Po Slovenski planinski poti v enem kosu!
|
| janav2. 09. 2009 14:13:08 |
Uroš, iskrene čestitke!!!   Se strinjam SPP je veliko premalo spromovirana. Prosim, NUJNO sporoči kdaj in kje boš organiziral potopisno predavanje! Lep pozdrav, Jana
|
|
|
|
| NEIC0082. 09. 2009 15:23:09 |
Pikos , ne serji.. Ti si pa čistokrvni ...?
|
|
|
|
| uros f2. 09. 2009 15:27:19 |
Še enkrat vsem hvala za čestitke. Ker sem vso pot vneto fotografiral in si delal utrinke, sem se odločil, da bom napravil predavanja povsod, kjer bo interes in me bodo povabili. Sedaj potrebujem še nekaj dni za selekcijo fotografij, tudi doma in v službi imam ogromno dela, bom pa vsekakor v oktobru začel s predavanji in bom tudi objavil kraj,datum in uro.....če bo koga zanimalo. Lep pozdrav vsem,Uroš
|
|
|
|
| meuspax24. 10. 2011 12:41:15 |
čestitam. Sicer vem, kaj to pomeni in vsaka čast, ampak, to je po poti okleščene SPP v primerjavi s starejšo SPT. Če bi moral(i)/tisti, ki ste toliko kaveljci, da zmorete v enem kosu/ delati ovinke na Valvazorjev dom, Pristavo, potem namesto ali,ali,ali okoli Tiglava, pa na Vojsko, pa Predjamski grad, sv. Trojico in Škocjanske jame, bi vam pobralo sigurno za kak dodaten dan časa.
|
|
|
|
| Loni24. 10. 2011 12:47:23 |
Ni jih malo, ki opravijo s SPP v enem kosu in ne dvomim, da bi obredli tudi te kraje, če bi bili še vedno v knjižici SPP. Uroša poznam in sem to takrat spremljala, pa lansko poletje Ruth, letos jih je tudi bilo kar nekaj. Bi pač malo dalj uživali...
|
|
|
|
| meuspax24. 10. 2011 12:56:12 |
Loni, Seveda jim vsaka čast, ampak, to ni kritika njim, temveč sestavljalcem novodobne SPP, ki namesto, da bi jo širili, jo klestijo.
|
|
|
|
| Loni24. 10. 2011 15:07:19 |
Saj če mene vprašaš, zbiranje žigov tudi ni to, če je ne obredeš v celoti, to sem že nekje drugje napisala, gre namreč (pot seveda) čez naše domače dvorišče, pa moja dva zelo poredko koga vidita, kako jo mašira s Sivek proti Hlevišam ali obratno. Knjižico jaz tudi imam, sem jo dobila avgusta, pa se trudim, da hodim tudi po veznih poteh, če se le da, ne samo od točke na točko... Ko bom "velika", bi jo tudi sama rada prehodila. In mi je čisto vseeno, v kolikem času, saj veš, dalj kot traja, dalj uživamo.
|
|
|
|
| wolphgang24. 10. 2011 22:20:51 |
problem je, da ljudje še niso dojeli, da je zbiranje žigov zgolj dodatek, ne pa cilj
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| katty27. 10. 2011 15:42:43 |
Ja jz hodim v hribe zato, da pač pridem na vrh. Če pa vem, al pa potem na vrhu vidim, da je žig, sem še toliko bolj vesela in zadovoljna, da lahko obelodanim vzpon na določen hrib z žigom. Tako se vedno, ko odprem Dnevnik s Slovenske Planinske Poti, spomnim vseh vrhov in začutim nepopisno srečo in veselje.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| meuspax28. 10. 2011 09:43:24 |
Loni, to so lahko le naše sanje - obdelati v enem kosu ali pa povezano vsaj par točk. Problem nastane v časovni komponenti, pa tudi prostorsko-logistični. Se bolj strinjam s Katty. Tsito v enem kosu bi tako ali tako veljalo le za obvezni del. Je pa tu še veliko ostalih ciljev, ki pa jih obredeš le če obstaja neka "nuja". In to so lahko žigi. Takle portal ti je le v informacijo, kaj vse obstaja. Samo če ni potem nekega magneta, se malo težje odpraviš v nek konec, ki ne izgleda na prvi pogled tako atraktiven. Na ta način mnogo ljudi šele "fizično" spozna lepote domovine. Iz tega izhaja moje mnenje, da bi morala SPP v razširjenem delu biti v vsaki izdaji povečana. Lokalci pa bi morali poskrbeti (z ureditvijo poti, označbami, opisi zanimivosti ob poti,...), da bi atraktivne točke SPZ vključila. Saj hočemo biit turistična dežela. In turizem je lahko tudi nenasilen do narave, aktivno preživljanje, nemnožično pohajkovanje, nekateri ljubijo samotno,.....
