seznam forumov / Slovenija / Polhograjsko hribovje in Ljubljana / Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura)
 Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura)
27.11.2010 - viharnik
Po sneženju so izhodišča za višje ture ohromljena,zato sem se odločil za bližnjo turo na Polhograjce.
Na Osovnik se povzpnem iz Ločnice,kjer je že dobro shojeno.Snega je v teh hribojih neprimerno več kot v dolini,okoli 30cm in več na Gontarski pl.Na Osolvniku srečam še starega znanca izpred dveh let,kjer jo skupno mahnemo še naprej do Gontarske pl. in krožno zaklučimo turo preko Govejka in sestop čez Lužarja in po novi poti čez slapišče do parkirišča v Ločnici.
Pohvaliti moram odlično,popolnoma novo mlado zasedbo oskrbniškega osebja iz Krasa na Govejku.Hrana na žlico je odlična,kakor tudi sladice.Prej pa so se menjavali oskrbniki,ki so imeli napisan meni v koči,vendar nobene pripravljene,ko si naročil.Tisti ki so prišli v kočo pa so pijančevali,tako,da so se pravi planinci kar na daleč izogibali,saj so pijani celo kar ležali na klopcah v koči on spali.Sedaj je od maja vse 100% drugače,stari sloves dobre koče pa se počasi vrača.Koča je toplo zakurjena in prav prijetno vzdušje je tam.Od tu se ponujajo lepe ture na Gontarsko pl.,Veliki Babnik,Osolnik krožno ali pa kar daljšo turo na Tošč.Lepi predeli zasneženih samotnih Polhograjcev le streljaj od Ljubljane.nasmeh
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Osolnik v 1h15min ,v 45 min le z hitro hojo1
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Že zjutraj se zjasni2
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Prečnica skozi gozd na Osolnik3
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Bele princeske4
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Sv,Jakob na oni strani5
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Brunarica Osovnik 763m6
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Rad hodim po zimski poti,saj ni zgažena7
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Šmarna gora v oblakih8
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Tošč9
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Sv.Mohor na Osovniku10
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Krvavec bo kmalu nared-Joža požen,mi smo prpravln!-stara TV reklama11
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Vrh Osolnika12
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Ratitovec13
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Blegoš14
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Ta dva sta pa malo zamenjala letne čase...15
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) S klapo starih gornikov jo mahnemo naprej na Gontarsko pl.16
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Na vrhu Gontarske pl.17
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Še sonca je bilo na pretek18
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Stihi drevesa,ki veljajo za območje Gontarske planine19
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Še jest20
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Tale zasedba z mojo malenkostjo gre naprej proti Vel.Babniku21
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Strm sestop v sedlo-drsi22
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Na sedlu le zavijemo nazaj proti Govejku23
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Še prekrasen pogled na zg.flanko Gontarske pl. z  grmi brinja 24
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Prihod na Govejek25
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura)26
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) kaj vse pri vhodu v kočo ponuja tale gospa27
GITA
10.12.2010
Naj bo danes ena uganka za začetek nasmeh: Skoraj pred nosom jih imava, pa jih tako malo poznava... Kaj so to? Ja, »Polhograjci«, seveda nasmeh. Že dolgo imava v planu, da jih malo raziščeva…No, danes, ko so se jutranje obveznosti zavlekle skoraj do poldneva in ni bilo več časa za kam dlje, se je ponudila priložnost…In ker imava rada krožne poti, sva se navdušila nad Viharnikom zapisom zgoraj (Viharnik, hvala za namig nasmeh).
Parkirava v dolini Ločnice, pot začneva pri smerni tabli »Osolnik – Krožna pot«. Senčno in vlažno dolino hitro »premeljeva« in kmalu sva iz gozda ven, kjer naju pozdravi sonce. Ob pogledu na sončna travnata pobočja pa osupneva in ostaneva brez besed eek – uzreva namreč trop gamsov, kakih deset ali petnajst jih je bilo…sploh nisva mogla verjeti svojim očem, kajti toliko jih še nisva videla na kupu, še najmanj pa na taki višini... Večina je zbežala v gozd, nekaj jih je ostalo… eni so se mirno pasli dalje, drugi so »pozirali«. Hvala nasmeh. Postanek tu je bil doooolg…nisva se jih mogla nagledati. Potem le nadaljujeva proti vrhu Osolnika, kjer kar močno piha, zato se ne zadrživa dolgo. Sestopiva v smeri krožne poti mimo brunarice in nadaljujeva spet navzgor do vrha Gontarske planine, kjer so veje dreves še odete v led in ustvarjajo še malo zimskega vzdušja. Potem po grebenu sestopiva proti Govejku in nazaj na izhodišče.
Razmere: vtisi so bolj spomladanski kot zimski zavijanje z očmi. Pot je ponekod popolnoma kopna, drugje poprhana s snegom, v najbolj senčnih predelih pa prekrita z nekaj centimetri pomrznjenega snega – kjer je strmina večja, se je treba paziti zdrsa. Na poti z Gontarske planine proti Govejku sva prečila tri ali štiri kar konkretne plazove eek (kdo bi si mislil, na takih »hribčkih«). Ne morem reči, da so bili zelo obsežni, vendar, če bi koga slučajno zajeli, gotovo ne bi ostal nepoškodovan.
Lepo popoldne je bilo, upam, da se kmalu spet vrneva v te konce…včasih tudi taki »kuclji« nudijo obilo zadovoljstva…nasmeh
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Končno stopiva na sonce, uzreva najin cilj in....1
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) ... in gamse, ki se mirno pasejo...2
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Tale se je odločil zbežati...3
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Tale pa kar pozira... :-)4
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Tihožitje...5
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Cerkev sv. Mohorja in Fortunata na vrhu Osolnika6
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Pogled z vrha Osolnika na s soncem obsijani Storič7
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Breze malo pod vrhom...8
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Proti Jakobu...9
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Na vrhu Gontarske planine je kopno, a veje dreves so odete v led...10
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Eden od plazov na poti z Gontarske planine proti Govejku...11
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Ob poti nazaj na izhodišče...12
12.12.2010
Gita,super turo sta naredila!.Z razliko od moje poti,sta jo vidva mahnila en odcep prej(pri Rusu)v hosto.Zgoraj se pot priključi dovozni cesti ,ki pripelje od Sore gor.Včeraj sem tudi jaz napravil krožno turo,tokrat okoli Tošča.Tile Polhograjci pa vedno skrivajo kakšna nova presenečenja in postrežejo z lepotami pokrajine v vsakem letnem času.Pozimi takoj po sneženju nudijo celo prav dobro smuko.nasmeh
zippo
Tale trop gamsov pod Koštovcem (zadnja kmetija pred Osolnikom) je stalen, pasejo se kot domače ovcenasmeh
GITA
12.12.2010
Ja Viharnik, res sva bila navdušena nad lepimi Polhograjci in verjameva, da so čudoviti v vseh letnih časih. Sva si pa res tudi ogledovala nekatera pobočja in "modrovala", da bi se tu dalo dobro spustiti tudi s smučkami nasmeh. Bova nadaljevala z raziskovanjem...mogoče se pa kdaj srečamo nasmeh

