seznam forumov / Slovenija / Pohorje in ostala severovzhodna Slovenija / Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami
 Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami
21.4.2012 - Lj
Danes v iskanju sonca proti vzhodu. Parkirava pri Uniorju v Zrečah potem pa s karto v roki po označenih stezah in po cestah v dobrih 5 urah zašpiliva lep krog: Brinjeva gora – Sv. Martin – Zlakova – Črešnova – Gorenje pri Zrečah – Koroška vas – Padeški vrh- mimo turistične kmetije Ramšak in po cestnih serpentinah spust v dolino v Boharino, Loško goro in nazaj v Zreče. Vreme je zdržalo do Loške gore, ko naju ujame kratka plohica, nato pa spet sonce. Tam nekje v Zlakovi sva ujeli markacijo za Roglo, ki sva ji sledili do odcepa ceste desno za Planino. Pred tem odcepom sva zapustili to smer in zavili na levo cesto, ki se nad kmetijo Ramšak priključi glavni cesti z Rogle v Zreče. Zreško Pohorje očara s čudovitimi razgledi, razgibanimi potmi, lepimi vasmi in zaselki , cerkvicami na vzpetinah…
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Romarska cerkev Matere božje na Brinjevi gori (včasih so jo imenovali male Višarje)1
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Tole je pa res cerkev na Brinjevi gori...2
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami nad Zrečami3
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Sv. Martin sredi cvetoče pomladi4
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami razgled proti Oplotniškemu Pohorju5
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami širni razgledi...6
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Spredaj Brinjeva gora in Sv. Neža, v daljavi Boč in Donačka gora7
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami cvetoča češnja na rumeni preprogi8
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami pogled nazaj proti Sv. Martinu in Konjiški gori za njim9
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami še enkrat prva slikca, na kateri je razgled s Padeškega vrha10
11.11.2012
Po prijetnim martinovanju,danes skok na Brinjevo goro nabirat novih moči.Vreme lepo,pravo pozno poletno.V kratkem plezalnem delo je potrebna previdnost(ogromno listja na poti--nevarnost zdrsa)Lep pozdrav
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami2
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami10
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami11
11.11.2012
Kje v Zrečah pa je izhodišče poti, kjer so table na 2. sliki?
skala123
Tabla ni v Zrečah,ampak ob poti Oplotnica-Brinjeva gora.Tu je tudi potekala današnja tura.
11.11.2012
Lahko prosim za več informacij...kje v Oplotnici je izhodišče? Po tablah sodeč je videti, da je možno narediti tudi krožno pot, ali je označeno, katera je plezalna, da bi se po lažji pa vračali...Ali poznate tudi poti iz Zreč? Vnaprej hvala za odgovore!
LP
11.11.2012
Izhodišče je v bližini cerkve v Oplotnici.Lahko se naredi krožno turo.Pot je lepo markirana,tako da ne predstavlja nobene težave.V Zrečah pa je izhodišče v bližini term in ie prav lepo markirana.Lep pozdrav
potepinka
Če ti kaj pomaga tabla, ki stoji na začetku poti:

27.12.2012
Pozdravljeni!
Danes sem obiskala Brinjevo goro iz Oplotnice. Informacije, ki sem jih dobila od skale123,povsem držijo, pot je zgledno označena. Na plezalni Boštjanovi poti je potrebna precejšna previdnost, saj so skale mokre in na njih veliko listja. Drugače pa lepa krožna pot, vse skupaj se prehodi v dobrih 3 urah!
LP
13.1.2013
Danes po krožni poti na Brinjevo goro.Vseskozi je rahlo snežilo,pot brez posebnosti.Lep pozdrav
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami2
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami4
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami6
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami7
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami8
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami9
VanSims
27.7.2015
Pot na goro morda je lepo označena, za samo ferato pa ne, vsaj iz Oplotniške smeri.

2.6.2017
Včeraj smo bili škofjeloški upokojenci PD Škofja Loka na obisku pri vseh treh cerkvah grebena Brinjeve gore.To je območje Spodnje Štajerske. Začeli smo iz vasi Brezje pri Oplotnici, kjer so smerokazi za Brinjevo goro.V uri in pol smo bili pri zadnji cerkvi -Sv. Martinu.Prvo srečamo kapelico, ki je posvečena lurški Materi Božji.Kmalu smo prispeli do cerkve Sv. Neža ,ki je obenem posvečena še Sv. Sebastjanu(Boštjanu) in papežu Fabijanu.Neža goduje 21. januarja.Stoji na vrhu hriba Golika na višini 608m.1723 leta naj bi jo začeli graditi Žički kartuzijani. Spada pod župnijo Zreče.Sledi malce strm vzpon med drevjem in skalovjem na neizrazit vrh ,kjer najdemo klopco in žigom .To je pravzaprav vrh Brinjeve gore.Tu gor pripelje varovana pot iz doline. Spustimo se samo par sto metrov naprej do druge cerkve naše poti-cerkev Matere Božje. Imenujejo jo tudi Male Višarje.Nadaljevali smo proti cerkvi Sv. Martina .Spust dol v prijetne travničke je kar precej strm. .Cerkev Sv. Martina so začeli graditi 1769 leta.Stoji na 578m visoko.Prvi začetki gradnje segajo v 14. stoletje.Graditi naj bi jo začeli kartuzijani iz samostana v Žičah.Cerkev Sv. Martina je peti kulturni spomenik v Slovenijo označen z Martinovo stopinjo.Dol smo se spustili na jugozahodno stran po travničku v dolino.
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Smerokazi pri štartu .1
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Verjetno nekdanji grad Freudenberg, ki se je videl na desni ob štartu.2
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Kapelica lurške Matere Božje.4
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Cerkev Sv. Neže.6
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Žig in klopca , kjer pride gor varovana pot iz doline.To je vrh Brinjeve gore.7
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Romarska cerkev Matere Božje.8
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Cerkev Sv. Martina.9
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Tu je tudi nekakšen zaključek vinorodnega območja.10
Brinjeva gora, Sv. Martin nad Zrečami Gasilska slikca pa seveda ne sme manjkati.11