|
| peter22. 10. 2009 11:54:33 |
Pa dajte že ukinit tole propagiranje ropanja gozdov. Kaj ni po zakonu dovoljeno nabrati 2 kg na osebo. Ne pa cel kamion ??
|
|
|
|
| čokolino2. 10. 2009 14:22:33 |
Žalostno, kar srh me spreleti, ko pogledam po gozdu in najdem steklenice, pločevinke, smeti.... Ali je tako težko gobarjem prazno embalažo tudi odnest. Avtomobili parkirani vse povprek. Prtljažniki polni gob. Še malo pa gob ne bo več, kakšno neki pravilno rezanje in transport. Malo bi se morali zamisliti, malo bolj poostriti kontrolo in kaznovati "ljubitelje" narave. Žalostno in sramotno! Igor
|
|
|
|
| heinz2. 10. 2009 15:09:52 |
Da ne bo pomote.. slike na katerih so kamion(čki),fant v modrem puloverju.. in vse polno gob,- na prejšnji strani, so iz Romunije! Mislim, da je bilo lani. No, pa tudi tam še vedno rastejo.
|
|
|
|
| andrej7672. 10. 2009 15:31:28 |
Ja res je Čokolino še malo pa jih ne bo več - niti gob niti gobarjev,ker je sezona pri koncu.Kaznovati bi morali res tiste ki po gozdovih odmetavajo smeti in to tako da mu niti slučajno več ne bi kaj takega prišlo namisel.
|
|
|
|
| andrej7672. 10. 2009 15:33:56 |
Gobarim že precej let in predvsem na istih lokacijah pa do sedaj nisem zaznal da bi v gozdu raslo manj gob - prej nasprotno.Drži pa da so gozdovi vsaj tisti nižinski mnogo bolj "porasli" z smetmi.
|
|
|
|
| geppo29. 11. 2009 08:48:31 |
Ne bi rad zopet spodbujal strasti, ki so se razvnemale na tej strani. V toplih jesenskih dneh je opaziti večje število teh gob in sem malo raziskal o teh gobah. http://www.gobe.si/Gobe/ClitocybeNebularis Mislim, da zaradi te objave ne bo množičnih pohodov v sosednje hoste..
1
|
|
|
|
| joža x29. 11. 2009 12:53:07 |
Andrejeva trditev ne drži v nižinskih gozdovih je gob,v primerjavi za 30 let nazaj,le še 20% sam namreč hodim gobarit že 30let.Isto verjetno, v 30 letih sledi v višinskih gozdovih,ob takšni gobarski vnemi.Škoda'da se ni kdo spomnil gobarske gripe.
|
|
|
|
| andrej76729. 11. 2009 13:38:57 |
V mslih sem imel prav nižinske predele - razlika je le in edino v tem da je zdaj gobarjev neprimerno več - gob pa je nasplošno precej več le da se zdaj količina jurčkov in lisičk deli na več "delov" 
|
|
|
|
| joža x29. 11. 2009 14:40:41 |
Moram se popraviti gre za opažanja v tistih 10 gozdovih ,ki jih sam obiskujem že 30 let.V teh gozdovih je gobarilo včasih veliko ljudi,ko so se gobe pred približno 10 leti,izrodile tudi gobarjev ni več pa tudi jurčki in lisičke so zelo redke.Iz tega sklepam,da pretirano gobarjenje lahko zelo zmanjša rastiča.Sam še vedno hodim v ta iste gozdove saj so mi 2-3 jurčki za večerjo čisto dovolj, ne bom jih sušil alim trpal v zmrzovalnik da bi jih kasneje ko nimajo več okusa metal v smeti.