@Zippo - aha, torej jih je večkrat moč videti...midva sva se prvič potikala tu naokrog in sva bila res zelo presenečena...najina prva misel je bila, da jih morda kdo celo goji...vendar ko ni bilo nikjer nobene ograje, sva vedela, da ni tako...res zanimivo...
19.1.2013
Že dolgo ni nihče obudil tele lepe krožne poti, ki smo jo danes prehodili v obratni smeri kot Gita zgoraj. Le od Doma na Govejku do klopce na Gontarski planini smo se povzpeli po grebenu, kar je za te razmere boljše. Danes so se tudi turni smučarji preganjali po pobočjih Osovnika, za veselje je bilo menda dovolj. Gamsa sta bila pa dva, a oba z menoj. nasmeh. Lepa, priporočljiva krožna tura.
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) začetek ob potoku, ki jih je v Polhograjcih res veliko1
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) snega ni malo2
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Osovnik ali Osolnik? Saj vseeno, mi grmo tako na Govejek :)3
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) DOm na Govejku4
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) še se najde kakšna barva5
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) na Gontarski planini, nekaj sonca je tudi bilo danes6
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) obložena drevesa7
skorny
Osovnik ljudsko, Osolnik geografsko
LidijaJesih
Tudi po izgovorjavi in poudarkih vsak različno, odvisno s katerega konca se pride. No, jaz grem ponavadi na Osovnk (povdarek na dugem o). Mimogrede, kako se obrnejo slike? zadrega
GregorC
Lidija tud jaz pravim Osovnknasmeh
Slike pa najlažje obrneš še preden jih naložiš na portal.
20.1.2013
To že vem, in v moji mapci so prav. Tule se sučejo malo po svoje... morda ima zraven kaj osmica od oken.. Bom pa samo take vodoravne slikala.nasmeh
25.1.2013
Danes sem se malo sprehodil čez Govejek na Gontarsko pl. in Osovnik.
Pot pričnem s prvega parkirišča v Ločnici, zavijem mimo slapiča in brvi do Micke, potem čez Govejek na Gontarsko pl. in po grebenski na Osovnik.
Po tej varianti je sedaj malo shojeno, novega suhega snega je nad 5cm, spodaj je južen že primerno zamrznjen, ne drsi, zato je hoja zelo mehka.Pod Gontarsko pl. so plazovi dodobra nanesli kupe snega na pl. traso, ki pa niso več nevarni.Zaradi prejšnje odjuge in zadnjega sneženja so borovci odeti v bele skulpture vejevja in zelo lepi za pogledati.Vršnji del Gontarske pl. je bil v megli, pihalo je hladno z vzhoda, cca -5°C.V glavnem snežna pravljica, ki jo toplo priporočam, še preden jutri čez dan sonce ne otrese z borovcev in smrek bele okraske.Slik ni,Lp!nasmeh
Kokta
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura)11
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Grda bajta12
31.3.2013
Spet ena lepa tura po Polhograjcih, ki so ponujali za Velikonočne praznike pravo sneženo idilo nad 700m.
Pohodni krog začnem pri prvem parkirišču Ločnice, grem preko hiške Micke na Govejek, tam naprej že v sneženju na Gontarsko pl, potem po dolgem sneženem grebenu na sedlo in do vrha Osovnika.
Krasna bližnja tura, verjetno precej lepša kot doma z okna opazovati močvaro, dež in luže.nasmeh
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Vode je za izvoz!1
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Pri Micki 640m še dežuje4
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Pri Govejku 734m pa se dež zamenja za sneg5
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Pod Gontarsko pl.6
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Na grebenu pri klopci7
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Pogled navzdol8
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Zg. strmali G.pl.9
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Najvišja točka 906m gre še malo v gozd10
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Po SZ grebenu je še prava zima11
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Tu bi še s smučmi šlo!12
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Kopna JV stran Osovnika14
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) Osovnik - Osolnik -  Sv.Mohor 858m15
Kokta
7.4.2013
Še en čudovit dan preživet v Polhograjskih gozdovih.Naslednjič jih obiščem v drugem letnem času nasmeh
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) proti brunarici1
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura) jeeeeeeeeeeee :)16
vencelj1
7.4.2013
Danes smo krožili v istem koncu: s Sv. Andreja na Sv. Ožbolt, Tošč, Gontarska planina, Osolnik, Puštal in nazaj na izhodišče.Puštalski krog
Gora Trma
7.3.2014
Za ljubitelje tega konca ena dobra novica.

