Menina planina
29.10.2011
Danes se je zopet izkazalo,da vedno ni zaupati vremenskim napovedim,ki je napovedovala nizko oblačnost do 1400m.Vrh Menine-Vivodnik, ki meri 1508mnv, pa je bilo sonca le za vzorec,pa še to skozi meglice.Steze seveda spolzke od rosenja,tu pa tam zaplata snega in veliko polomljenega drevja.
Menina planina Danes je prevladovala črno bela tehnika.1
Menina planina Bisere ima v očeh.....2
Menina planina Ko bi bil visok,kakor Eifflov stolp,pa bi videla malo več modrine.3
Menina planina Še smreke so jokale.4
Menina planina Razgled samo do prvih dreves.5
Menina planina Barve so že prave,samo  sonce danes ni obsijalo narave.6
sergejom
20.11.2011
Ekipa ta vikend dežurnih v domu na Menini se zahvaljuje množici obiskovalcev, ki ste se prišli sončit z nami.
Jote ste pojedli nad vsemi pričakovanji. Zgleda, da je bila dobra mežikanje Čeprav smo je skuhali vsaj 80 litrov, ste "polizali lonec".

Dom na Menini je odprt tudi celo zimo, vsak vikend, soboto in nedeljo, neglede na temperature in vreme.
Vabljeni na sonce, svež zrak in razglede.
savinjcan65
20.11.2011
Pridemo, samo da jote ne zmanjka.
sergejom
21.11.2011
Jah, s to hrano med dežurstvi je pač tako, da običajno vedno kakšna porcija ostane, redko pa žal tudi zmanjka :/

Tokrat smo predvidevali, da bo veliko planincev, zato smo skuhali jote dva ogromna piskra, največja ki smo ju imeli. Sigurni smo bili, da je bo še kaj ostalo. Za rezervo smo imeli še "kranjskih" pa je tudi vse šlo.
Včeraj se Vas je res veliko odločilo za obisk Menine, zato smo morali zadnje 3 ali 4 lačne razočarati.
Ko je šlo z joto proti koncu, pa smo se odločili, da ne bomo zalivali in tako večali količine ampak vztrajamo pri kvaliteti. Bolje da zmanjka nekaj malega odlične jote, kot pa da jedci niso zadovoljni.

Menina planina KSA iz Menine, ob sončnem vzhodu v soboto 19.11.20111
arnika
21.11.2011
Vsa pohvala ekipi v domu na Menini planini za vabilo in pa zahvalo za obisk njihovega doma. Tudi kar se prehrane tiče razmišljajo zelo pozitivno in ne gledajo samo na zaslužek. Zaradi takih ljudi se na določene planine vedno znova podajamo in jih priporočamo tudi drugim. Vsekakor so lahko zgled prenekaterim oskrbnikom!
savinjcan65
Res so fantje zgled, tudi če jote zmanjka jih je sama prijaznost.
jprim
19.12.2011
Menina, 18.12. - nedelja, vedno zanimiva in drugačna, iz Gornjega Gradu - seveda spodaj nič snega, ki pa pri samem domu doseže kakih 30cm, dom obnovljen že od poletja, kar prijetno vzdušje ob teh domačinih, ampak polkne so pa svoja zadevanasmehzavijanje z očmi.
LP!
Menina planina ob strmi poti do cerve sv. Jurija9
Menina planina ja zlatorog10
19.12.2011
Še dobro,da je danes oblačno,da ne razumemo napačno,da bi bila danes na Menini, njeni belini.velik nasmeh
Lep pozdrav!
jprim
Popravki vstavljeni.nasmeh
Bbrina
7.1.2012
Za danes pa sva izbrala Menino planino iz Golic.
Obhodila sva Vivodnik po krožni poti, šla še malo okoli koče radioamaterskega kluba Domžale, od koder je zame najlepši razgled z Menine na KSA.
Kot je znano se sneg prične na okoli 1200 m, planjave na Menini so ponekod spihane, ponekod pa je potrebno napraviti gaz, Na markiranih poteh pa je gaz že dobro vidna.
Menina planina starodavno markirana  pot.....1
Menina planina pod Vivodnikom2
Menina planina pogled mimo koče proti KSA4
Menina planina KSA5
Menina planina Vivodnik6
zamet
11.1.2012
Dopoldan pa malo rekreacije pred sluzbo,jo mahnem na Menino oziroma Šavnice.
Startam iz Slapi kjer sploh ni nic snega,razen par flikc,nadaljujem proti Bibi planimi,kjer se res sneg zacne sele na okoli 1200m.Grem na vrh Šavnic tam ga je pa cc20 cm.