|
|
|
|
| Loni28. 10. 2011 14:57:05 |
meuspax, kjer je volja, tam je pot. Verjamem, da jo nekoč bom, trenutno je največji problem dopust v enem kosu, jaz ga še lahko špendiram, moj pa niti ne. Magnetov sama ne rabim, žigov nikoli nisem zbirala, zdaj sem knjižico dobila, a to ne pomeni, da bom letala samo za žigi. Mi je pa zanimivo, ker sem na vseh tistih točkah, katere so v letih črtali, že bila. Drugače pa jaz rada pohajkujem naokoli, ni nujno, da moram ravno nekam splezati, zato so mi zanimive tudi vezne poti med točkami. Jutri, če bo časovno zneslo (druge obveznosti), bova skočila iz Idrije na Sivko, pa da vidim, kje točno SPP sploh gre, navadno grem vedno po vseh bližnicah. In kar se oznak tiče, leta nisem vedela, kaj pomeni tista enka zraven markacije na domačih štengah. Toliko o osveščenosti. In če ne bi Uroš in nato lani Ruth delala transverzale v enem šusu, bi še danes o njej bolj malo vedela. 
|
|
|
|
| uros f13. 12. 2011 21:13:02 |
Hvala Loni za lepe besede in branjenje laufarjev po SPP v enem kosu. No, če sem čisto odkrit, meni je bila ta srednja varianta SPP knjižice z 69 KT najbolj všeč. Zadnja varianta s 71 KT je korak nazaj, prejšnja varianta z 80 KT pa je bila nehumana - vsaj za laufarje v enem kosu!!! Pa ne me narobe razumet - vse vaiante so super, ker je SPP super.Sicer pa sem poleg teka pred 2 leti, še petkrat napolnil SPP knjižico, med njimi tudi tisto staro varianto z vsemi sedaj že opuščenimi KT, pa tudi ta staro razširjeno SPP, ki je imela kar 61 KT, pa seveda novo razširjeno z 35 (36) KT.Enostavno obožujem te zadeve in trenutno delam na več deset drugih veznih poteh (obhodnicah). Spoznavati nove kraje in nove poti, orientirati se na terenu, biti v gibanju in naravi - to je to. Res se nekaterim ljudem zdi zbiranje žigov neumnost, ampak prvotni namen vsega skupaj je prav gotovo, to kar sem napisal v prejšnjem stavku, žigi pa so kot smetana na sahar torti...
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| Blackpine13. 07. 2014 09:42:18 |
Živjo! Letos poleti, oziroma naslednji teden, bom pričel s poskusom prečenja celotne SPP v enem zamahu. Če stvar koga zanima, bom na FB objavljal slike in kratke dnevnike. https://www.facebook.com/groups/302774246558118/ Lepo se imejte v gorah, jaz vem, da se bom imel 
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| Ninđa15. 07. 2014 22:30:50 |
Blackpine poskusi zadevo predstaviti. V gorah je še veliko snega. Prve težave boš imel v KS alpah saj boš določene vrhove težko osvojil (npr. Križ). Karavanke bodo ok. Julijske alpe pa so zgodba zase. Drugače pa srečno! Lp
|
|
|
|
| hribba14. 06. 2021 07:10:49 |
| (+1) |  | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.