|
| ppegan12. 01. 2021 09:27:22 |
Rekar, ni res, problem je pes oz. njegov lastnik, ki bi takega psa moral imeti pod nadzorom. Pod nobenimi pogojem pes ne bi smel napasti človeka!!! Če ga, se smatra kot nevaren, zato je lastnika potrebno takoj prijavit. A sedaj bomo pa vsepovsod gledal, kje je kak pes in se zaradi psov izogibal potem, vasem, da nas ja ne bi napadel. Daj no, ne bodi smešen. Vidim, da o psih nimaš veliko pojma 
| (+10) |  | |
|
|
|
|
| dprapr12. 01. 2021 09:40:40 |
Pa se zopet strinjam s Polono.  Se sploh ne bojim psov in zato običajno nimam težav z njimi. Tudi nimam slabih izkušenj z njimi. Običajno jih lahko tudi pobožam ob srečanju, včasih me popackajo. Ampak to sodi zraven, če so še mladi. Sem pa imel včeraj v gozdu bližnje srečanje z zelo napadalnim psom in s prijaznim lastnikom. Zelo me je motilo, da ga sploh ni mogel pomiriti. Še ko sem bil daleč vstran, je še vedno renčal in se zaganjal v moji smeri. Ne razumem, zakaj imajo ljudje pse, ki jih ne obvladajo. Se nič ne bojijo, da bo kdaj koga poškodoval? Ne spoznam se veliko na pasme, mislim pa, da je bil pes rottweiler.
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| ppegan12. 01. 2021 10:03:30 |
Drago, tudi jaz se vedno znova čudim lastnikom, ki svojega psa niti na povodcu ne zmorejo obvladati  V eni od prihodnjih številk PV bo tema psi v gorah, med drugimi naj bi bile notri tudi moje izkušnje na to temo. Mislim, da bo kar zanimivo branje, predvsem pa bo marsikdo spoznal, zakaj je tako pomembno, da je pes 100% poslušen in ubogljiv, v gorah pa še toliko bolj. Jaz z mojima dvema nisem imela nikoli nobenih težav, ne v hribih ne v dolini. Res pa je, da sta vzgojeni tako, da ju lahko brez skrbi povsod vzamem s sabo
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| turbo12. 01. 2021 10:16:36 |
"Res pa je, da sta vzgojeni tako, da ju lahko brez skrbi povsod vzamem s sabo"  To je to, poleg "pospravljenega podstrešja". Nikjer nikoli težav, princeska je tudi najbolj hude pse (na prvi pogled) zlahka zmogla, v najslabšem primeru je šla ignorantsko mimo na nekaj večji oddaljenosti. Da ne govorim o muckih in kokoškah, ki so ji vedno v veselje. Ne bi si mislil, da se lahko pes in kokoš s takim zanimanjem ovohavata, no, tudi mačk se ni branila, prej oni nje. Običajno sva počakala, da so druge živali prišle k nama, nikoli nisva rinila vanje. Kokoši in kak muc so bile vedno znova presenečene, kako moja mrcina mirno stoji in čaka, maha z repkom, potem pa se pusti povohati in celo dotakniti s smrčkom ali kljunom. Niti enkrat samkrat mi je ni bilo potrebno povleči s povodcem (vedno je pripeta), ker bi se dalo slutiti, da hoče postati "nagajiva". Tudi otroci in njihovi starši so jo z veseljem mečkali, otrokom se je rade volje zleknila v naročje in uživala v cartanju. Vsekakor se kar se psov tiče vse začne in konča pri lastnici oziroma lastniku. Sam mrcine ne bom imel nikoli, ker bi jo scrkljal in bi ona mene "preko vode žejnega", že pri moji zverinici sem moral precej paziti, da sem ji pustil ostati pes. No, psička pravzaprav 
| (+8) |  | |
|
|
|
|
| @rekar12. 01. 2021 14:14:25 |
@ppegan ti lahko pišeš pravljice za lahko noč, jaz pa še vedno trdim, da ste pohodniki večji problem od psov, pes nima pameti vi jo pa imate, dobro veš, da pes brani svoj teren, vi pa mislite, da ste vsemogoči in povsod lahko teptate zemljo, ej punca ne gre to tako
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| ppegan12. 01. 2021 14:44:21 |
Zato pa pes ima lastnika, ki ima namesto njega pamet ane In če je lastnik tak, kot mora bit oz. kot piše Bojan, da ima pospravljeno podstrešje, potem je tudi pes prijazen in uravnovešen. Če se ne motim, gre v tem konkretnem primeru za markirano pot, torej pohodniki ne hodijo kar vsepovsod, kot ti trdiš, ampak tam, kjer jim je namenjeno. Če bi se skušali izogniti temu psu, bi pa dejansko hodili vsepovsod in ne tam, kjer jim je namenjeno. Kaj pol praviš, da je bolje? Res smešno, ko sam sebi kontriraš, pa se tega niti ne zavedaš Pa verjetno niti psa nimaš. Kako potem lahko pišeš o nečem, o čemer pojma nimaš??? Po tvoji logiki bi se morali izogibati vseh hiš, kjer imajo pse, da nas pes slučajno ne ugrizne, ker slučajno brani svoj teren. Ne bodi smešen. To ne gre. Če imaš psa, ga imej pod nadzorom, če ne, je bolje, da ga nimaš. Po zakonu je vsak lastnik odgovoren za svojega psa, obenem pa mora poskrbet, da pes ne ogroža okolice. Če tega ne izpolnjuje, je prijava takega lastnika več kot na mestu.
