Vreme, vremenska napoved, nevarnost...
|
| Santi9. 12. 2010 12:45:56 |
se strinjam s turbom, ilmeteo je zakon, pika 
|
|
|
|
| Kozorog9. 12. 2010 13:32:22 |
jaz pa se strinjam z Igorjem, ki je kot triglavski napisal da je ilmeteo ZAKON  
|
|
|
|
| ljubitelj gora9. 12. 2010 20:36:57 |
Ravno prejle so na 24ur povedal, da bo v nedeljo velika nevarnost plazov, ker se sneg še ni sprejel s podlago , seveda bo vreme lepo in veliko obiskovalcev. Povedal so tudi, da ti oprema nič kaj dosti ne koristi, če te plaz zasuje, prej VELIKA SREČA. Lansko leto jih je 7 umrl
|
|
|
|
| viharnik9. 12. 2010 20:48:15 |
da se sneg ne bi po vsej odjugi sprijel s podlago je res čudna napoved s strani GRS.še bolj čudno je,da bodo plazovi,saj je bilo južno vse do Kredarice.Snežilo je le nad okoli 2300m,kjer je zapadlo do 35cm snega. Večja nevarnost preti pred poledenelim pobočjem,ki so pokrita z novim snegom,številnimi področji napihanega snega in klož,debeli skorji,kar otežuje napredovanje in precejšnjemu mrazu z vetrom,ki lahko na 2500m preseže učinek mraza na koži pod -30°C!.To so samo moji izsledki pri opazovanju zadnjih razmer v gorah preko podatkov,kaj je konkretno na terenu,mora pa vsak sam preveriti na turi.
|
|
|
|
| IgorZlodej10. 12. 2010 15:15:48 |
Izjava je bila dana še pred prehodom hladne fronte, od včeraj zvečer pa so povsod v gorah take razmere: http://www.grzs.si/?MenuID=1&NewsID=1014 V gorah je tako povsod izredno nevarno za zdrs, zato v gore le z ustrezno opremo. lep vikend
|
|
|
|
| Sano13. 12. 2010 21:50:50 |
Mene pa zanima, kateri vremenski napovedi verjeti, predvsem glede trenutnih temperatur? Sedaj že par dni spremljam Ilmeteo in je napoved res presenetljivo natančna, sem pa opazil, da se temperature preceh razlikujejo od Arsa. Kdo je torej bolj natančen?
|
|
|
|
| aljazek13. 12. 2010 23:05:43 |
Arso v 53.6% vseh primerov.
|
|
|
|
| viharnik18. 12. 2010 07:39:01 |
Zimska pravljica v Ljubljani!Tukaj ga je zapadlo okoli 30cm in še močno sneži.Nekateri sosedje že kidajo sneg.Lp!
|
|
|
|
| ljubitelj gora3. 02. 2011 19:18:58 |
Vikend bo lep in temu tudi temperature menda okol 10°C. Izkušeni alpinisti, kaj porečete na take temperature za obisk gora.
|
|
|
|
| viharnik3. 02. 2011 19:38:13 |
Ne štejem se za ne vem kako izkušenega gornika pa vendar nekaj besed k otoplitvi. Z njo se začasno odmikajo tako optimalne dobre razmere za graparje in shojene poti na naše najvišje vršace.Na severnih straneh in predvsem grebenske opasti se bo v prihodnje marsikje kaj sprožilo.Južna pobočja,glede na to,da so že precej snežno preobražena od sevanja sonca in zmrzali,bodo lažja za turaše pri vzponih pa tudi varnejša za klasični vzpon,a le na večjih višinah,kjer je snežna odeja debela,nižje jo hitro premoči že kratka odjuga do tal,zato pazljivost tam na talne plazove.ker je ponoči še precej hladno,se bo sneg hitro stabiliziral in preobražal.Ob dolgotrajni odjugi pa se stopnja pazenja vseeno povečuje,zato pozor!.Lp
|
|
|
|
| heinz3. 02. 2011 20:45:53 |
Naj dodamo še kak procent več poledenelosti zaradi prekodnevnega taljeja, katera je že ta moment kar zadostna.. Februar = najbolj leden mesec. Pred pomladjo bomo pač še nekoliko drsali..
