Planjava čez Srebrno sedlo
|
| Gost22. 05. 2011 09:31:47 |
Včeraj, 21. maja, sva se s prijateljico povzpeli na Planjavo čez Srebrno sedlo. Štartali sva malo pred šesto, malo pred enajsto bili na vrhu. Razmere so kombinirane, tj. letno-zimske, zato je potrebna polna zimska oprema. Snega sicer ni bilo veliko, so pa vmes večja snežišča in sneg občasno prav hinavski (bolj južen, drseč). Prvo snežišče je pred tistim kratkim plezalnim odsekom (višje gor) pa eno večje proti Planjavi (nad Sedlom). Je bila pa tura super uživaška. Malo naju je sicer vlekel sestop na Kamniško sedlo, a ker nisva vedeli, kakšno presenečenje naju lahko tam čaka, sva se vrnili po isti poti. V dežju in toči , ki sta naju zajeli pol ure pred domom v KB. Je čelada še enkrat prišla prav Ja, res pestro.
|
|
|
|
| Žuža22. 05. 2011 09:39:34 |
Tehnične težave Sem se prijavila, pa sem vseeno "gost" v zgornjem prispevku. Bom dodala še slike  Žuža
|
|
|
|
| ladko26. 05. 2011 17:22:30 |
Jutri imam namen po tej poti gor ,vračal pa bi se proti K. Sedlu,pa me zanima kakšno je stanje na poti s Planjave proti sedlu,če jo je kdo v kratkem prehodil?
|
|
|
|
| knap422727. 05. 2011 16:08:29 |
Danes opravil dolg še z Zeleniških špic. Gor čez Srebrno sedlo (potrebno prečiti eno snežišče), nazaj pa čez Kamniško sedlo, kjer pa je snežišč še kar nekaj. Sneg je bil lepo odjenjan, tako da samo prečenje snežišč ni predstavljalo kakih večjih težav. Za vas uživala Matej in David . Lp
|
|
|
|
| JusAvgustin27. 05. 2011 16:22:10 |
o katerem dolgu to govoriš? a ni blo lepo mau poležat? sicer pa če začnem o dolgovih...
|
|
|
|
| knap422727. 05. 2011 16:48:49 |
Mojem dolgu . Si pa hitr, še preden človek dokonča svoje, že ugotovi, da ga je spet usral. Poračunamo na nasledni turi .
|
|
|
|
| ladko28. 05. 2011 07:58:36 |
Ja Knap pol sem pa vaju videl in slišal ko sta šla čez Z.Špice,jaz sem šel čez R.Kot,na S.Sedlu sem malo počakal,nato pa se spustil na K.Sedlo.
|
|
|
|
| knap422728. 05. 2011 08:15:35 |
Smo imeli kar isto turo s štartom ob 5-ih, Z. špice so bile nekaj tednov nazaj.
