|
| andrejp16. 09. 2013 08:29:27 |
v soboto smo bili tudi mi zgoraj..popolnoma se strinjam z mnenjem Viharnika. Zgoraj JE bil led in sneg,sploh iz smeri malega Triglava pa do vrha. Nobenih derez,cepina in ostale opreme. Na grebenu pa kolona,samo enemu zdrsne in...Res neodgovorno do sebe in do stalih. Mi smo šli preko škrbine. Vse ok, do 100m pod vrhom, kjer se je pojavil led in sneg. Če nebi imel s sabo cepina je vprašanje,če bi se odločili za vrh. Pa je šlo samo za par metrov. kar se pa tiče fotk, naj ljudje le vidijo,s kakšnimi imaš lahko opravka v visokogorju
| (+5) |  | |
|
|
|
|
| viharnik16. 09. 2013 08:34:20 |
Dprapr, delno se strinjam z zasebnostjo, vendar bi v tujini visokogorja pri slučajnem naletu na gorsko policijo na tanko piskal s prepovedjo nadaljnjega vzpona in z globo v denarnici.
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| cebelca16. 09. 2013 09:17:03 |
Objava slike punce je popolnoma neprimerna in jo je potrebno zbrisati. Če je ne bo Urarrr sam, bi jo moral admin. Za potrebo te debate zadošča že prva slika, je iz nje vse razvidno. V čem je sploh smisel, da se punco lahko prepozna? Bom naslednjič na vrsti jaz, ko bom šla na primer gor brez čelade?
|
|
|
|
| redbull16. 09. 2013 10:08:02 |
mpurg- nekateri copati nizki so marsikateri boljši, glede oprijema in vsega kot pa nekateri veliki gojzlarji, zaendrek gumo. Nekateri , ki to ne veste raje ne o tem debatirat. Če je pa led, pa tko ni važn kaj imš obut,zdrsne v vsakim primeru-razen z derezami lp
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| mikkeni16. 09. 2013 10:14:54 |
Živjo, zanima me, kakšne so kaj razmere preko Rudnega polja na Planiko in potem na Triglav? nekako planiram odhod v četrtek oz. petek (zdaj upam, da ne bo danes ponoči oz. jutri preveč novega snega?!). Je izvedljiva pot brez derez?
|
|
|
|
| husky16. 09. 2013 10:16:53 |
Da bi v tujini obstajala kakšna gorska policija, ki bi se vtikala v opremo planincev, prvič slišim. Gre bolj za mokre sanje nekaterih naših policajev, ki bi radi pohajali po hribih na stroške davkoplačevalcev. Enkrat sem med zimskim vzponom na Cima Ombrettola v Dolomitih sicer srečal policaje, ki pa niso kazali prav nobenega zanimanja za mojo opremo - verjetno so imeli preveč dela sami s sabo, ko so z derezami in smučarkimi palicami sestopali po 45 stopinjskem zasneženem pobočju
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| pelican16. 09. 2013 10:48:56 |
mikkeni - Na grebenu je kar nekaj zlizanega snega in drsi.. ob sunkih močnega vetra na predelu brez zajl ni bilo nič kaj prijetno.. tako je bilo v soboto. Sicer pa je ob vsakem novozapadlem snegu drugačno stanje.
1
2
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| redbull16. 09. 2013 10:51:30 |
mikkeni tvoje vprašanje je smešno,,tega sedaj še ne moreš vedet,,boš ti povedal, če boš šel v četrtek. Jutri je sneženje napovedano okrog 1600m, koliko ga bo se še pa ne ve, okrog 10 cm največ(Kredarica). lp
|
|
|
|
| jesihar16. 09. 2013 11:00:13 |
Objava slike ni neprimerna, ker iz nje ni razviden obraz (razen, če so kakšne slike že izbrisane). Sem pa mnenja, da bi moralo biti vsako javno poročilo gorskega reševanja, kjer je vzrok neodgovornost, objavljeno z imenom in priimkom reševanca. Vsem na očeh in ovekovečeno na spletu. Če je človek neodgovoren, naj tudi javno nosi sramoto. Ali še drugače - kadar v svojo neodgovornost spraviš druge (delo reševalcev), si izgubil pravico do zasebnosti.
|
|
|
|
| viharnik16. 09. 2013 11:01:36 |
Husky, kar pojdi v opankah nad Zermatt pa boš hitro videl koliko je ura.Osebna oprema za v gore je bazična priprava za na turo.Če še tega ni, potem že v štartu ne moreš načrtovati varen vzpon.V gorah pa vemo, da so razmere spremenljive, včasih nenačrtovane, kljub temu, da smo dobro opremljeni.Grem raje še dokončat z umivanjem oken
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| mpurg16. 09. 2013 11:12:01 |
redbull - nizki copati v sneg...ti zamoči čevelj, pa fajn piha pa mraz...ne vidim nič pozitivnega razen zmrznjenih prstov! tu nisem imel v mislih oprijema.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| tol16. 09. 2013 11:15:03 |
Zdaj pa pretiravate. Predvidevam, da v cestnem prometu vsi vozite točno po predpisih, ker če ne potem spravljate v nevarnost sebe,(predvsem pa) ostale udeležence, reševalce, policiste in gasilce....
