Pohorje
pohodnik38
15.2.2020
Danes opravljena kar lepa in dolga pot "čez Pohorje" do Maribora.Začetek v Slivnici pri Mariboru do Mariborske koče naprej na Bolfen in v dolino.Vreme fantazija.

SLIKE in osebni vtisi z poti

Lp! Tonenasmeh
Pohorje Opravljena pot cca 18 km in 4 ure in pol....1
zokipoki
16.2.2020
Čudovita tura Tonček
bos
7.4.2020
Danes po Rečki zeleno modri poti, glede na zemljevid občine Hoče - Slivnica, čez njen najvišji vrh - Ledinekov kogel (vojaški objek viden iz doline) in potem še dodatek z iskanjem najvišje točke občine, ki je del vrha Sedovec, kateri je pa že v drugi občini. Malo zapletenojezik, a zato zanimivo iskanjenasmeh.
Pohorje beli stolp, Ledinekov kogel 1181 m, je moj prvi cilj1
Pohorje lepa žoga23
Pohorje na vrhu je žal uničena tabla Rečke zeleno modre poti24
Pohorje sedma točka25
Pohorje pogled nazaj, s kolovoza zavije pot levo na cesto proti Mariborski koči26
Pohorje zavijem še na Sedovec in poiščem ...27
Pohorje Rečki smuk50
Janezs
7.6.2020

V spomin Ivanu, se je nas, 14 pohodnikov zbralo, pri Gradiškem križu v SG. Pot nas je vodila na Pohorje, in po Pohorju v MB. Nekje se je kar poznal petkov naliv. V bližini " strateških" točk je bilo veliko ljudi. So pa tudi mesta, ki se več Km. ne sreča nikogar.V poznem popoldnevu, smo se spustili v vznožje strmega "brega".
Pohorje Partizanka1
Pohorje Odpravljamo se domov.8
pohodnik38
26.7.2020
Danes malo za ohranitev kondicije skok na Mariborsko Pohorje.Vreme fantastično ljudi pa še kar nekaj.Razgledni stolp na Mariborskem Pohorju je do nadaljnega zaprt zaradi dotrajanosti mrk pogled

Lp! Tonenasmeh
Pohorje Pogled na kočo Luka in Maribor v ozadju6
Pohorje Trasa opravljene poti7
4.8.2020
@pohodnik je na prejšnji strani omenjal štirikolesnike in pohodnike s palicami, pa me je zadeva vzpodbudila, da se oglasim.
Prejšnji teden smo se (za bone)nekaj dni mudili na Pohorju.Obiskali smo Črno jezero, Osankarico, ter prehodili celo Urškino pot in si prislužili vsak svojo sadno rezino.nasmeh Šli smo tudi do Mariborskega razglednika, najprej sem mislil, da je zaprt zaradi korone, potem pa ugotovim, da zaradi dotrajanosti.mrk pogled Pred več kot 100 leti so ga postavili Nemci, pa jih Štajerci očitno čakajo, da ga pridejo obnovitvelik nasmeh.
Zadnji dan smo se zapeljali na Roglo in jo po levi poti mahnemo proti Lovrenškim jezerom. Kaj štirikolesnik in pikarji. Najtežji gozdarski stroji so orali po razmočenem terenu, da me je bilo ob pogledu na opustošenje groza. A si gozdarji res lahko privoščijo vse. A imajo ti ljudje sploh dušo? Narava si desetletja ne bo opomogla, pa tudi voda bo tam naredila svoje. Velik traktor mi je za nekaj sekund ušel, drugače bi slikal tudi njega.
Pohorje Množica turistov1
Pohorje Baje je vzponina 10€2
Pohorje Ličen razglednniček, ki pa je prenizek, da bi se videla Lovrenška jezerca...3
Pohorje ...ampak samo stezica proti njim.4
Pohorje Krasni lokvanji5
Pohorje6
Pohorje Mariborski razglednik pa le popravite, Štajerci.  Spodnji podest še ni dotrajan, na zgornjem se deske že vihajo, ograja pa razpada. Kovinska konstrukcija bo pa še za naslednjih 100 let.7
Pohorje In to so sledovi vrlih gozdarjev8
Pohorje Groza9
5.8.2020
Narava si hitro opomore, prej kot si mislimo. Ostanki človeških zgradb pa ostanejo kar dolgo. Če ne bodo stolpa obnovili, ga naj pa odstranijo. Drugo je verjetno misija nemogoče, če pomislimo na vse dotrajane vlečnice, obilico zajl, ki so služile za pomoč pri gradnji in podobna navlaka, ki je prisotna povsod po Sloveniji.
Še najmanj škode bo s temi razoranimi gozdnimi vlakami. Tudi pohodniki "orjemo" povsod, posebej pa še na hišnih hribih v naši okolici. Tam je to še bolj kočljivo, ker delamo strme bližnjice, ki so potem ugodne za erozijo tal ob nalivih.