|
| velkavrh20. 06. 2016 10:45:14 |
Čakam Bavščico in lovim minute med dežjem.
|
|
|
|
| Apolonija20. 06. 2016 17:57:35 |
Kot Zlatica vas pozdravljam z morja. Strinjam se z otivom, da verjetno gre za navadni bedrenec (Pimpinella saxifraga). Brane, ti opisujes veliki bedrenec, vsaj zdi se mi. Navadni je prej bel kot roza. Tista saksifraga ima listice kot Saxifraga aredsii, zvoncica pa je Campanula poscharskyana.
|
|
|
|
| Apolonija20. 06. 2016 20:51:25 |
Brane, tvoje neznanke ne razlocim dobro. Bi lahko bil bolj zdelan in zakrnel rman.? Lahko je dlakavo trebelje, seveda. Se mi je cudno zdelo, da nisi pomislil nanj, ker si ga prejsnja leta veckrat slikal in dobro poznal. Zato sem mislila. da si ga odkljukal.
|
|
|
|
| otiv25. 06. 2016 17:08:28 |
Zlatica, kaj nisi bila na dopustu?  Lepo!!  Vse preveč je kukavic, da bi vedel njihova imena. To sem srečal danes na Grmadi - ŠG
1
|
|
|
|
| zlatica25. 06. 2016 20:31:04 |
Otiv, pa če to ni piramidasti pilovec, pa tudi nič ne rečem več! 
|
|
|
|
| Apolonija25. 06. 2016 21:51:48 |
Oh, dragi otiv, tudi to je dopust Raziskovalni. Najprej iščeš rastline, nato dobre posnetke, potem pa še imena. Se strinjaš? Zlatica je vse izvrstno opravila. Nanizala nam je malo drugo floro, nam malo manj poznano. Prav zanimivo je, kako iz značilnosti rožic izluščiti pravi rod in najti še vrsto. Zlatica, si spraševala tudi domačine? Grmovnica je po mojem liguster- (Ligustrum ovalifolium) Tudi meni so zelo všeč te bele volnenovataste rastline, kot je ta na 22 in 23. Če dobro pogledaš cvetove, te lahko spomnijo na oman in listi na lučnik. In res je lučnikovolistni oman- (Inula verbascifolia) 27, 28, 29: Že sama si dobro ugotovila, da gre za šparnico (Biscutella). Samo katero? Kar nekaj vrst jih je. Tudi na 31 in 32 je gadovec, laški ((Echium italicum) Bodečega trnka (Pallenis spinosa) še nisem videla Rumeni luk (37 do 40) se res imenuje rumeni luk (Allium flavum) Glede orhideje imaš prav. Piramidasti pilovec je sicer bolj značilen in ga je laže prepoznati, ko še niso vsi cvetovi odprti, ker tvorijo lepo piramido. 
|
|
|
|
| otiv25. 06. 2016 21:53:00 |
Zlatica, bom kar zaupal tvojemu znanju... vidim da obvladaš vso zadevo. Hvala  Apolonija, tudi sam nisem nikoli bil pristaš ležanja na morju, mene je privlačil svet pod vodo, školjke, ribe, raki in seveda sončni zahod, ki je tu tako atraktiven. Ne vem, če je to podobno kaki piramidi, da ni kukavica se mi je kar zdelo, saj ni nobenega reda pri razporeditvi cvetkov. Pravi babilon na peclju.
1
|
|
|
|
| zlatica26. 06. 2016 09:52:33 |
Apolonija, Otiv, prav lepo vaju je bilo brati. Apolonija, neizmerno si me razveselila z nanizanimi podatki o vseh mojih neznankah, ki mi niso dale miru. In še posebej za rumeni luk! Kar sem iskala po netu, se mi je vedno pojavila na sliki tista vrsta luka, ki jo opredeljujejo kot rumenkasti luk (Allium ericetorum), tudi če gledaš to: http://www.gore-ljudje.net/novosti/68457/, seveda pa sedaj, ko si povedala latinsko ime, se vsepovsod s tem imenom pokaže ta moj rumeni luk. In sedaj si mi tudi rešila uganko za oman. Že leta ga gledam na morju in nekaj časa sem mu pripisovala ime degenija, potem sem ugotovila, da to ni to, no, sedaj končno vem pravo ime. Glede bodečega trnjka (Pallenis spinosa) pa sem malo nihala še med podobno obmorsko zvezdico (Asteriscus aquaticus), ki pa je bolj blazinasta, ta moj trnjek pa je bil posamičen. Po literaturi pa je temu podobna še ena nebinovka-Jerihonski trnjek (Pallenis hierichuntica), vendar je skoraj brez stebla. lp in dragi ljubitelji cvetja, delite še z nami kakšno svojo cvetočo najdbo!
|
|
|
|
| Apolonija26. 06. 2016 11:36:59 |
Zlatica, glede aliuma mi ni bilo težko, ker imam oba doma. Ne spoznam se, a tudi meni zdi, da si se glede trnjka prav odločila. Sinonim od Pallenis spinosa je tudi Asteriscus spinosus. So si rastline kar v bližnjem sorodstvu. Za Asteriscus pa lahko najdeš tudi sinonim Buphthalmum aquqticus, naš primožek pa je Buphthalmum salicifolium. saj če gledaš samo cvetove, so si kar podobni.
1
|
|
|
|
| zlatica26. 06. 2016 11:56:06 |
Ja, super, res imaš vse to doma. Zelo so mi zanimivi ti luki. Dobro si nakazala povezavo z našim primožkom, res je velika sličnost med njimi. čao
|
|
|
|
| foxy26. 06. 2016 19:36:52 |
1
|
|
|
|
| otiv26. 06. 2016 20:00:37 |
Moknati jeglič, na prvi pogled. 
|
|
|
|
| Apolonija26. 06. 2016 20:38:33 |
Res tako zgleda, kot pravi naš otiv. Lahko pa bi bil tudi dolgocvetni. Imaš še kak posnetek? Cvet od strani?
|
|
|
|
| freya8627. 06. 2016 12:21:15 |
Prosim vas za pomoč in sicer me zanima ali je na spodnji povezavi na sliki perla ali pa gre za drugo rastlino. Po listih sodeč ji je zelo podobna, po cvetu pa nisem prepričana ... Perla?
|
|
|
|
| foxy27. 06. 2016 12:43:13 |
|
|
|
|
| otiv27. 06. 2016 14:34:02 |
@foxy, si našel svojo rožico na mokrem, močvirnatem svetu.
|
|
|
|
| Apolonija27. 06. 2016 21:46:03 |
freya86, živjo! Kdaj in kje si svojo rastlino slikal? Imaš kak bolj razločen posnetek cvetov? Dišeča perla je že v glavnem odcvetela, ima širše in bolj zelene lističe.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.