Hribi.net
Hribi.net
Prijava
Prijava
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
Še niste registrirani? Registracija.
Ste pozabili geslo?
Anketa
Ali ste že bili na Plačkem vrhu (510 m)?
Glasuj

Veliki Draški vrh 2243m

Natisni
Gost13. 11. 2007 09:46:56
Prejšnji teden sem bila na Velikem Draškem vrhu. Pot je večinoma kopna.Razgledi z vrha fantastični, Triglav je praktično na dlani.Mogoče ne bi bila odveč kakšna mala oznaka, da ne greš preveč naokoli. Spolh pa glede na to, da srečujem v hribih ogromno tujcev, bi lahko bila vsaj oznaka za Triglav bolj veličastna, ne pa zanikrna tablica. Večina občasnih pohodnikov niti ne ve, v katere gore gleda npr. iz Studorskega prevala.Kakšna tabla res ne bi pokvarila sicer prečudovite narave in pogledov.Lp, Tadeja
Veliki Draški vrh 2243m 1
Veliki Draški vrh 2243m 2
všeč
mukica13. 11. 2007 12:56:56
Meni se pa zdi, da je oznak kar dosti.Tujci si pa tako kupijo karto običajno imajo specialko s katere se zelo dobro znajdejo.Tudi nam,našim pohodnikom ne bi škodovalo da bi imeli zemljevide in druge pripomočke za pohode-ture.Poleti se mi je zgodilo,da je pod Toscem spraševal za Debelo pač,mrk pogledjezen
všeč
Gost13. 11. 2007 13:22:39
Nisem mislila, da jih ni, ampak konkretno na Studorskem prevalu - glej sliko , je na zanikrni stari tabli napisano Rudno polje ter Lipanca. Kolikor vem, je naprej tudi Vodnikov dom, smer Triglav, pa nikjer to ne piše. Če veš, kakšni modeli se sprehajajo po naših gorah, potem bi tam morala biti tudi lepa tabla z napisom Triglav. tujci pridejo k nam velikokrat samo na Triglav, to je ja naš ponos. Saj na karti že piše, ampak jih veliko nima teh kart, ker pridejo za en ali dva dni k nam in naprej. Ja, tko je to. Lp, Tadejazavijanje z očmizmeden
všeč
iztok13. 11. 2007 14:31:15
Se popolnoma strinjam z mukico z dodatkom, da naj karta velja tudi za domače obiskovalce
všeč
Gost13. 11. 2007 14:56:56
Vsak, ki se odpravi v gore bi moral o cilju, ki ga želi obiskati najprej pogledati karto, poti, ki peljejo na določen cilj in čase, ki so potrebni za osvojitev vrha in sestop, koče ob poti...
Dodatno pa pridobiti še zahtevnost poti. Na podlagi teh podatkov, nato obiščeš cilj, ki si ga zadaš. Karta bi morala biti vedno v nahrbtniku.
Vendar se najdejo na žalost tudi taki, ki teh osnovnih pravil ne upoštevajo in kaj hitro lahko pride do komlikacij in napačnih odločitev....

všeč
Gost13. 11. 2007 15:37:21
V bistvu sem želela samo povedati, da je pot na Triglav po najbolj oblegani poti označena z zelo slabimi tablami ali pa sploh ne. Se seveda strinjam, da se moraš pozanimati prej vse, imeti karto itd, vendar dejstvo je, da je v hribih še vedno in vsako leto več ljudi, ki se na ture ne pripravijo, predvsem gre tukaj za eno do dvodnevne tujce, ki pridejo k nam osvojiti očaka. Se mi pa zdi prav, da bi bila pot na Triglav po tej strani lahko lepše ali pa sploh označena. Tuki se pa ne dam.Tadeja
všeč
Gost13. 11. 2007 18:07:02
Pisal sem kako je na splošno, se pa strinjam ,da so na Studorskem prevalu slabe oznake. To pa je delo markacistov, ki skrbijo za ta del poti. Upam da berejo in boš ob naslednjem obisku verjetno drugo leto presenečenajezik.