Menina planina1
Menina planina Jezero ki drzi tudi motorne sani.10
Menina planina Pa ceprav je pocen.11
12.1.2012
Malce po Menini se sprehoditi,z Vivodnika se pogledov na vršace naužiti, to je tisto pravo za baterije napolniti.Snega ni prav veliko,dovolj pa za kako zimsko sliko,vse je bilo za odliko.
Menina planina Okraske mi je sonce stopilo.1
Menina planina Začetek in konec današnje poti.12
trilko
21.1.2012
Danes prava zimska idila na Menini - ravno prav novega snega je padlo včeraj, da nam prvim iz Golic ni bilo pretežko gaziti. Je pa super zgledalo zjutraj, ko je bilo še veliko snega po smrekah, ob povratku se ga je že kar nekaj stopilo, saj so bile temperature res spomladanske.

Razgledi na KSA več kot odlični, jota in družba v domu tudi, samo kakšna srna bi se morala še prikazati pa bi bilo popolno nasmeh

Na nekaterih delih poti je potrebno biti previden, ker je pod novim snegom plast ledu ali kakšna skrita veja še od poseke in lahko malo "poletiš".
Menina planina Odlični razgledi na Kamniško-Savinjske alpe1
miksmajster
13.2.2012
Pozdravljeni,

ve mogoče kdo, če obratuje koča na Menini planini med vikendi zdaj pozimi? na PZS se ni za zanašat nasmeh

tisa
13.2.2012
Koča na Menini planini je odprta vsak vikend pozimi, v soboto od 11 ure do nedelje do 15 ure. Razen, če bi bile bile padavine snega ekstremne.
Ajda_Zitnik
5.3.2012
Na Menini planini sem bila včeraj. Snega je kar nekaj, zato menim, da je potrebna previdnost tako pri vzponu in sestopu.
katja87
12.3.2012
Živjo,

včeraj smo bili na Menini planini, in sicer smo štartali iz Gornjega gradu, od koder se na vrh hodi 3 ure.
Šli smo čez Borovnico in nato na naslednjem razpotju na vrh čez Ovčji stan, navzdol pa čez Jespo. Snega je sicer malo do omenjenega razpotja, nato pa ga je nekaj več. Sicer smo se odločili za dobro krožno turo, saj smo navzgor od razpotja (čez Ovčji stan) šli bolj po zaledeneli poti, navzdol (čez Jespo) pa po večjem snegu (približno pol metra), tako da je spust bil kar hiter.

Vreme je bilo oblačno, vendar se je vmes pokazal tudi sonček. Je pa zelo pihalo.

Ko smo prišli na vrh, je bila medtem tudi prireditev - Meniški slalom, zato je bil odprt tudi Dom na Menini planini.

Slike iz pohoda si lahko ogledate na spletni strani Planinskega društva Matica Murska Sobota: http://www.mojalbum.com/pdmaticams/20120311-menina-planina/foto/19507951
zamet
15.3.2012
Zjutraj jo mahnem na menino(vivodnik)tudi jaz sem naredil isto krozno pot kot katja87,bi pa priporocav tudi za gor oziroma v obe smeri proti jespi ker proti ovcjem stanu je pa rez prava drsalnica.
Vreme sem imel prekrasno spodaj megla do cc 1350m.potem pa jasnina in soncni vzhod.
Menina planina jutranja higiena1
Menina planina priporocam desno16
rasto_r
15.3.2012
Kako pa je kaj z južne strani, iz Tuhinjske doline? Je bil kdo v zadnjem tednu?
Kokta
25.3.2012
Gornji Grad - Dom na Menini planini (čez Borovnico)....pot je kopna. Od koče proti Vivodniku je še nekaj zaplat snega. Sonček je zdržal cel dan...ja, pa vse cveti nasmeh