|
| kolobar5. 01. 2015 17:12:24 |
Obraba podplata ni odvisna od proizvajalca čevlja ampak od modela podplata. Takorekoč vsi našteti in večina ostalih priozvajalcev čevljev uporabljajo podplate firme Vibram. Vibram izdeluje cel niz različnih podplatov in proizvajalci čevljev pač uporabijo tistega, ki najbolj ustreza namenu čevlja. Sicer pa velja preprosto pravilo - mehkejša guma - boljši oprijem - hitrejša obraba... Po mojih izkušnjah se zadnja leta hitreje obrabi čevelj (šivi, guma, notranjost čevlja) kot podplat.Nekoč sem menjaval čevlje, ko so mi začeli spodrsavat na skalah, zdaj pa jih menjam, ker so kljub še ustreznemu podplatu, uničeni. Pa še za tiste, ki želijo menjati (vibram) podplate. Vibram ima mrežo čevljarjev specialistov za njihove podplate. Nam najbližji je v Trstu. http://www.vibram.com/vibramrepair/calzolaio_dettaglio.php?id=4198&ric=156855
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| Macesna5. 01. 2015 22:08:50 |
Planika82, imam podobne čevlje - Trango Evo GTX ženske (modre barve) in so odlični čevlji. Dobro se prilegajo nogi, zelo natančni so in sploh imam same pohvale zanje. Res 1A. Prej sem tudi imela Sportivine čevlje (Trango Trek Micro) in pri tistih se je guma res hitreje obrabila. Pri sedanjih je s tem bolje. Mislim pa, da tega modela pri Igluju nimajo. Ti čevlji, ki si jih pokazala, pa so, kot se spomnim, nekoliko bolj trdi, robustni čevlji, za dolge kombinirane alpske ture: skala + ledenik, sneg, skratka, nekoliko resnejši (in tudi, kar ni zanemarljivo, precej težek!) čevelj. Tako da razmisli, če res rabiš tak težek, trd čevelj ali pa bi bila kaka "lažja" varianta (npr. omenjeni Trango Evo GTX, ki ga zgoraj tudi hvalijo) bolj primerna. Ker bolj ko je čevelj trd in robusten, težje je z njim v skalah. Tudi na Evo GTX lahko daš polavtomatske dereze. Je pa Sportiva fajn za ženske, ki imamo ožjo nogo.
|
|
|
|
| planika827. 01. 2015 19:18:15 |
Hvala vsem za komentarje. Macesna, imaš povsem prav glede čevlja, o katerem sem spraševala. Sem ga pomerila v Igluju in vse, kar si napisala glede robustnosti, trdote, itd., drži. Ker se mi ne mudi tako zelo, bom še malce pogledala naokoli. Ko najdem pravega, ga pa kupim
|
|
|
|
| dkrajnc278. 01. 2015 09:29:56 |
Da še jaz oddam svoje osebno mnenje, upam, da bom v pomoč. Lansko leto sem fenruarja kupil v hervisu planinske čevlje salamon model: comet 3d gtx ( 180 evrov) in lahko rečem, da je po enem letu podplat skorajda uničen Dobro imel sem ogromno vzponov na moj bližnji hrib ( celjska grmada), okoli 150x ( hujšanje)..ampak vseeno me je obraba podplata zelo presenetila. Tako, da bom kaj kmalu lahko lepo šel po nove..vsekakor pa bom kupil iste, kajti samo udobje v tem planinskem čevlju je ne verjetna in so vredni denarja. Me pa ob istem zanima ali je dobro vibram podplat menjati ? Ali je potem oprijem isti ? kakšna je recimo cena ? Sam pohodniški čevelj je še zelo ohranjen, sam podplat pa kot sem zgoraj dejal, uničen..pa mi je nekak škoda Hvala, srečno
|
|
|
|
| dprapr8. 01. 2015 09:53:37 |
Mislim, da se računica ne izide najbolje, če za hišni hrib uporabljaš čevlje za 180 evrov. Dobro je imeti več parov čevljev različne kakovosti in za različne razmere.
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| miri8. 01. 2015 11:07:53 |
@dkrajnc27 hrana ali čevlji,to je zdaj vprašanje. 
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| makris8. 01. 2015 14:43:18 |
dkrajnc27, če imaš račun jih lahko reklamiraš.
|
|
|
|
| dkrajnc278. 01. 2015 14:46:40 |
@dprapr hjap, se strinjam @miri... hjah... eno kot drugo je pomembno..zdravje pa sploh na prvem mestu, hehe @gorolazka , hvala ti...sicer sem iz celjskega konca ampak grem velikokrat skozi ljubljano, tako da bom z veselje stopil v kontakt z njimi @makris..kako to misliš reklamirat ?  heh.. saj se mi bodo pa ja smejali
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| makris8. 01. 2015 15:21:56 |
Meni se niso. Isti model čevlja, predvidevam da podobne težave (neverjetna obraba podplata, na mestih odstopanje). Na izbiro sem dobil menjavo ali dobropis.
