Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč
zlatica
4.3.2019
Včeraj sva jo s kolegico mahnile na Gontarsko planino. Pot naju je vodila: Trnovec-Brunarica pod Osovnikom - Gontarska planina - Dom pri Govejku - izhodišče. Ker sem bila prvič na Gontarski planini, sem presenečena ugotovila, da to ne gre za planino v pravem pomenu besede, pač pa strm greben velik nasmeh, ki ga je bilo po tej smeri še udobno doseči, medtem ko je strmina s strani Govejka kar neusmiljena. Na sami planini pa sta tabli za opozorilo, da se ne puščajo smeti, pa za rožce, ne razumem pa, da niso dodali vsaj enega napisa, kam vodita poti od tu naprej. Ena gre navzdol proti Govejku, druga naravnost pa bog ve kam.... Res neugodno za tiste, ki se prvič znajdejo na tej lokaciji... lp nasmeh
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč kočica sredi gozda (malo nad potjo)1
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pot vodi mimo zaselka2
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pomlad poganja vsepovsod3
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč ni šlo brez ocvirkove potice Na Brunarici4
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč še pogled pri odhodu naprej5
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pogled s poti na Gontarsko p. na  Osovnik6
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Osovnik - približano; se vidi, da je bilo kar nekaj obiska7
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč mi2 na GP8
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pogled nazaj pri odhajanju9
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pogled v dolino10
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Storžič11
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč hja, strmina, ni kaj12
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč sv. Jakob13
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč se že bližava Domu na Govejku  in lepi pogledi zadaj od Tehovca do Jakoba14
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč zapuščamo dom na Govejku15
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč in še en pogled na Osovnik16
julika
4.3.2019
NAprej se gre proti Tošču...Če bi šli naprej,bi po 12 minutah zapustili strmino,kjer se stezica spet odcepi za Tošč in proti Govejku, kjer poteka lepa zložna stezica
zlatica
oh, julika, hvala za to informacijo. Bo prav prišla za kdaj drugič. lpvelik nasmeh
14.2.2020
Po različnih grebenih na vrh Velikega Babnika že večkrat, a po dolini Belega potoka pa včeraj prvič.
Sva bili tako navdušeni nad to potjo, da sva jo ponovili kar 2x, in to dol in gor. Pa saj so pogledi vsakič drugačni, vsakih v drugih barvah, počutje drugačno.

Med potjo sem se pa ozirala tudi za prehodi v pravi kanjon Belega potoka, tisti sipki, peščeni del, ki me že dolgo mika. Mislim, da sem ga odkrilanasmeh in to bo ju-hu-hu. Raziskovanja tu res ne zmanjka, polno zakraselih grebenov, skritih kotičkov.

Na celem pohodu nisva srečali nikogar, le mir in tišino.
Še se vrnem sem.
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč lahko začneš tu1
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč potok večkrat prestopiš, a nikoli ni težko2
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč tudi tu3
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč nanosi peska, tu lahko stopiš tudi do slapov4
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pogled višje5
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč po zakraselem svetu6
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč7
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč na drugo stran, proti poti, ki gre od kmeta Omejca8
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč bilo je nekoč9
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč10
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč ozirala sem se po teh lepih, razvejanih borovcih11
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč12
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč greben proti V.Babniku13
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč sv.Jakob, pogled nazaj14
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč vzpenjanje po lepi peščeni potki15
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč različne barve16
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč kot neki japonski vrtovi17
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč proti markaciji in oznaki18
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Julijci približani, od Debelega vrha do Kanjavca19
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč nad Kozjekom20
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč prvič vidim takole označen vrh V.Babnika21
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pogled še z druge strani22
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč temu rečemo pomlad23
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pogled proti sv.Ožboltu24
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pa še Porezen za njim včeraj25
14.2.2020
Bravo, bravo, sem prav čakala, kdaj se boš lotila te poti, da bom jaz potem lahko ponavljala in dobila kak namig... mežikanjevelik nasmeh Fotke so krasne in tako vabijo, da bom najbrž kmalu na teh potkah... nasmeh
18.2.2020
V nedeljo je bil moj srečni dannasmeh. Je preteklo kar osem let od tega, ko je viharnik na tej strani objavil najbolj divji pristop na Veliki Babnik skozi zagruščen kanjon Belega potoka. Vse od takrat me je mikala ta pot, mi burila domišljijo, radovednost in želja po raziskovanju tega pristopa pa sta naraščali. Informacij o njej praktično ni, opisov ni. Vse kar sem o njej uspela izvedeti, je bilo tunasmeh. Zato hvala viharniku. Par dni nazaj sem sicer odkrila stezico, ki gre skozi to dolino, a to še ni bilo to, kar sem iskala, ni bil tisti peščeni kanjon, ki sem si ga tako želela obiskati.

