 dodatnih večjih skob...Večina pa itak skoz visi na popkovini ali se od sidra do sidra šlepa po zajli,zatikajo se roke za zajlo...itd...itd...Zadeva je dolg in konstantno navita,možnost za oddih je le preden se ferata iz desne prečke obrne v levo tam je nekaj mest z oxeno B/C...Skala je pa ful krušljiva in ostra!!!
Bomo šli ob priliki, ampak prečke me spominjajo na tistega našega starega rimca.
8.7.2018
V zadnjih osmih dneh sem bil trikrat po tej ferati, zadnjič danes. Danes je bilo kar nekaj ljudi, nekateri (beri mlad par, znanca s hribov.net) so bili dobro opremljeni, pri drugih pa je bila oprema precej pomankljiva (beri samovarovanje gurtna s kavbojcem pritrjena na manevrirno zanko plezalnega pasu in brez blažilnika padca). Drugače lep dan, v hribih ta vikend ni bilo prevroče.
Ferata Spodnji plot Srednji E previs1 Ferata Spodnji plot Na izstopu2
MatejaP
9.7.2018
Ferata je bila na mojem spisku želja že od lani in v soboto je prišla na vrstovelik nasmeh

Med vami je veliko poznavalcev podobnih poti, sama sem mogoče E samo povohala, ker so mi bližje naravne poti, kjer je jeklenica samo za pomoč, kar pa ne velja za omenjeno ferato.

Že na začetku, ko sem si dobro pogledala tablo me je zmotil čas plezanja 45 minut in nisem vedela kaj naj si mislim, zdelo se mi je pa veliko za tako kratko smer, malo strahu seveda ne škodivelik nasmeh

Meni osebno je bil malenkost težji srednji kamin, mogoče so bile tudi roke že malo utrujene, ker sem se pri "Štefovem klinu" nerodno vpela in sem se morala spuščat malenkost nazaj, da sem šla lahko spet naprej. Tudi izstop je dobro začinjen, ampak veš, da bo kmalu konec in te kar potegne navzgorvelik nasmeh

Ferata ti požene adrenalin po krvi in je vredna vsega spoštovanja, roke odnesejo glavnino, nekaj noge, tudi v glavi mora bit vse prav zloženonasmeh

Plezala sem v plezalkah z vso potrebno opremo, tudi popkovino, da sem lahko počivala in ja stala sem na klinih kot je razvidno iz Primoževih slik, ker enostavno drugače ni šlo,mogoče mi pa manjkajo izkušnje, verjetno jih nikoli ne bom imela dovolj, da bi to popravilajezik

15.6.2019
Danes v 2/3 družinski postavi malo teka in hitre hoje na relaciji Ljubelj - Zelenica - ferata Spodnji Plot E krak - Zelenica - Ljubelj. Ne preveč vroče zaradi vetra in oblačnosti. Ferata bp le na prečnici nad platami je nekaj malo krušljivejših stopov. Odličen športni dan, čas za celo pot pa 1 h 2 min. Boljša polovica pa je medtem prišla na Stari Ljubelj.
Ferata Spodnji plot Proti Spodnjem Plotu1 Ferata Spodnji plot Pred vstopom v ferato2 Ferata Spodnji plot Začetni skok3 Ferata Spodnji plot Plata E (E/F?)4 Ferata Spodnji plot Po plati5 Ferata Spodnji plot E previs v sredini6 Ferata Spodnji plot Izstopni E previs7 Ferata Spodnji plot Na vrhu ferate8
lino
16.6.2019

Primož, kot vedno čudovite slike iz ferate. Ne štima mi pa matematika. Žan, Ajda, tvoja boljša polovica in tvoja malenkost. Po moji logiki je to 4/4, na tej ferati je pa potem 1/2 ali 2/4 družinske postave. Uživajte še naprej!
Žan ni udeleženec družinskih pohodov. Si ga pa zelo prizadevamo dobiti ga nazaj na poti, ki jih ima v resnici tudi on zelo rad. Pustimo se presenetiti.nasmeh
16.6.2019
Lino zakaj zacenjas prcati. ? Naj imajo kar imajo, kljub da omenja veliko glede druzine so dobri hribovski podatki ter krasne slike. Ce si na forumu glede informativnosti le teh potem preskocis kdo je vse bil zraven.
5.7.2019
Danes na hitro preko te edine naše E ferate. Start iz Ljubelja, nato hitro do Zelenice ter po ferati na Spodnji Plot. Varovala bp. Do zdaj nisem nikoli pohvalil zares kakovostne jeklenice, ki olajša napredovanje preko strmejših delov. Za krog sem porabil 1h14min, boljša polovica pa je medtem skoraj osvojila kočo na Starem ljubelju.velik nasmeh. Kača pa je počakala v avtu.
Ferata Spodnji plot Proti vstopu1 Ferata Spodnji plot Vstop v ferato2 Ferata Spodnji plot Vstop v E morda celo E/F plato3 Ferata Spodnji plot Nad drugim E4 Ferata Spodnji plot Nad izstopnim E5
lino
5.7.2019
Primož, čisto po tihem bom pohvalil, da ne bo Redbull spet pop...... Zavoljo te pop..... sem v stanju obsesivno-kompulzivne fobije. Lp! nasmeh velik nasmeh
Ej Lino drž se... Občutek imam, da ti obiskuješ gore čisto pripravljen.nasmeh