Kje se nahaja Končnikov vrh (2109 m)?

Na Peci

Na Raduhi

Na Begunjščici

Na Dleskovški planoti

Donačka gora
bogi
18.12.2017
Res je Dolfi. Še lepše pa je, da se s prijateljem nepričakovano srečas na vrhu nasmehmežikanje

21.12.2017
Sinoči smo nadaljevali z tradicijo in smo postavili smrekcomežikanje in jaslice na vrhumežikanje.Dobra in vesela družba, ki si je tudi zapela ob smrekcinasmeh.
ejti
7.1.2018
Pomladna Donačka gora 7.1.
V iskanju sonca in jasnega neba sem pobegnila daleč na vzhod in- izplačalo se je. Štart Sv. Jurij- po zav. poti na vzhodni vrh- glavni vrh- dom- sv. Donat in nazaj do avta. Prijetna hoja z več kot prijetnimi pomladanskimi temperaturami.
24.1.2018
Današnja Donačka v soncunasmeh pot pa je kar ledena in so zelo priporočljive derezice.
UROS1
Donačka gora na dan 31.01.2018
Snega ni več...
Smo se srečali. mežikanje
jprim
Zanimivo. Nihče pa nič ne zapiše o velikem blatu. 11 let dokaj redno obiskujem Donaćko goro, vendar takšnega blata še nisem doživela.velik nasmeh
31.1.2018
No, včeraj sem prečil Dobrovlje in je bilo zaradi vlak in sečnje dreves res veeeliko blata mrk pogled , na Donački danes pa ni bilo niti približno tako ....pa sem jo obkrožil. mežikanje
Bo pa v petek vse drugače...velik nasmeh
1.2.2018
No, na Donački ni ne sečnje, ne vlake ... toliko pohodnikov, da blato meljejo kot na vlakah.mežikanje
UROS1
1.2.2018
Blatu se da tudi izogniti. Midva sva se izogibala blatu in je šlo.mežikanje Ja, sva se srečala garmont.
jprim
Seveda se da blatu izogniti, tako da se delajo bližnjice, tako se počeli nekateri
v nedeljo ...
Toda pravi planinci tega ne počnejo.zavijanje z očmi
3.2.2018
Včeraj blata ni bilovelik nasmehb bili pa so zametimežikanje.
1.3.2018
Danes ponovno gaženje na goronasmeh in to brez krpeljzavijanje z očmi, ki so ostale domamrk pogled, kar se izkaže za napako saj sva padala do ritijezik v sneg. Gor sva šla iz Kupčinjega vrha preko zajl in sva rabila 2 ure in pol, dol pa proti Rudiju direkt po celem sneguvelik nasmehvelik nasmehvelik nasmeh.
Donačka gora9
Donačka gora10
Donačka gora11
Donačka gora12
karibu
15.8.2018
Danes z družbo obisk obeh vrhov Donačke.
Parkirali smo pod cerkvico Sv. Jurija in se po vzhodni poti povzpeli čez jeklenice na nižji vrh. Nato pa preko višjega vrha do Rudijevega doma na pivo in nazaj do izhodišča mimo Sv. Donata.
Precej obiska je bilo danes cool
Lep pozdrav in srečno pot!
Donačka gora izhodišče1
Imaš prav. To je hiša zraven Rudijevega doma velik nasmeh
16.8.2018
Karibu
Če hočeš osvojiti najvišji vrh Donačke, potem zaviješ levo takoj ko se povzpneš po jeklenicah. Tam je tudi skrinjica.
pohodnik38
27.12.2018
Včeraj 26.12. na Donačko goro po stari južni poti od cerkvice Sveti Donat.Pot je zanimiva in me je zelo pritegnila tako da bom šel še kdaj je pa ne priporočam za sestop saj je na poti veliko listja in drsi pa tu vmesni krajši strm del kjer potrebno malo poplezat. nasmeh

SLIKE in osebni vtisi z poti

Lp! Tonenasmeh
5.1.2020
Danes izlet po Štajerski v 3/4 družinski postavi. Najprej na hitro čez soncno Gonžarjevo peč. Varovala bp. Suho in toplo. Nato pa še po žig SPP na Donačko goro. Tu je pot od Rudijevega doma suha. Precej vetra na severni stran. Z vrha super razgled.
Donačka gora Gonžarjeva peč na hitro1
Donačka gora Proti Donački gori2
Donačka gora Naša najstarejša označena pot3
Donačka gora Obeležje4
Donačka gora Na vrhu v 3/4 družinski postavi5
modrook12
8.2.2020
Danes bili na Donački gori. Avto parkiramo pri cerkvi Sv. Jurija. Gremo mimo Sv. Donata proti Rudijevemu domu in naprej do vrha. Pot prijetna, markacije ok, na vrhu pa ogromno ljudi.