Pot iz Trnovca oz. Ločnice mimo elektrarne do Mihelčičevega doma na Govejku je očiščena in lepo prehodna. Dom je pa seveda tudi odprt.

Srečno pot!
Gora Trma
10.4.2014
Še boljša novica za ljubitelje krožnih poti v tem koncu.

Člani PD Medvode so pred dvema dnevoma popolnoma očistili in celo pograbili planinsko pot, ki povezuje Brunarico Osovnik in Mihelčičev dom na Govejku. Je lepša kot pred žledolomomnasmeh

Na Govejku pa pravijo, da bo 30.04.2014 kresovanje in se veselijo naše udeležbe.

Srečno!
23.12.2016
Po pripravi kosila za prehlajeno mami, sem na hitro skočil v Polh. hribovje iz Ločnice na Gontarsko pl.
Spodaj gozd močno zaivjen, zgoraj se je pri Micki na 650m že povsem odprlo.Do vrha je sonce prijetno grelo s čudovitimi razgledi.Vračal sem se po grebenski na sedlo pod Osovnikom in v dolino.Izlet za dušonasmeh.
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura)1
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura)5
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura)6
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura)7
Osovnik,Gontarska pl.,Govejek (krožna tura)9
25.12.2017
Namesto obljudene Smarne gore, se precej lepšo turo dela v osrčju Polhograjcev.
Gor iz hladne Ločnice, višje pa precej močna in verzija, že skoraj poletje. Ob cerkvi Sv Mohorja na vrhu so že pozagali podrto bukev od orkanskega vetra. Sneg se skriva le še v osojnih legah.Spokojen oddih na samotni Gontarska pl ob rahlem vetriču, ki je šele stel v krošnjah dreves. Povratek preko odprtega Govejka in Micke, ki jih bo v novem letu štela že okroglih 90.Naj vam novo leto 2018 pričara nove izzive v kvalitetah mirnega duha nasmeh