Jalovec
Domch
2.9.2019
Čestitke za kralja in žig. Tudi sam sem šel v prvo gor v skupini in mi ni bilo nekaj posebnega, ko sem šel pa sam je bilo malo drugače.
barbarela
Hvala za čestitke! Ne, sama pa si ne bi upala na Kralja niti v mislih.
hribov.ec
3.9.2019
Bravo, čestitke! Podobno sem doživljal lani jaz. Tudi sam sem imel prej kar veliko strahospoštovanja! So mi pa zelo pomagale sveže oznake, ki jih je lanski oskrbnik Vasja naredil kakšen teden preje. Brez teh bi imel verjetno veliko več težav. Srečno še naprej!
mukica
Čestitke, lepa tura ,najlepša v družbi,ki je vajena zahtevnih poti,potem se "težave"porazgubijo.
Kralj je pa vreden solo obiska in takrat ga definitivno najbolj čutiš mežikanje Letos sva z prijateljico šli na vzhod in tudi to ima poseben čarnasmeh
Jalovec1
Tadej Bolta
15.9.2019
Malo sem prebiral Miheliča in knjigo Severni pristopi, kjer sem zasledil turo od Srednje Ponce do Vevnice. Ker pa tudi Jalovec ni več daleč, sem vse tri vrhove povezal v eno turo.

Start ob 6:30, v dolini je bila megla, a ko zagrizem v klanec, kmalu pridem na sonce. Na Srednjih Poncih sem sam, nadaljujem po dolgem grebenu do Vevnice. Pot ni vzdrževana. Zajle so slabe, le na dveh ali treh težjih mestih so namestili nove. Na vrhu Vevnice smo trije. Razgled na Jalovec, Mangart, Kotovo sedlo je na dlani... Začnem sestopat proti bivaku pod Mangartom, kjer sem mislil, da bo pot do Kotovega sedla le formalnost...a ni bilo čisto tako. Spustiti sem se moral najprej 400 višincev proti Logu pod Mangartom, nato pa zagrizti nazaj v klanec (direktna pot gre iz Vevnice na mini sedlo in potem levo proti Kotovemu sedlu - plezanje II stopnje, brez varoval, oznak).

Ko sem na Kotovemu sedlu malo kolebam, ali grem še na Jalovec ali ne.... In glede nato, da je Jalovec pred mano, do vrha pa je dobra urca, pač skočim na vrh. Na vrhu sva dva. Sestop skozi škrbino in v dveh urah sem v Tamarju.