|
|
|
|
| geppo29. 11. 2009 15:07:10 |
Sam sem gobar ( "od rojstva" ) Ne bom polemiziral ( ali se rast gob zmanjšuje ? ). Opisal bom samo moje opažanje. Gobarjev je znatno več!! Gobe, ko je sezona rastejo množično tako v dolini tako v višjem svetu. Dal bom pa primer! Na Smrekovcu sem začel gobariti s kolegom pred cck. 20leti. Prestavila sva se višje, ker se je tukaj dopoldansko gobarjenje tako razmaknilo! Na Smrekovec se je v zadnjih letih prestavilo vse kar leze in gre. Tako, se v gobe nisem peljal gor že nekaj let - pa tudi kolega ne. Grem takrat, kadar žena gre nabrat ( ročno!! ) nekaj litrov borovnic za domače potrebe. Ta čas se malo sprehodim po starih rastiščih - če gobe rastejo, bom nabral kljub temu, da je na Smrekovcu gobarjev kot listja in trave. Tako teorijo, da je gob vsako leto manj ne podpiram. Sem pa v teh letih zelo spremenil odnos to nabiranja gob. Naberem jih toliko, da jih pojemo doma ali pa vse pojemo sproti kar naberemo. Vlaganja in ogromnih rezerv v konzervatorju ni več. Priznam pa, da smo včasih kakšen kozarec ali vrečko gob naslednjo sezono vrgli ( žal!!)proč. Jaz sem se pa hvalil ( žal!! )s polnim prtljažnikom! To se pa ne dogaja več!! Grem že vedno z velikim veseljem v gozd in domov prinesem tako fotografije gob kot tudi gobe, samo ko je pa nekaj vrečk v konzervatorju pa preneham ( četudi so govorice, da je gob za vsako smreko še veliko ). Lp
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| heinz11. 12. 2009 13:05:12 |
Še nekaj decemberskih (včerajšnjih) primerkov: (v glavnem neprimerno za uživanje) LP heinz!
|
|
|
|
| storžek11. 12. 2009 14:13:48 |
Slučajno sem zasledil tole temo. Sam sem todi gobar od malih nog in zagotavljam, da je sedaj veliko manj gob kot pred 40.leti, ko sem bil vsak dan v gozdu. Takrat lisičk nismo jedli, ker jih je bilo enostavno preveč, ampak prodajali zadrugi.Tako se tudi sam počutim krivega za izumiranje lisičk; v deset let stari gobarski knjigi sem prebral, da so v zahodni evropi že izumrle in bodo tudi pri nas. Za ostale gobe to ne morem trditi. Na poti s Stola čez Z.planino v Završnico je bilo v jeseni neverjetno veliko rdečih mušnic. L.p.
|
|
|
|
| vojko@letimo.si14. 08. 2010 19:39:42 |
Malo sem čital ter ogledoval tele vele trofeje gobarske.Sam sem že od malih nog gobar ki jih poznam kar nekaj vrst. Strinjam se z nekaterimi predhodnimi ki so grajali te nekulturne gobarje ki ga uničujejo s takim pustošenjem po gozdovih. Še bolj me pa razjezi ko hodim in sam nabiram,ko jih KAKOR gobarji brcajo in pohojajo tako užitne kot neužitne.Sam menim da so mešane vsake po malo mnogo bolj okusne.S tem pa ne delaš nobene škode gozdu. Če es ne motim je goba ZAČIMBA.Sam osebno grem v gozd po gobe kadar so in si jih zaželimo,predvsem pa je važen sprehod.
|
|
|
|
| skala12315. 08. 2010 23:35:34 |
Današnja bera.Gobarski pozdrav
|
|
|
|
| Kozorog15. 08. 2010 23:45:35 |
Iz katerega konca SLO si tole iztržil...??? pa ne bodi škrt pa povej mikrolokacijo... :-)
|
|
|
|
| skala12315. 08. 2010 23:49:19 |
Okoli Vršiča(pravi gobar ne pove točne lokacije)
|
|
|
|
| Kozorog16. 08. 2010 02:01:00 |
Bravo, čestitam. (saj nisem mislil mikrolokacije)
|
|
|
|
| GričarA16. 08. 2010 09:18:10 |
Zakaj pa trgaš gobane? Ali ni pravilno, da jih odrežeš?
|
|
|
|
| skala12316. 08. 2010 21:54:48 |
Prav imaš,samo midva,ko sva se vračala z neke gore,sva zgrešila stezo in sva naletela na jurčke(bila brez noža) Lep pozdrav.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.