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| dkrajnc279. 01. 2015 04:28:15 |
Hmm, zanimivo. Ne sej kar sem napisal, nisem mislil nič slabega, ker je pač že meni bilo malce smešno, da bi po enem letu nosil čevlje nazaj ampak ja, če praviš, da je opcija oziroma možnost potem bom tudi jaz probal. Malce mi je čudno, ker da bi tako hitro zlizalo podplat potem rabim vsako leto praktično nove oziroma pač, da menjam zadevo. Tako pa, ko pogledam podplat je iz zadnje strani zelo zlizna, spredaj pa bistveno boljši a vseeno... Ne vem, bom poizkusil že v ponedeljek in vsekakor obvestim, kaj in kako mi bo uspelo. Hvala, lp!
|
|
|
|
| JusAvgustin9. 01. 2015 06:46:55 |
Kaj naj potem jaz rečem, ko sem nosil model Ganda Guide in je po dveh turah podplat začel odstopati. Poslali so ga na popravilo(lepljenje podplata ipd.). Ko sem ga dobil nazaj je v naslednji turi spet odstopil podplat in sicer pri prstih. Ko sem jih prinesel nazaj sem dobil nove. Novi so zdržali celo nekaj časa, a je spet podplat začel odstopati, tam kjer se je največ uporabljal na peti(melišča, sestopi) in na sprednjem delu(plezanje). Ko sem jih nesel k čevljarju je rekel, da tudi če uporabi najmočnejše lepilo ne bo efekta ker so poškodbe prehude. Tako jih imam samo še za gmajno. Zanimivo pa je to, da je prva serija Gande Guida zdržala 2 leti BP. Očitno je odvisno od serije. Z modelom Trango evo GTX pa nimam problemov. Za plezat več kot odlični. Moti me samo to da so "na knap" in me pri sestopu ubijajo, a tudi to se da potrpeti(kupil sem namreč številko premajhne, da bolje čutim skalo). Generalno gledano sem zelo zadovoljen z La Sportivo in njenimi čevlji. Predvsem tisti "Made in Italy"
|
|
|
|
| JusAvgustin9. 01. 2015 10:35:16 |
A zato te morm tišat čez?! 
|
|
|
|
| dkrajnc279. 01. 2015 10:51:53 |
Ojej @Jusavgustin , katastrofa ja..si ne predstavljam kaj takšnega Ma jaz sem danes napisal preko maila pisno pritožbo, če do ponedeljka ne bo nič se bom osebno oglasil v poslovalnico kjer sem jih kupil in bom videl kako in kaj. Drugače pa se strinjam z malce nazaj napisanim, ko je dprapr napisal, da je planinske dobro imeti za posebne primere, za te domače hribe pa bolj simple oziroma cenejši rang čevljev. Je pa spet vprašljivo kako nastane potem z čevljem,če se za večje hribe uporablja enkrat ali dva krat mesečno...ali ne rata podplat trd v tako majhni uporabi ?
|
|
|
|
| makris9. 01. 2015 12:51:50 |
Juš, imaš Trango tudi za zimo? Sem pred dilemo kaj kupit, na ferajnu vglavnem za zimo priporočajo LS Nepal.
|
|
|
|
| Zebdi9. 01. 2015 12:55:48 |
Uh, men so Trango EVO premrzli za zimo...
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| dprapr9. 01. 2015 13:13:28 |
dkrajnc27, nič se ne bo zgodilo s čevlji, če jih boš dobro posušil, očistil in namazal. Jaz jih shranim v original škatlo in v klet. Ker nisem ravno pogost obiskovalec gora, prave zimske koristim največ 6 krat v zimi. Če ni zahtevna tura, grem tudi pozimi z lahkimi čevlji. Sedaj to ni več problem, ko je na voljo kopica derez, ki ustrezajo različnim čevljem. Sicer pa zaradi EMŠA nisem ravno velik ljubitelj mraza in tovorjenja zimske opreme! Vsekakor je dobro imeti vsaj tri pare in sicer ene za hišni hrib, ene lahke poletne in ene zimske. Pa še kakšni nizki tudi prav pridejo!
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| Mihc00710. 01. 2015 11:35:56 |
Zivjo! Danes sem prvič preizkusil LS TRANGO GUIDE EVO GTX, ena ura hoje. Prvi vtis je dober, čevelj je res lahek in udoben. Čakam samo še hud mraz, da vidim pri koliko minusa me bo zanohtal
|
|
|
|
| JusAvgustin10. 01. 2015 13:38:47 |
Za zimo imam Trango Prime. So Trango Guide premrzli. To niso čevlji za zimo...
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.