Turnc,Šmarna gora 667m
pikec1
26.5.2011
Lp jaz sem bil pa včeraj kar s kolesom. čez Rašico potem dol na Šmarno, gor po šmarnogorski, pa dol tud. Lušten spust, a kratek, pa nazaj po isti poti nasmeh
Turnc,Šmarna gora 667m1
Turnc,Šmarna gora 667m moja  nova ,,žvav,,2
23.8.2011
Danes grem preveriti, kako sedanja vročina deluje na gorski vzpon.
Avto parkiram v hladovini pod Turncem in se po plezalni povzpnem na Šmarnogorsko Grmado, naprej pa skočim še na Šmarno goro.V senci je bilo še kar znosno pri rahlem vetriču, ki ga v dolini ni.Na soncu pa vsem dol teče, čeprav eni hodijo gor brez majice in so po muskulaturi kar v formi.Pogled na Ljubljano je bil zaradi vročine v meglici sopare.Včeraj do 6h na vrhu Šmarne g. čez dan ni bilo žive duše, danes le peščica prstov dveh rok.Kaj hitro zaradi vročine popiham dol po severni strani in po Westrovi do gostilne Kovač, kjer je bilo še par min hoje do parkirišča.Mislim, da bi bilo v danem vročinskem valu in okoliščinah bolje počakati do sobotnih ohladitevjezenjezik.
Turnc,Šmarna gora 667m Izhod iz tesni kamina1
Turnc,Šmarna gora 667m Tudi takšni primerki krožijo po nebu,verjetno Kanja9
prokofjev_
23.8.2011
Včasih smo mulci popoldne tudi po dvakrat dnevno plezali Pogačnikovo kdo bo prej na vrhu in tekli dol čez Peske, samo zato ker nam je bilo dolgčas. Bi moral enkrat ponovno tja pogledati koliko se je spremenilo. Klini verjetno še najmanjmrk pogled
Lepo je če imaš tak hvaležen hribček za rekreacijo v bližini
facko
23.8.2011
Kje se pa parkira? V gozdičku pod Turncem je menda prepovedano ... ena tabla na drevesu prepoveduje parkiranje jezen
viharnik
Parkira se desno od rampe, prostora za 4-5 vozil.Neposredno pred rampo se ne sme puščati vozil!.Pri rampi pa je zraven tabla s tel.št.,kjer se dogovorimo z lastnikom o parkiranju za rampo ob večjem obisku.Tam je skladišče drv in vsakič verjetno niti po dogovoru ni možno pustiti avto,še posebej,če skladiščijo,pripravljajo ali odvažajo drva.
facko
24.8.2011
Ker je Viharnik naredil taaako reklamo za Turnc, se ji seveda nisem mogel upreti. Začel sem v stilu "rana ura slovenskih fantov grob" in pod Turncem stal še v temi tako da sem moral kar malo počakati da sem našel vstop - pravzaprav je najprej zasijala markacija nasmeh
Vrnil sem se po Westrovi poti, potem pa domov na osvežitev in v službo velik nasmeh.
keber1
24.8.2011
Jaz vedno parkiram na popolnoma praznem parkirišču pri policijski akademiji v globoki senci kostanjev. Res da to pomeni dodatnih dobrih 10 minut hoje v vsako stran, a s tem nikogar ne oviram in ne rabim klicat. Zadnjič sem pri švoh 30 stopinjah sredi dneva lezel Pogačnikovo tako gor in dol (seveda popolnoma edini, da se zastopimo), pa je se je grlo kar sušilo, brez rokavic pa zajle niti za prijemat niso bile, danes si pa ne predstavljam iti lesti tja.
Enka
1.5.2012
Danes na Pogačnikovi bližnje srečanje z mladim gadom. Ustrašili smo se oboji približno enakonasmeh. Vsekakor pa pazite, kam polagate roke v sončnih dneh.
16.10.2012
Po noči z ogromno padavin sem zjutraj odšel na Šmarno goro po plezalni, kjer se je voda kljub strmini tam šele odtekala.
Skozi tesen je voda z obeh strani sten povzela in škropila, tako, da sem bil deležen rahle prhe.Čez plezalno pot je šlo lepo, skale so bile po dežju umite in dajale lesk.
Vmes za trenutek ugledam pobeljen Stol, nato pa vse skupaj zagrni megla.Čez sedlo skočim še na Šmarno goro z danes ne prav veliko obiskovalcev.Vračam se po Kovačevi poti do gostilne Kovač v Vikrčah.
Turnc,Šmarna gora 667m Svetloba skozi mračno tesen1
Turnc,Šmarna gora 667m Tale je kar k meni prišel11
Turnc,Šmarna gora 667m Sočna trava jim kar tekne12
Turnc,Šmarna gora 667m Še na Šmarni je precej gob13
Turnc,Šmarna gora 667m Po Kovačevi do gostilne, ponekod ritensko plezanje, drsi!14
legenda
26.10.2017
Parkirava na plačljivem parkirišču v Vikrčah. Nato po cesti proti Tacnu in po Pogačnikovi poti preko Grmade na Šmarno goro. Sestopiva po poti čez Peske. Lep jesenski dan, izgleda da zadnji pred poslabšanjem vremena. Kot vedno, veliko obiskovalcev...