Se pa tudi strinjam da je ta pot najlažja in najbolj oblegana za obisk Triglava, čeprav je na poti do tja veliko lepših in manj obiskanih vrhov z prekrasnimi razgledi in predvsem veliko miru.
všeč
Gost14. 11. 2007 12:06:07
Tudi sam sem markacist,ne strinjam se da je pot na Studorskem prevalu slabo označena.Saj pa ne more biti,čisto vsaka skala markirana.Lp Francjezen
všeč
Gost14. 11. 2007 13:52:43
Franci ne se jezit. Kaj bi brez vašega prostovolnega dela. Je pa tako, da nekateri rabijo malo več markacij, nekateri pa gremo raje tja kjer vas markacistov še ni bilo in upam da bo še nekaj časa ostalo tako.
všeč
Gost14. 11. 2007 14:19:09
Tale pogovor gre čisto v drugo smer.Ja, eni rabimo malo manj, eni pa malo več oznak. Šlo je pa zgolj za, še vedno trdim, za zanikrni tablici(glej sliko!!!), na kateri niti z besedico ni označena smer Triglav, temveč le Lipanca in Rudno polje. Sicer pa je delo markacistov po mojem mnenju samo hvale vredno, čisto zares..nasmeh
všeč
danilc15. 11. 2007 08:53:43
Markacij je toliko, da jih še kozli uporabljajo!
markacija1
všeč
mukica15. 11. 2007 09:05:23
Tista zanikrna tablica je par metrov s poti in označuje stranpot z poti proti Triglavu,kar je velikokrat prej označenonasmeh
všeč
Gost15. 11. 2007 12:19:58
Tisto tablo sem videla tudi jaz in verjetno res ni najbolj OK,in v skoraj vsem se strinjam s Tadejo.Moti pa me tudi to,da so table res dobro označene in velike,ter lepe,...samo kaj ko je velikokrat izpuščen čas hoje oziroma koloko časa potrebuješ da do tja prideš.Meni čas ni ovira,vendar me pa tujci velikokrat vprašajo na poti "Koliko še,Koliko časa še,....lp,Vanja
ps,Danilc lepe slikenasmeh
všeč
Gost15. 11. 2007 13:31:51
Če pridemo iz Jezerc na Studorki preval, so v nadaljevanju štiri možnosti:
1. Ablanca - 95% tistih, ki niso imeli namen iti na ta vrh, bodo že zelo kmalu obrnili.
2. Tosc - najbolj shojena in verjetno najbolj sigurna pot
3. Veliki Draški vrh - že po nekaj metrih ruševja in konec markirane poti bodo ugotovili da ne gredo prav in obrnili
4. markirana pot ki pelje na sedlo med obema Draškima vrhovoma in edina možnost zgrešitve poti.
Strinjam pa se, da je ta tabla res bolj žalostna in kliče k zamenjavi.
Če se ne motim je na vrhu grebena skala, na kateri je markacija ali celo označena smer nadaljevanja.
všeč
mony15. 11. 2007 17:20:34
Še vedno trdim, da ne gre za markacije temveč tanki, zdelani tablici. Sama pot do Studorja je z markacijami lepo označena. Tablici, tablici. Pa tudi Vanja ima prav, ko pravi, da bi lahko bil čas tudi označen, pa ne na vsake 5 min, ampak vsaj na 2 uri, po mojem. Caw, Tadejamežikanje
všeč
Gost15. 11. 2007 19:58:02
Kakšne tablice,kakšni znaki,kakšni časizmeden.Iz Vašega pisanja je lepo razvidno,da vse to poznate tudi brez prej omenjenih oznakcool. Čemu torej postavljati tablice in risati še več markacij?zavijanje z očmi.Zaradi tujcev?Ali so poti npr.v Italiji boljše označene?mežikanje
všeč
Gost15. 11. 2007 20:05:12
Zakaj bi se vedno zgledovali po tujini. Bodimo boljši od njih.
Biti dober, pomeni biti korak pred konkurenconasmeh
všeč
Gost15. 11. 2007 23:29:45
Veš kaj Tadeja, lahko si vesela, da si ležala sama na Velikem Draškem vrhu, mi pa smo trpeli v službi. Smo pa imeli dobro označeno pot domov. Sicer pa se strinjam z zadnjim Gostom. lp Mirjam
všeč
Gost16. 11. 2007 06:10:32
Če poznamo en kucelj in eno pot še ne pomeni,da poznamo naslednji kucelj ali hrib po Slovensko.Moje mnenje je,da bi lahko zraven napisali čas.Ko sem bila pred leti z družbo na krožni poti okrog Blejske koče in smo začeli na Pokljuki me je kar malo motilo,da ne veš koliko časa potrebuješ,saj se v jesenskem času dan konča veliko prej in ne veš ali je hoda uro,dve ali tri.Mogoče bi imeli tudi potem gorski reševalci manj dela saj bi pohodnik lažje presodil kako daleč lahko gre in koliko časa ima.lp,Vanjanasmeh
všeč
Gost16. 11. 2007 08:31:21
Se strinjam z Vanjo, popolnoma.
Mirjam - za ležanje na gorah si je pa treba vzeti čas. Življenje beži, nikogar ne čaka, tako da...Lp, Tadejamežikanje
všeč
Gost16. 11. 2007 09:29:48
Menda pa ja nisi sama ležava.Lp Francmežikanjevelik nasmeh
všeč
Stran:123...121314
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
Uporabniško ime:
Geslo:
Prijava
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej registrirati.
     
Copyright © 2006-2024 Hribi.net, Pogoji uporabe, Zasebnost in piškotki