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| Keko16. 09. 2013 11:25:49 |
@jesihar, javno objavljanje osebnih podatkov v takih primerih, je že kar nekaj časa z zakonom prepovedano. Tudi v prometnih nesrečah se osebnih podatkov povzročiteljev nesreč ne sme javno objavljati. Ker javnost v takšnih primerih ni seznanjena z vsemi dejstvi, je lahko takšno javno pribijanje na zid zelo krivično do teh ljudi. Mislim, da je doba kamenjanja že davno za nami. V urejenih državah takšne zadeve rešujejo pristojni organi (policija, tožilstvo, sodišča, ...), seveda z predhodno zakonsko podlago. Mogoče bi bilo dobro razmišljati v tej smeri.
| (+8) |  | |
|
|
|
|
| VanSims16. 09. 2013 11:39:03 |
Tudi sam vem, da v tujini obstaja gorska policija ki ima ustrezne pristojnosti in ne samo opozarja kot naša. Če si opremljen po predpisih in se na poti obnašaš po pravilih je seveda ne opaziš. In sem zato, da se taka policija uvede tudi pri nas. @tol: iti v takih razmerah na Triglav z obutvijo kot jo ima gospodična na sliki ni primerljiva samo s kakšnim kavalirsdeliktom v prometu(npr. par km čez omejitev ali neprižgane luči podnevi) ampak je recimo kot bi v zimskih razmerah na cesti imel letne gume!
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| jax16. 09. 2013 11:41:06 |
Keko: Svaka čast. Eden, ki razume. Na žalost imam občutek, da je v današnjem svetu takih vse manj.
| (+7) |  | |
|
|
|
|
| vespuci16. 09. 2013 13:53:24 |
V primeru nesreče in reševanja tako opremljenih,jih je treba finančno udariti po žepu.
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| urarrr16. 09. 2013 14:45:01 |
Spoštovani @dprapr @cebelca @Keko Sliko sem dal gor ker pač ne moreš bit normalen in iti v sandalih na zasnežen Triglav. (sandali nogavice pajkice kratke hlače in zgoraj trenerka) Pred mojimi očmi je že nekomu zdrsnilo ravno na Triglavu. Bil je od mene cca 5-8 m. Nisem imel kaj narediti. Končalo se je na pokopališču. Imel je vso opremo, pa mu je vseeno spustila dereza.. ni lepo gledat... Sedaj pa si dragi gospodje in gospodične zamislite da takemu pacjentu (v sandalih) spodrsne par metrov nad vami, ali se vam zdi da boste njegov zdrs ustavili...ali boste z njim drseli tudi vi...v prepad seveda,, S tem početjem OGROŽA vse ki hodijo pod njo in seveda sebe. V kolikor bi bila gospodična Slovenka bi jo vprašal če je gladka. Toda tisti dan je bilo po moje več kot 50% čehov ali slovakov gor... Na žalost kar nekaj v njej podobi obutvi...
| (+10) |  | |
|
|
|
|
| tol16. 09. 2013 14:52:38 |
Dragi urarrr Tvoje dejanje je kaznivo in gre za kršitev temeljnih človekovih pravic in temeljnih svoboščin. ..in če bo koga zbodlo to v nos, ali pa če se bo omenjena gospodična prepoznala na slikah in jo bo to "javno linčanje" "prizadelo"... se ti lahko obetajo tudi kakšne pravne "sankcije".... jebi ga...pravna država pač
|
|
|
|
| jedriličar16. 09. 2013 14:57:33 |
@tol: žal, pa si v pravu. Sam ne vem, komu da se žali onaj koga takva budala pobere in zdrsne dol ? Če se zdrsne sama, pa me ni briga, pa če pobere zraven tudi koga ki je opremljen ? To je podobno temu ko v zimskih razmerah po dobro zasneženih potih rineju gor brez derez ali cepina, s tistimi 4 zobi žabicami ali kaj podobnega, pa pravijo da so opremljeni ... Žal pa to ni kažnjivo, tu ni pravne države, ne pri Vas pa ne pri nas ... 
|
|
|
|
| Skovik16. 09. 2013 15:57:11 |
Se mi zdi, da ste zašli iz "prave opreme" oz. slike v "pravno državo", ki nima veze s temo. Spet. Dejstvo je, da se z sandali ne hodi po gorah. Sploh pa ne, ko se VE, da je gor že sneg in led. Dejanje je NEODGOVORNO in NESPREJEMLJIVO. Če oseba nima primerne opreme za dano turo oz. razmere, naj gre drugam. Npr. z sandali na morje...
| (+4) |  | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.