Pa sva se tako zapeljala v Ločnico z željo odkriti to skrivnost. Že pri vstopu v kanjon se zaveš, da si vstopil v nek svet, kamor redko stopi človekova noga, kar te navda s spoštljivostjo. Strmi, divji svet peščene narave, podrtih dreves, kjer si prosto izbiraš, kam boš stopil, kam se boš povzpel. Poti tu ni, vse je eno samo brezpotje. Le dve pretekli sledi človeka sva odkrila, eno deščico leseno na drevesu, ki jo je omenjal že viharnik, in eno kamnito pregrado, ki sva jo prestopila, a sva se znašla še pred večjo, naravno pregrado.

Kanjon je obdan z grebeni, na katere se moraš povzpeti, če ga hočeš zapustiti. Izbrala sva levega, nekako je deloval bolj pristopen. Na grebenu sva zasledila stezico, ki je in jo ni, a te vodi med borovci, po kamnitih stopnjah, od koder ponovno občuduješ pogled na kanjon. Tako si nagrajen dvakrat, ko stopaš po njem in ko usmeriš pogled nanj z višine. Na nasprotnem grebenu sva ugledala tudi trop gamsov, ki so se v begu pognali dalje, v zraku pa nizko preletavanje kanj.

Prelep svet, ki ti napolni dušo in srce in ob tem čutiš radost, da ti je bilo dano pogledati vanj in ko veš, da ta svet tam resnično obstoja in da pot vanj sedaj poznašnasmeh.

Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč na začetku1
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč telovadba ni problem2
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč ko vstopiš v kanjon3
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč navdušenje nad videnim me je kar gnalo4
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč ob poti5
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč v resnici je bolj strmo6
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč konec zelene gredine, ki jo omenja viharnik7
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč8
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč proti levemu grebenu moraš, da prideš iz kanjona9
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč me je hotel prepričati, da se bo potrebno tu dol spustiti, pa sem se uprla10
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč prepričevanje11
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč še malo raziskovanja iz druge grape, tole je pa delo človeških rok12
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pogled v desno13
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč razgled s klopce28
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč pogled proti Grmadi29
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč30
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč nedeljski pogled proti Triglavu, približan  seveda31
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč naprej proti Govejku32
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč na tale rob tudi moraš stopiti33
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč moja malenkost34
1.3.2020
Zgornji zapis @ločanke se mi je zdel kot »klic«. Kot vabilo, ki ga ne moreš zavrniti in res sem komaj čakala, da greva…

Petek, ko je po hribih pometal veter, se je zdel ravno pravi dan, da se podava na raziskovanje v zavetje kanjona Belega potoka. Vse, kar sta napisala in pofotkala @ločanka in @viharnik sva si ogledala in prebrala nekajkrat, a to ni bilo dovolj, da bi lahko slutila, v kakšni neizmerni divjini se bova znašla. Ko si tam, je kar naenkrat vse drugače in drugih dimenzij, kot ko si ogleduješ fotke s kavča mežikanjenasmeh. Ključni del je izstop na greben. Shojene variante nisva našla nobene, zato malo po svoje… Tudi obračala sva enkrat, ampak saj to je vendar čar brezpotij… nasmeh
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Ob potoku...1
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Slikovito...2
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Nekajkrat prestopiva potok. Nikjer ni težav...3
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Slutiva divjino...4
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Vstop v grapo...5
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Prvobitno, brez sledi...6
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Po viharnikovem namigu se oprimeva zelene gredine...na sredi med levo in desno grapo...7
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Pogled nazaj...8
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč ...in naprej...9
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Tu se odločiva za izhod na greben...10
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Nadaljevanje...11
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč ...in naprej... 12
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Bojevnik...13
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Tale se ne da...14
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Med vejami ujameva pogled proti Jakobu... (približano)15
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Še enkrat proti Jakobu malo višje...16
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Udobno nadaljevanje...17
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Pogled v kanjon...18
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč ...in zgornji del kanjona z razgledom...19
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Slikovito...20
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Od tu dalje eno samo udobje...21
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč ...in mehka potka...22
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Spotoma med golimi krošnjami loviva razglede...23
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč ...proti Storžiču...24
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Res lepa...25
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Ob manj vetra bi morda celo posedela...26
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Pomlad ob poti...27
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Tole je pa že znano...28
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Vrh Velikega Babnika po novem označen z možicem...29
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Na osojni strani grebena še nekaj snežnega poprha...30
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Z Igal približan pogled proti Triglavu...31
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Prijetno toplo na poti pod Gontarsko planino proti Govejku...32
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Ko se v cvet ujamejo sončni žarki...33
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Razgled tik nad domom na Govejku...34
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč Med sestopom sva stopila še na tale grebenček nasproti Mickine bajte...35
Gontarska planina, Veliki Babnik in Tošč ... po še zadnje razglede, predno zavijeva nazaj v dolino... :-)36
1.3.2020
Čudovito GITA! Lahko da se tam še kdaj srečamonasmeh.
GITA
Hvala, ločanka. Upam na srečanja, res... Bi bilo luštno skupaj odkrivati in raziskovati to divjino... nasmeh