|
Gost8. 09. 2007 13:01:22 |
Lepo pozdravljeni vsi skupaj, jutri planiram pot na BAVŠKI GRINTAVEC iz vasi Soča, pa me malo skrbi kako je kaj s snegom. A mogoče kdo ve kakšne so kaj razmere, so že potrebne dereze in cepin al ni še panike? Vem, da je zapadlo nekaj snega,sam ne vem, če se je obdržal al ga je stopilo. Za kakršnokoli koristno informacijo se vam najlepše zahvaljujem.LPP
|
|
|
|
Gost8. 09. 2007 13:12:21 |
Se opravičujem, pot bom začel pri izviru soče-FLORi, ne pa v vasi Soča
|
|
|
|
Gost8. 09. 2007 21:23:23 |
Verjetno bi bilo boljše, če greš iz vasi Soča, bo manj snega.
|
|
|
|
Gost5. 10. 2007 12:40:51 |
Živijo!Zanima me, če mi lahko kdo svetuje oz. odsvetuje vzpon na Bavški Grintavec...šel bi pa v nedeljo, zaačel bi v zadnji trenti in čez kanjski preval na vrh, nazaj pa po direktni, je baje malo lažja...mogoče tudi kdo ve, kakšne so razmere, sneg in podobno??vreme kot kaže bo sončno!nazadnje sem bil na Jalovcu iz Tamarja čez kotovo sedlo, pa me zanima primerjava zahtevnosti in dolžine z Grintavcem...hvala za odgovore!Gašper
|
|
|
|
Gost5. 10. 2007 13:01:47 |
Po dolžini je B.Grintavec kakšno minuto bližji, čez Kanski preval je pot zelo zahtevna in težja od Jalovca, priporočam komplet za varovanje. Sneg na poti trenutno je! Morda ga dež, ki prihaja stali.
|
|
|
|
Gost8. 10. 2007 08:39:57 |
Na žalost nismo prišli do vrha, sneg nas je ustavil kakšnih 50 viš. metrov od vrha, bili pa smo tudi brez derez in cepinov zato je bilo nadaljevanje popolnoma nemogoče...pa tudi pot je zelo krušljiva, ponekod je treba tudi popezati preko veliko balvanov, ki so zelo krušljivi, kakšen dodatni klin vsekakor ne bi škodil...sicer je pa zelo veliko težav na poti, sploh zaradi pomrznjenega snega ki ovira varen korak, pa tudi zelo prepadno je, tako da je zelo adrenalinsko...bom se pa vsekakor še vrnil!lep gorniški pozdrav!Gašper
|
|
|
|
Gost8. 10. 2007 21:42:49 |
Izkušnje bogatijo življenje. Je pa od nas odvisno, koliko odnesemo.  Stane
|
|
|
|
Gost9. 10. 2007 11:06:34 |
Se popolnoma strinjam z Vami Stane, in mislim, da smo se prav odločili in sestopili, ker smo imeli tudi pri sestopu obilo težav z vsekavanjem stopinj v pomrznjen sneg in s krušljivostjo...kot sem že rekel, še bo priložnosti za "varnejšo" osvojitev gore...Lep dan!Gašper
|
|
|
|
Gost9. 10. 2007 17:36:38 |
Se strinjam s Stanetom. Priložnosti bo še veliko. Najprej je varnost nato osvojitev vrha.
|
|
|
|
smidov david1. 07. 2008 20:36:17 |
Lep pozdrav mogoče kdo kaj ve kake so kaj razmere na Bavškem grintavcu, po poti od Izvira Soče, možno čez Kanjo ali po drugi poti. Lp
|
|
|
|
rozka1. 09. 2008 10:05:10 |
Sem štartala kar iz vasi Soča.To je tudi najlažji dostop do BG.Se zelo hitro vzpneš in je kar fino,ko gledaš dolino Lepene,ko je še v senci,ti pa se že nastavljaš prvim jutranjim žarkom sonca.Ta pot ni zahtevna, razen kondicije,drugače pa moraš malo pod vrhom uporabiti roke,potem pa še par korakov in vrh je tukaj.Malo so meglice zakrivale pogled na Bavščico in Zadnjo Trento,ter Jalovec,a vseeno je super biti zjutraj prvi na gori...  21.08.08
|
|
|
|
aljoša111. 06. 2009 18:34:40 |
Kakšne so razmere na Bavškem Grintavcu na njegovi južni strani(vas Soča)? Ima kdo kaj informacij?
|
|
|
|
tomas15. 06. 2009 08:58:42 |
Tudi mene zanima trenutno stanje.Se odpravljam ta teden v Trento pa bi rad skočil na kakšen vrh. Lep pozdrav
|
|
|
|
skleščk15. 06. 2009 10:37:54 |
Na Bavškem Grintavcu sem bila včeraj 14.6.2009. Pot iz Soče je kopna, le pred vstopom v kamin je malo snega, ki pa ne predstavlja večje ovire.
|
|
|
|
aljoša115. 06. 2009 13:29:11 |
Hvala za informacije. Po ustnih maturitetnih izpitih končno spet malo v hribe. 
|
|
|
|
aljoša115. 06. 2009 16:09:35 |
Še to bi vprašal ali je pot dobro markirana, problemi z orientacijo?
|
|
|
|
skleščk16. 06. 2009 11:59:14 |
Ko prideš na višino kakih 1800 m je markacij manj in te rado zavede na na melišče, ki je sedaj pokrito s snegom. Ne tja pač pa levo in se držiš sredine med meliščem na desni in steno na levi. Zelo dobro to pot opisuje Tine Mihelič v svojem vodniku.
|
|
|
|
aljoša116. 06. 2009 12:24:50 |
Ok, bomo pa malo bolj pozorni, nič hudega.
|
|
|
|
legenda24. 06. 2009 19:00:41 |
Ali je kdo v zadnjem času hodil na Bavški Grintavec? Zanimajo me razmere na poti iz Zadnje Trente,preko planine Zapotok in po direktni poti na vrh. Hvala za vsako informacijo. l.p.
|
|
|
|
gorska koza24. 06. 2009 21:16:28 |
Če ti kaj pomaga (pove): slika izpred 2 dni (slikano 22.6. z Goličice)
1
2
|
|
|
|
triglavski24. 06. 2009 22:16:55 |
Od planine Zapotok naprej so snežišča. Katera pa misliš, da je direktna na vrh, ena gre s sedla Kanja, druga po vzhodni strani na greben. No lahko plezaž direktno čez steno. Če že sprašujej, se vsaj potrdi in navedi kaj sploh želiš.
(+1) |  | |
|
|
|
Za objavo komentarja se morate prijaviti:
V kolikor še nimate uporabniškega imena se morate najprej
registrirati.