|
| Apolonija26. 04. 2016 19:14:08 |
Otiv, kako je lepa. Imela bi jo, to navadno črnogo (Actaea spicata)!
|
|
|
|
| otiv26. 04. 2016 19:44:28 |
Apolonija, hvala za rešitev mojega problema.  V zahvalo pa nekaj posnetkov poletnega velikega zvončka, ki sem jih naredil včeraj čisto blizu Ljubljane.
|
|
|
|
| Apolonija26. 04. 2016 19:52:03 |
otiv, umetnik, hvala za lepe šopke
|
|
|
|
| otiv26. 04. 2016 19:58:29 |
Apolonija, hvala. Sem pa sonček pogrešal včeraj na travniku, da bi bili posnetki še bolj čarobni. Morda ponovim v soncu. 
|
|
|
|
| zlatica27. 04. 2016 15:14:05 |
Branko, prav imaš glede "rumene koprive". Na strani rož s Kamniškega vrha, ki jo vzdržuje Alenka Mihorič, sem našla, da je pravilno imenovanje gorska rumenka. Glede neznanke pa sva ob pomoči Apolonije ugotovili, da gre za oljno repico oz. ogrščico, ki jo je zaneslo v bližnji gozd. Kako pa ločiš kosmato zlatico od vseh drugih? Za klinolistni kamnokreč vse čestitke, ker si ga našel cvetočega že v naravi, jaz sem ga našla edino v svojem skalnjaku . Glede robatega mlečka pa ali ni to prepoznaven znak, da se od ostalih loči po malo oglatem steblu, medtem ko imajo drugi njemu podobni mlečki okroglo steblo? To si gotovo preveril, kajti na sliki tega ne moreš prepoznati. lp
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| Apolonija27. 04. 2016 15:39:29 |
Branko, malo bom poklepetala s teboj, da preženem žalost. Pri nas sneži in moje rastline ...? Glede mrtvih kopriv in rumenk lepo razloži, http://www.zaplana.net/flowers/Lamiaceae/GaleobdolonMontanum(GorskaRumenka)/si_GaleobdolonMontanum(GorskaRumenka).asp kar gotovo veš. Si pa sam na 12 napisal vrtna pisana kopriva, čeprav verjetno gre za srebrno rumenko. Rumena Zlatičina neznanka ne more biti detelja. Njena rastlina ima 4 cvetne lističe in ob socvetju se vidi suličast listič. Še najbolj je podobna oljni repici. Zlasti bregove obrašča japonski dresnik, ki tujerodna hudo invazivna rastlina, ki bi jo bilo potrebno sproti izkoreniniti. Po različnih koncih Slovenije si je osvojila velike površine zaradi naše brezbrižnosti. In ta je tvoja neznanka. 4- praviš, da je travniška krvomočnica. mislim, da nimaš prav. Travniška krvomočnica ima bolj narezljane lističe. Ti listi pa so taki kot jih ima rjavordeča krvomočnica. Prepričana sem, da je tudi na 4 kar ona. Poznamo namreč tudi modre variante (Geranium phaeum ssp. lividum). In čestitam, da si šel v dežju na sprehod in slikat. PS: Kako veš, da nimajo sosedje kar navadni nagnoj?
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| Apolonija27. 04. 2016 15:56:00 |
Kaj pa če je enostavno kranjski mleček?
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| velkavrh27. 04. 2016 21:11:57 |
Kosmato zlatico ločimo po steblu-je obrastlo z dlačicami.Ta tudi nikoli ne raste na travniku.Rada ima senco in vlago.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| bruny28. 04. 2016 13:24:15 |
Po sneženju včeraj in v noči na danes do rastišča Žičkega grobelnjika...Vir: Žički grobeljnik v Žičah...Konec aprila in v začetku maja naj bi bil v razcvetu. Je bil ampak nekoliko ,,potolčen,, zaradi snega in nizkih temperatur...
|
|
|
|
| miri28. 04. 2016 17:05:32 |
@otiv,"najini" jegliči danes.
1
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| slainter28. 04. 2016 17:11:03 |
tale rož´ca je alpska primula.
|
|
|
|
| otiv28. 04. 2016 17:28:21 |
Saj jo je še dobro odnesel Miri. Jaz bi pričakoval, da bo vse belo ob takem sneženju, ki je bilo včeraj. Kako je pa kaj v gozdovih na tvojem koncu. Pri nama v mestu je kar veliko polomljenih vej.
|
|
|
|
| miri28. 04. 2016 17:36:34 |
Ja,na tisti strmini je sneg zdrsnil,tako,da je večino cvetja ostalo nepoškodovano.Snežiti je ponehalo ravno ob pravem času.Nekaj vej je zlomilo.Kaj bi pomenilo 10 cm več snega,si lahko pa samo mislimo.
|
|
|
|
| oldtimer 5529. 04. 2016 15:21:43 |
Danes sem ob poti na Slavnik opazil na brinju nekaj nenavadnega. Je to kakšna bolezen?
|
|
|
|
| Gost29. 04. 2016 19:19:49 |
Na nek način se mi zdi kot zajedalec oz. neke vrste "gljiva" - goba. Ali napada cele veje al zgolj na posameznih mestih?
|
|
|
|
| Apolonija29. 04. 2016 20:55:40 |
"Hruševa rja je sicer manj nevarna glivična bolezen, proti kateri navadno niti ne škropimo, saj se sorazmerno redko pojavlja. Omenjamo jo predvsem zato, ker včasih nastanejo močni napadi v vrtovih, v bližini parkov ali pokopališč, kjer goje smrdljivi brin in druge okrasne vrste brina. Gliva namreč potrebuje za popoln razvoj dve rastlini gostiteljici - hruško in smrdljivi ali kakšen drug brin, nikoli pa ne napade navadnega brina...."
|
|
|
|
| Majstro29. 04. 2016 22:52:15 |
Danes sem se pa pozno popoldne potepal po Jamniku in slikal nekaj lepih rož'c, na koncu pa še en nočen pogled na cerkev. Najbolj me zanimajo vrste kukavic in modra roža (mislim, da je ena od grebenuš).
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| Apolonija30. 04. 2016 00:05:12 |
Nočna slika me je očarala. Je njivska vijolica, pogačica, grebenuša. Škoda, da pri zadnji ni na sliki listov, prav tako pri kukavicah. Saj vem, težko je, ker rastejo med travo. Rumena je bezgova prstasta kukavica, rdeča tudi lahko. Lp
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.