|
|
|
|
| Mali Gobar29. 05. 2011 19:08:40 |
Živjo vsem, danes sem opravil vzpon na Planjavo čez Srebrno sedlo skozi Repov kot. Smer je zelo lepa, vendar ni označena in v zgornjem delu pred Srebrnim sedlom ponekod zahteva veliko zbranosti in smisla za orientacijo, sicer je nesreča hitro tu. Ravno tako velja, da ta smer ni pod nobenim pogojem za začetnike. Tudi kamenje je izjemno krušljivo, zato naj bo čelada nujna oprema! Današnje razmere: Včerajšnji sneg ni naredil nobene večje spremembe, je pa res da je na snežiščih, kjer so se prej videle stope predhodnikov, zdaj samo nekaj mojih odtisov. Kdor smeri ne pozna, bi lahko imel zaradi tega nekaj težav, vendar pozoren pogled lahko najde oznake (možice) ali viške od Srebrnega sedla tudi markacije. Smer je do vrha Planjave lepo prehodna in zimska oprema ni potrebna. Za sestop je obvezna, sicer se lahko hitro znajdete v težavah. Največ težav povzročajo snežišča med sestopom proti Kamniškemu sedlu - ta so pomrznjena in tako ponekod ni druge možnosti kot uporaba cepina in derez - v mojem primeru sem se odločil za dva cepina, vendar je to osebna odločitev ki meni ustreza, komu drugemu morda ne bi. Dereze sem imel v nahrbtniku, čelado seveda na butici . Iz obeh smeri, torej iz Repovega kota ali Kamniškega sedla nisem srečal nikogar niti opazil kakršnih koli sledi. Sestop v zadnjem plezalnem delu proti Kamniškemu sedlu sem opravil posebej previdno, tam je sneg večinoma poledenel in zahteva dodatno previdnost. Za večino torej razmere še niso optimalne in je morda bolj počakati še kak teden, da se snežišča ojužijo do te mere, da ne bodo več nevarna pri prečenju čez njih ali pa da bodo v celoti izginila. Lep gorniški pozdrav, Jure
|
|
|
|
| skrajnik30. 05. 2011 16:39:52 |
"Včerajšnji sneg ni naredil nobene večje spremembe" ČE prav razumem potlej novega snega ni ((več) (veliko))?  Na primer na bližnjih Zeleniških Špičkah?
|
|
|
|
| Mali Gobar31. 05. 2011 11:46:16 |
Ja, prav si razumel. Zeleniške špičke so povsem gole, sneg se začne šele nad Srebrnim sedlom. Do zdaj vprašanje če ga je še kaj. Sprememb na temo prehodnosti torej ni bilo, kar se tiče ostalega sem pa opisal. Seveda na snežiščih sneg še ostaja in bo še nekaj časa tako. Je pa napoved proti koncu tedna spet deževna, lahko da bo "tam gor" še kaj belega padlo.
|
|
|
|
| mancar31. 05. 2011 12:11:36 |
pa že spet skomini...to pot bi res rada spet prehodila, nekje v juniju, ko ne bo več snega. Bi bila zelo vesela, če me kdo vzame s sabo :-)
|
|
|
|
| Mali Gobar31. 05. 2011 12:23:19 |
Se zna zgoditi ... je še nekaj kandidatov ki se je javilo da bi šli. Mogoče se pa res dogovorimo 
|
|
|
|
| mancar31. 05. 2011 13:19:35 |
Ja, dajmo se...druga polovica junija bo verjetno že ok.Bi ti vodil, Mali Gobar? Lep dan se naprej
|
|
|
|
| Mali Gobar1. 06. 2011 09:01:27 |
Bomo videli. Če bo takrat še interes, seveda lahko tudi to. 
|
|
|
|
| mancar24. 06. 2011 09:39:24 |
No, ali je še kdo, ki bi šel nasl.teden na to pot? Čez Repov kot na Srebrno Sedlo, na Planjavo in preko Kam. sedla dol? Jaz poti ne poznam, čeprav sem enkrat že bila na tej poti, pozabila...in ne bi šla zdaj sama, ker vedno zgrešim.No, pa da vidim...
|
|
|
|
| Mali Gobar26. 06. 2011 18:52:40 |
Jaz drug teden ne bom imel časa, imam v soboto obveznosti ki se znajo zavleči pozno v noč ... 
|
|
|
|
| JusAvgustin26. 06. 2011 18:57:06 |
pozabila si, vmes so še Zeleniške špice, to bi bil greh spustit
|
|
|
|
| jprim26. 06. 2011 20:50:02 |
Gore123 Nekak ne ustreza pod ta naslov ... bo treba prestavit na drugo temo. Planjava čez Srebrno sedlo je ta tema.
|
|
|
|
| Volk26. 06. 2011 21:14:21 |
Pa saj tudi omemba Zeleniških špic nikakor ne sodi pod ta naslov, kajne Jus.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.