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| skalar5012. 01. 2021 15:02:39 |
saj je tu gor med gorniki zanesljivo tudi kak inštruktor "pasje šole", ki bi znal na gornja pisanja zelo jasno odgovoriti ... verjetno sicer ne tu ampak v kaki drugi rubriki ... sam imam recimo že tretjega "šolanega" nemškega ovčarja ... kjer možno in zanj/zame varno tudi po hribih sva skupaj ... a obvezen povodec mimo ljudi in drugih živali ... v bistvu sila enostavno
| (+4) |  | |
|
|
|
|
| tinky12. 01. 2021 17:35:58 |
Tega psa v splošne pogovore.
| (+5) |  | |
|
|
|
|
| nenap12. 01. 2021 20:17:28 |
Do kužkov moramo imeti spoštovanje, tako kot do ljudi, pa nam bo lepše  Lp Nevenka
| (+6) |  | |
|
|
|
|
| ločanka25. 01. 2021 07:41:58 |
Trenutne razmere
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| KLAN9. 05. 2021 21:11:44 |
Hahahahaha holy shit, kašne pogovore sm zamudu, do solz sm se nasmeju Drgač moja izkušna z Dolencom pa Becksom je sam ta da mi je ob 1 zutri enkrat pozim letu za njo (mojo psico) po celi vincarški grapi (gonila se je) in sm nakonc poklicu Dolenca da je pršu on do Unitecha dol ob 1.20 zjutri z avtom hahaha, pa nit šnopsa mi ni prnesu, sam zahvalu se mi je!
| (+2) |  | |
|
|
|
|
| ločanka30. 05. 2021 06:10:10 |
1
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| KLAN4. 12. 2021 18:15:35 |
Sej sm največ treninga pa kondicije potegnu z Lubnika ampak jst bi Julijce, nej se že začnejo novoletne počitnce 
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| lilyd23. 01. 2022 21:03:44 |
Nedeljsko dopoldne na Lubniku, super smo se odločile. Mimo loškega gradu, prvič še do starega gradu. Danes res lepi razgledi, sončno, pot zdaj ni blatna, je pa kar pomrznjeno, a ni težav pri hoji. Bilo je kar nekaj ljudi, lahko smo posedeli kar zunaj. Kuharica je mojstrica ocvirkovce in flancatov, čaj tudi dober. Kočna in Grintovec sta bila v oblakih, Blegoš pa je žarel v soncu. Tudi bližnji cilji so super, 14 km, 800 višincev.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| jprim24. 01. 2022 12:05:41 |
Skoraj enako pot sva opravila v soboto, šla po poti treh gradov pa malo po grebenski, vračala spet po drugi, ... tako da sva spoznala malo bolj ta Lubnik in dom, ki pa je bil v soboto kar precej zaseden. LP!
|
|
|
|
| ločanka5. 05. 2022 17:49:57 |
Danes sem si z obiskom Lubnika naredila res lep dan. Bila sem kar zgodna in zjutraj je narava tako lepa, prav mila, občuduješ sveže zelene trave, jutranje preletavanje ptic nad njimi, pa za trenutek srno ob gozdu, novo listje na drevesih. Ni da ni. Sem se potek poti kar sproti malo izmišljevala. Mimo Grebenarja, kjer že dolgo nisem hodila, pa po potki zadaj za vasjo Gabrovo, ki vedno navduši, pa po bolj strmi, ki se jo običajno izogibam, pa zgornja bližnjica pod kočo tudi ni bila dovolj strma, da sem se raje vzpenjala po grebenčku zraven. Tudi vračala sem se po navdihu, najprej običajni spust, potem po grebenski do Malega Lubnika, od tam spet dol na klasično, pa dol do ceste in vzpon na Kobilo po jelkine veje za papige, spust pa potem ponovno do Grebenarja, kjer je narava v tem času res prekrasna. ja, pa da ne pozabim, flancat in čaj sta pa na Lubniku tudi prvovrstna, oba .
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| (+3) |  | |
|
|
|
|
| babim5. 05. 2022 20:35:38 |
Glede flancata in čaja se popolnoma strinjam, pa tudi ocvirkovca je krasna, sva vse "sprobala" 1. maja.
| (+1) |  | |
|
|
|
|
| KarmenT25. 09. 2022 19:30:50 |
Včeraj na Lubnik po grebenu, povratek mimo vasi Gabrovo. Vreme je zdržalo. Razgledov pričakovano ni bilo. Vseeno veliko obiska. V domu živahno, Lubnikarji so imeli zaključno srečanje z živo glasbo. Hrana odlična.
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.