Od Planice preko vseh vrhov in nazaj do Tamarja v 10ih urah. Ni slabo.
Jalovec proti Srednjim Poncem1
Jalovec pogled nazaj13
darinka4
17.9.2019
Jalovec 16. 9. 2019. Na hitro sem se v nedeljo popoldan odločila da grem do Špička prespat. Malo sem si izračunala koliko hoje rabim iz Zapodna čez Mali Kot , da me ne ujame tema. Ampak dolga vožnja in nedeljski vozniki naredijo svoje. Ob 17 sem pričela s hojo s parkirišča v Zapodnu. Po gozdu srečam nekaj pohodnikov ki sestopajo. Eden se mi čudi tako pozno da grem in me bo ujela tema. Pot dobro poznam. V gozdu zaslišim čudne glasove kot bi medved brundal. A ni bilo to. So rekli da se tako sliši rukanje jelena. Drugi del poti ko prideš iz gozda pa je potekal v hladu. In hitro sem prišla do Špička. V dobrih dveh urah. Tako hitro še nikoli. Pet pohodnikov je bilo zunaj. Šest nas je prespalo. Večer pa je bil prav za romantične duše. Ob soju sveč v zavetišču smo poklepetali. Zunaj pa pravljično. Belo morje spodaj. Luna je svetila in zvezde so žarele kot pravijo. In mirno. Spali ssmo prav lepo . Prijazno dekle je na Špički. Naslednje jutro po zajtrku, po šesti uri se odpravim na vrh. Pa bom enkrat zgodaj gor. Jutro brez oblaka in tako je ostalo ves dan. Za mano sta šla še dva pohodnika, ki sta prespala v koči in šli smo skupaj. Ob kleprtu vso pot in varni hoji do vrha sta tisti dve uri hitro minili. Na vrhu lepo mirno s prekrasnimi razgledi. Ostanem več časa. Počasi se odpravim v dolino. Sonce pa greje vso pot. Srečam le enega tujca , ki gre na Špičko. Ob sestopu pa nisem slišala v gozdu nobenih glasov. Vse je bilo mirno.
Jalovec pravljični topel večer na Špički. 1
Jalovec Veliki Ozebnik7
Jalovec v steni8
Jalovec na grebenu9
Jalovec Vida prvikrat na Jalovec. Imela je izkušenega   vodiča, ki je bil v Himalaji. 10
Jalovec razgledi. 11
Jalovec na vrhu poletno. Marjan Markovič , izkušen alpinist , ki ji stal na dosti višjih vrhovih kakor jaz. 12
Jalovec odhajata z vrha, jaz ostanem še nekaj časa. 13
Jalovec ampak je treba sestopiti. 14
Jalovec jesen se bliža15
Jalovec zadnje rožce letos. 16
kramar001
Pozdravljeni
rad bi šel iz loške koritnice na jalovec pa me zanimajo izkušnje te poti.
Janez Seliškar
23.9.2019
Obe poti sta zahtevni, dolgi in na nekaterih mestih izpostavljeni. Ustrezna oprema, pravo vreme in pot pod noge.
Tudi v pravopisu še nimaš prav veliko izkušenj!
Alpska roža
23.9.2019
Ima pa gospod voljo do planinarjenja. Pa ljudje dragi, kaj je z vami? Da ne bo pomote, sem visoko izobražena in vem kje so pravopisne napake, a namesto da ga kritizirate, mu rajši odgovorite na vprašanje. Gospod ne piše knjige, želi le informacijo. Z malo tolerance in prijaznosti, bi bil svet lepši!
Pa lep dan še naprej.
23.9.2019
'Gospod' je polpismen ali pa tako malomaren in ti take podpiraš.
Odgovor je dobil pred mojo objavo.
kramar001
Pozdravljeni
Rad bi šel iz Loške koritnice na Jalovec,pa me zanimajo izkušnje s te poti.

Hvala, Marjan.
Srečno v hribih ti želim!
jprim
5.10.2019
@Alpska roža
Nikoli ne bi sama zapisala - npr. Sem visoko izobražena ... Čeprav sama včasih podam kritiko, toda nikoli s tako samo všečnostmi komentarji ...
Lp!
5.10.2019
Kramar ce se nisi sel, potem ce imas zdaj plan potem ne pozabi, da severna, sencna stran ima sigurno belino. Ne pozabi opremo za taksno podlago
lino
Jprim, celo življenje se učimo. Že sam psevdonim Alpska roža nakazuje na neko notranjo ali pa zunanjo lepoto ali pa presežek. Nekje sem slišal pregovor: "Dobro blago se samo hvali." Če se pa ne hvali samo, je pa potrebno dodati malce EPP-ja. Teh zadev, mislim, da lahko veliko vidiš pri politikih. nasmeh
Dasa_p
21.10.2019
Pozdravljeni, razmisljamo, da bi se v soboto odpravili na Jalovec - 2-dnevna tura s spanjem v zavetiscu pod spickom. Ima kdo informacijo ce je pot ze poledenela ali pa je sneg in led v tem toplem vremenu pobralo?
Snega, ki bi oviral dostop do našega visokogorja že teden dni ni več, glede odprtosti zavetišča pa upam, da si se dobro pozanimala.
djimuzl
21.10.2019
Pod Špičkom boste lahko spali le v zimski sobi, saj je zavetišče zaprto. Spalne vreče bodo prišle prav.