Kožljek in Koreno
18.2.2009 - Tadej
Danes sem se od cerkve svetega Kanciana na Vrzdencu povzpel na Kožljek in Koreno. Na poti je bilo okrog 5cm novega snega, ki je bil višje spihan v zamete.
LP Tadej
Kožljek in Koreno Na zimski paši.10
podplat
8.3.2009
Včeraj sva se z ženo iz Vrzdenca povzpela na Samotorico in nato na Koreno, Na vrhu naju je po grebenu pošteno napihalo, tako, da se kaj dosti nisva zadrževala in sva jo ubrala v dolino po cesti do Samotorice in nato dol levo do Vrzdenca. Prilagam nekaj slik Lp Borut
Kožljek in Koreno Ob prihodu na izhodišče so čebelice še spale1
Kožljek in Koreno Ob najinem prihodu z hriba se delavke vračajo s paše9
viharnik
29.5.2009
Popoldanska tura na Koreno 725m,je bila kar pravšnja,glede na nevihtno napoved vremena.Gor sem se peljal(MTB)čez Dolenjo vas,smer Polhov Gradec v dolino reke Prosca.Na prevalu 425m sem zavil desno na makadam in vse do vrha Korena.Iz ljubljane je bilo v eno smer 22km,1,20h.Zgoraj sem bil deležen še nekaj jasnine,na vzhodu pri Kamniškoh pa se je že pošteno kuhalo.Pohal je okrepljen vzhodnik,tako,da sem nazaj grede(priveterna vožnja),komaj prispel do doma,kot vzpon na Krim.Karavanke so praktično z juga kopne,Kamniške pa še vstrajajo s snegom na planotah Dolcev in Podov,streha Grintovca bo vsak čas kopna.LMTBp-Rok
Kožljek in Koreno Tu zavijem z glavne poti Polhov Gradec pri Dolenji vasi ,desno v dolino1
Kožljek in Koreno Kmetija z jagodami in solato,tudi lepa bukova drva imajo2
Kožljek in Koreno9
SuZaNcA
23.1.2010
Jutri se imam namen odpraviti na Kožljek. Zanima me (v kolikor kdo kaj ve) kakšne so kaj razmere na poti oz. ali je veliko snega.

Hvala lepa
Suzi
donat
26.2.2018
Včeri na Kožljek s turnimi smučkami po dolgem času po poškodbi kolena