Kje se nahaja Končnikov vrh (2109 m)?

Na Peci

Na Raduhi

Na Begunjščici

Na Dleskovški planoti

Menina planina
lilyd
15.6.2020
Slučajno,letos že drugič na Menini planini. Tokrat dvodnevna tura z namenom pridobiti nova znanja. Sobota krasna, čudovito vreme, veliko obiskovalcev planine. Mi pa nekaj hoje, nekaj predavanj in prikaz ter spoznavanje novih veščin. Razgledi vrhunski, tudi sončni zahod, prav tako družba. Vodja projekta in pomočniki so se potrudili, da nam čim več povedo, mi si pa skušamo zapomniti in znanje dobro uporabiti...V marcu so za goste lepo poskrbeli planinci, tokrat pohvala oskrbnikom za dobro hrano in urejenost koče. Tudi Meninca smo poskusili in seveda sladice. Kar nekaj udeležencev je bilo prvič na Menini planini, ne zadnjič. Cesta je dobro prevozna. V primeru megle, pa kaj hitro lahko zaidemo...v nedeljo smo doživeli kar hitro spremembo vremena, a še nič hudega.
Menina planina čarobno jutro s kamniškimi1
Menina planina še naprej proti Olševi, Raduhi, Peci16
Menina planina bo kaj borovnic letos17
Menina planina zdaj gre pa zares18
Menina planina oskrbniki so se potrudili, vse super, tudi klobase iz Gornjega grada19
Menina planina hrana res dobra20
Menina planina uspelo je34
lilyd
25.10.2020
V tem nenavadnem letu korone že tretjič na Menini planini. Tokrat s Črnivca, oz. začetek malo naprej pri vikendih. Pa je naneslo tri ure in pol hoje do planine, nekaj manj kot tri ure pri povratku. Skupaj 22 km, več kot 700 višincev pri vzponu, še nekaj pri spustu, preko 33.000 korakov...Danes pa je bila krasna pravljica prelivajočih jesenskih barv. Pogledi proti Dleskovški planoti, prav blizu Kašna planina, Lepenatka in Rogatec. V daljavi Peca. Desno pa Travnik, Smrekovec, Golte. Na vrhu je bilo nekaj družin, nekaj planincev, koča zaprta. Pot je dobro markirana, je kar nujno pozorno slediti markacijam...če se malo zasanjamo, pa hitro nazaj po markirani poti. Super, da je naša "glava družine" vedno polna idej.
Menina planina gledamo proti Mačkinem kotu, izhodišče za Lepenatko1
Menina planina pod vrhom je oznaka do Črnivca 3 ure 20 minut7
Menina planina dom je zdaj zaprt8
Menina planina prijazna psička je uspela na planino9
Menina planina tokrat že tretjič letos, pomladi v snegu, poleti in zdaj jesenska10