|
|
|
|
| turbo4. 02. 2011 18:34:19 |
Ne čakaj pomladi, ne čaka na maj . . . . . že jutri in nekaj dni zatem bo tu. Pomlad ! Žal brez telohov in zvončkov Pomladi pa nas bo pralo, ker bo stalno scalo. Ali pa bo preveč snega in bomo morali biti doma 
|
|
|
|
| JusAvgustin27. 02. 2011 07:42:28 |
Mislim, da ne bo odveč... Opozorilo! Močan veter, ki je v gorah prenašal sneg, je nanosil nevarne plasti, ki se sprožijo že ob najmanjših obremenitvah. "Pa se pogovarjava s kolegom, ti a pa misliš da vsi vejo kaj pomeni kloža?" Začudeno ga pogledam, ko on nadaljuje: http://www.gore-ljudje.net/novosti/22167/, imel sem ga priložnost spoznati, saj je bil moj "prfoks" na faksu. Močno priporočam branje njegovega magisterija: Snežni plazovi v Sloveniji! Torej: Kloža je rahlo do zelo trdno sprijet sneg, navadno zaradi vetra. Ta je do neke mere podoben skorji, ki pa se je na spodnji strani drži še bolj ali manj debela plast nepredelanega snega. Na privetrni strani gora so pogostejše trde, na odvetrni pa mehke klože. Če trda kloža morda še drži smučarja pri vzpenjanju, pa ga mehka zagotovo ne, pri obeh vrstah pa je najtežje pohodnikom, saj se jim pošteno vdira. Pri hoji prek trde klože je prvi hip še videti, da bo vzdržala našo težo, ko pa hočemo narediti korak naprej, se predre in že smo do kolen ali še globlje v snegu. Hoja prek takih območij je vsaj še enkrat bolj naporna in zamudna, čeprav si pri tem lahko nekoliko pomagamo s smučarskimi palicami. Smučanje prek mehke klože še nekako gre, pri trdi pa ni prav nič prijetno. Sredi zavoja se nam namreč pri prenosu obremenitve na spodnjo smučko sneg nenadoma vdre in hip zatem se že lahko prekucnemo, seveda z nahrbtnikom in vso ropotijo v njem vred v globok sneg.
1
2
|
|
|
|
| gcsaba26. 06. 2011 19:59:46 |
Že zadnja 3 vikenda vedno dežuje po celi Sloveniji, ali je to normalno za Junij??? 
|
|
|
|
| miri6. 06. 2011 20:06:53 |
Normalno.
|
|
|
|
| ljubitelj gora6. 06. 2011 20:18:48 |
Saj bo še čas za v hribe, bomo pa potem hodil vsak vikend.
|
|
|
|
| jprim7. 06. 2011 07:10:59 |
... ko pogledam na vreme.net, nevihte in dež. . Pa kaj češ,kljub temu se odpraviš na turo v mislih, eh pa saj še ne bo poslabšanja, ko bom na vrhu. Pa včasih se ne izide ... bila sva vesela, da sva v soboto 4. 6. srečno prispela do Roblekovega doma, iz vrha proti domu naju je že pralo in strele že kar blizu. Celotno pot po grebenu Begunjščice je za nama grmenje dajalo prave pospeške, na trenutke megla, da nisi videl več nekaj metrov ... adrenalinsko, seveda nikjer žive duše, sama in ob razmišlanju o najhujšem je bilo še bolj grozno. Tura je bila kar dolga, saj sva štartala v Dragi pi domu, potem do Prevala, Kalvarija - vrh - Roblek - Draga. Zakaj pišem to zgodbo? Morda komu v poduk, da se ne bo spravljal v visokogorje ob takšni napovedi. Kakšno uro bi morala prej od avta. Ampak kljub temu nekaj časa lepi razgledi in tudi fotke, ki pa so še vedno na aparatu. Pa domov prinesla skuto, smetano iz Prevala, hojin med od Luznarja. Pa varen korak.
|
|
|
|
| otiv7. 06. 2011 07:44:58 |
@jprim Ja, to je večni problem ali bi šel ali ne v gore ob takem vremenu.Za vaju se je srečno končalo,za nekatere v preteklosti pa tudi ne.Veliko je že bilo smrtnih žrtev zaradi strele.Pa ne misliti,da te ne more strela presenetiti tudi sredi mesta,kakor je mene v Celju.V gorah sem pa tudi že bežal pred nevihtami,tako je gorništvo,ki včasih prinese tudi kako neprijetno izkušnjo. Lep pozdrav
|
|
|
|
| tisa7. 06. 2011 13:18:31 |
Ko sva šli s sestro na Zelnarico od Koče na 7-rih jezerih, sva tudi doživeli "tuš", ki ga ne bom pozabila, kljub zagotovilu oskrbnice, da bo vreme lepo, čeprav sta bila vidna dva oblačka v daljavi. Občudovali sva rožice, razglede, v nebo se pa nisva kaj dosti ozirale. Šele ko se je sonce skrilo, sva pogledali in nebo je bilo zastrašujoče temno-sivo. Ker sva bili že v bližini vrha, sva nadaljevali. Bliskalo in deževalo ni. Ko sva dosegli vrh se je pa začelo. Spustila se je megla, tako, da nisva videli skrinjice, ki je bila samo nekaj metrov stran in ulilo se je kot iz škafa. Moram povedati, da sva bili takrat začetnici kar se hribov tiče in sestro je popadla panika. Usedla se je in bruhnila v jok. Tako sem morala ostati prisebna jaz, čeprav me je bilo tudi neznansko strah, da se bo začelo bliskati. Daleč na dnu gore, sva videli potko, ki je vodila proti Planini pri jezeru. Imeli sva namen iti čez Hribarice do Prehodavcev, ubrali pa sva jo kar čez drn in strn navzdol po brezpotju do potke, ki naju je pripeljala do planine. Srečni, ker se je vse lepo končalo, sva šli nalednji dan na veliko pico in pivo ob Bohinjskem jezeru. Če pa bi bila nevihta z strelami kot v hribih navadno je, vam tega danes najbrž ne bi napisala.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.