Prisojnik
Bravo nasmeh lepe slikce
peter5
12.1.2020
Današnji Prisank je ponudil perfektne razmere, ob luni gor, ob toplem soncu dol.
Prisojnik1
Prisojnik19
Prisojnik20
12.1.2020
ja, a luna nagaja pri slikahnasmehnasmeh?
Tomaž11
24.1.2020
Danes popoldan po grebenski poti na vrh. Razmere so bile dobre, razen vetra velik nasmeh.
Prisojnik Na vrhu Prisojnika1
Prisojnik Za nekaj časa se poslavlja...14
Lukito
Sobota, 8.2.2020

Startal sem na vrhu Vrsica, ter sledil uhojeni poti cez melisca - trd sneg do grape. V grapi spodaj je bil suh sneg ki se je prediral, zato se nisem odlocil za dereze. Po nekaj metrih "gazenja" sem se odlocil da ne bom sel po grapi ce so take razmere do vrha. Ko sem prestopil na desno stran grape sem ugotovil da je tam vse drugace - trdo. Tako sem obul dereze, oblekel pas in pripel cepina, ter lepo popikal do vrha.

Ko sem izstopil iz grape me je pozdravilo sonce, na poti pa kar nekaj casa ni bilo snega. Tako sem razmisljal da bi snel dereze, vendar sem kmalu nasel nekaj zaplat snega in se povzpel po njih. Na soncu v brezveterju je bilo vroce, ko je zapihalo je bilo hladno... pa se obleci pravilno ce se znas nasmeh Podlaga do okna in se malo naprej do grebena je bila nekaj cm gnilega snega na trdi podlagi, obcasno so se delali cokli.

Pri oknu sem se malo ustavil, popil caj in potem naprej na greben. Do grebena se na mestih malo udira, malo je gnilega, malo suhega; ampak na grebenu zadeva postane precej trda.... in zelo resna. Prostora za kaksno napako tukaj ni, ce zdrsnes se verjetno ne ustavis. Pot je potegnjena skoraj ves cas cisto po grebenu. Na dveh mestih sem za na dol naredil malo obvoza, ker je prevec izpostavljeno in ni popolnoma prekrito s snegom, tako da je lahko hitro kaj narobe. Na vrhu sem srecal skupino petih hribolazcev, ter jih prosil za sliko (ker na selfijev tukaj nekateri ne odobravajo). Vse skupaj sem nastel 12-15 obiskovalcev.

Razgledi na vrhu so bili neverjetni, videlo se je res zelo dalec. Vendar pa je vseeno malo pihalo, tako da sem kar hitro potegnil nazaj proti dolini. Bilo je lepo.

Prisojnik Tjale gor :)1
Prisojnik Ni prostora za napake.12
Prisojnik Pogled skozi okno.13
10.2.2020
Zares lepe slike. Zanimivo, da na mojem, 6m nižjem hribu, tisti dan ni pa prav nič vleklo.
Lukito
Hvala.

Tudi tukaj ni skoz pihalo ampak na obroke. Napoved je bila sicer brezveterje, ampak ne verjamem da to velja za prelaze in grebene.
Trobec
10.2.2020
Tudi na Špiku je bilo skoraj povsem mirno, tako da se je dalo prebit celo uro na vrhu. Po poti pa tako ali tako ni nikjer pravega grebena.

Čestitke za turo!
Nejc787
11.2.2020
Čestitke! Srečno!
17.2.2020
Prisojnik, Grebenska, včeraj. Štart okrog 6h, spodaj nič kaj dosti pomrznjeno, zimska grapa podobno, bolj trda je bila po desni strani. Nad grapo za cca. 20 min. kopnega (mi smo dereze sneli), potem sledi pobočje proti oknu, ki je bilo že takrat rahlo ojuženo. Od okna naprej v glavnem trdo, lep sneg, z izjemo pobočja pod vrhom, ki ga sonce tudi precej ogreje. Ko smo se okrog 10h vračali, vse podobno, le pobočje pod oknom je bilo že precej zmehčano. Ni se pa nikjer prediralo. Tudi opasti po grebenu še delujejo kompaktno in poti so speljane z varnimi odmiki od roba. Okrog 12h smo se vrnili na Vršič, kjer je takrat na momente že nadležno pihalo. Obiska zmerno, mi smo jih z nami vred našteli 12.
Skratka, lep dan in generalno gledano lepe razmere.
Prisojnik dereze smo si nataknili kmalu 1
Prisojnik zimska grapa ob našem sestopu20
Prisojnik še malo, pa bo pivo...21
17.2.2020
Dobra dokumentacija, razmere itd.