Šmarna gora
15.11.2020
Gor po partizanki, dol mimo turške kapele. Na vrhu pa spet gužva.
Nič čudnega saj smo zaprti v občinah.
15.11.2020
Ni potrebe biti v "gužvi". Ne prej in ne zdaj, ko smo zaprti v občine. Še najmanj je pa to sedaj razlog za gužvo.
capraibex
Gorenjci pa uživamo v prekrasnem vremenu,ter imamo mir pred množicami ki so pred zaprtjem občin divjale po naših hribih.velik nasmeh
darinka4
15.11.2020
Vi kar uživajte. Mi si pa mislimo svoje. V takšnih časih se vidi......mentaliteta posameznikov.
miri
Vsi imamo dovolj gričev (pa zakaj ravno njih?),veliko nam jih bo ostalo neobiskanih.
Kot pravi pregovor:kdor z malim ni.....
jax
capraibex
15.11.2020 Gorenjci pa uživamo v prekrasnem vremenu,ter imamo mir pred množicami ki so pred zaprtjem občin divjale po naših hribih.velik nasmeh

Hvala da si povedal. Daj to ponovi tudi takrat, ko bojo propadle vse gostilne, hoteli in žičnice.
mirank
Darinka +++ zate.
rokav
Ja...ker pa pred zaprtjem se pa ni dalo izognit "divjim množicam" na Gorenjskem.
lubadar
15.11.2020
se strinjam z @dprapr, obiskujem že pozabljene, zaraščene lovske in pastirske stezice, kjer ni srečaš nikogar, pa še mnogo jih je za obiskat
17.11.2020
Je visokogorje sneg pobelil!
Na tromostovju pa smreko postavljajo.
Šmarna gora8
17.11.2020
Lepo!..grem cepine brusit mežikanje
parenzo
Danes potepanje pod in po Grmadi po Westrovi in Pogačnikovi z obiskom Malega turnca.

tinky, fotka 8 zmaga.
Šmarna gora Mali turnc pod Grmado. Ni Veliki, niti visokogorski, ampak za krajšo pomiritev abstinenčne krize zadostuje plezanje nanj po izpostavljeni lepi dvojki..1
Šmarna gora Na vrhu star Štant. Za privezat dušo.2
18.11.2020
Spet lepo nad megleno Ljubljano.
Šmarna gora toplarna4
Šmarna gora Veliki Rogatec, Lepenatka7
Šmarna gora Stari grad, Valburga8
zvončica
18.11.2020
Capraibex, do sedaj (pa hodim v hribe že tri desetletja) še nisem videla množic, ki bi divjale po vaših?!? hribih. Ne vem, kaj si mislil z "našimi" hribi, saj so to hribi vseh nas. Verjamem pa, da marsikateremu planincu malo več tišine in malo manj prometa dobro dene.
Jax pa ima še kako prav!

LP vsem, tistim, ki lahko v teh dneh uživate visoko v hribih in ostalim, ki se boste / bomo, upam da kmalu, pridružili prvim.
18.11.2020
"Divjale" je res pretiran izraz, ni pa daleč od resnice. To, kar se zadnja leta dogaja v Vratih, na Vršiču, v Kamniški bistrici, v Logarski dolini, pod Mangrtom,..., pa tudi pri sosedih marsikje, res ni več ničemur podobno. Obiskovalci bodo morali začeti razmišljati o tem, da ni nujno, da večkrat na leto ali vsako leto obiskujejo isto goro. Saj jih je še veliko na voljo. In ni nujno, da je selfi vedno z najbolj poznanega hriba.
Ja, hribi so res na voljo vsem, niso pa naša lastnina, kot si nekateri to predstavljajo. In niso bili nikoli tako "dostopni", kot so sedaj. Upajmo, da tako tudi ostane.
22.11.2020
Danes iz Tacna po Mazijevi,preko Grmade na Šmarno goro.
Dol skozi Zatrep.
Šmarna gora15
lilyd
22.11.2020
V soboto po Gitini ideji povezava Šmarne gore in Rašice. Vreme idealno, hladno, sončno, razgledno, škoda bi bilo hoditi po tej poti v megli. Pričetek v Šmartnem, po poti svobode. Komaj začnemo, zagledamo zvezdo tega portala Tinkya, ki se že vrača. Po mnogih letih vzponov na Šmarno goro, so jo izpodrinile višje in bližje gore. Pa je res lepo ponovno na Šmarno goro, tokrat prvič po poti svobode, oznaka kaže uro 45 minut. Pot je lepo speljana, izredno lep del nad Tacnom, pogled proti Mednemu in Polhograjcem, del poti, kot bi bili v visokogorju, dve novi jeklenici v pomoč. Vzpon na Grmado, lepi razgledi. Pa spet spust na pot svobode, po severni strani razgled na KSA. Šmarna gora ima vedno veliko obiskovalcev, a na tej poti ni gneče, sproščeno v naravi in razgledih. Še vzpon na vrh mimo igral, pa spust mimo Turkovega znamenja. Malo je manjkala oznaka za Povodje, a po občutku je šlo v redu. Krasen gozdiček, sploh si nisem predstavljala, kakšna je ta povezava proti Rašici. Preko avtoceste, potem takoj levo proti ribogojnici (tudi malo dileme, a potem le vidna markacija). Po markirani poti do vrha Rašice, a bi bilo možno tudi po grebenu. Navzdol pa po gozdni poti v Gameljne, dobro označeno. Tudi pot do Šmartnega po travniški poti je prijetno minila. Še ena zgodba za vnuke, 23 km...Krasno je bilo.
Šmarna gora razgled s poti svobode proti Polhograjcem1
Šmarna gora stolp na Rašici22
Šmarna gora zadnji del poti proti Šmartnem, 23 km je za nami23
24.11.2020
Danes topleje kot včeraj.
Vrhovi v oblakih, nižje pa sonce.Tudi na Grmado smo šli.
Šmarna gora Loti se je že oblekla1
Šmarna gora Malo in Veliko kladivo5
Šmarna gora Obir6
opazovalec
24.11.2020
Včerajšnji zahod je obetal lepši dan kot pa se kaže danes....
Kadar ni pravega razgleda, preostane zumiranje na zaslonu....
Šmarna gora peč je zažarela1
Šmarna gora dobil še rdeč odtenek2
Šmarna gora in nas razvajala kar nekaj minut3
brett
24.11.2020
Vrhovi KSA so lepo na soncu, ker sem bil službeno v Cerkljah na Gorenjskem in so bili Kočna, Grintavec in Kalški greben v soncu brez oblaka zadrega
Oblačni tepih se vertikalno gledano konča nekje pri vasi Kokra
Sedaj je stanje pa takole: