Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina
pohodnica53
28.2.2011
Črnivec - Kašna planina - Kašni vrh s svojim nezahtevnim pristopom, pa kljub temu čudovitimi razgledi, še zlasti pozimi, ko v jasni modrini neba dopadljivo izstopajo beli vrhovi KSA; ponovno odeta v snežno belino,z lepo uhojeno potjo, in na vrhu rahlim vetrcem, da malo "po zimsko" zapiha okrog rdečih ušes; da o razgledih ne izgubljam besed; lpmežikanje
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina izhodišče1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Rogatec po bliže15
pohodnica53
13.3.2011
V soboto me je ponovno zvabila Kašna planina in njen Kašni vrh; ca pol ure sem čakala na zelo vetrovnem prelazu na Črnivcu, da bi veter vsaj malo upočasnil svoje vrtinčenje zraka, a ker ni odnehal, sem se vseeno odločila za vzpon; pot po cesti seveda kopna (ponekod tudi blatna), po gozdu še prijeten, malo mehak sneg, proti vrhu pa menjajoče krpe snega in suhe trave ter le na nekaterih delih uhojene poti kanček poledenelosti; vseskozi je pihal izredno močan veter, tako da me je na odprtem, samem vrhu pri vpisni skrinjici pošteno prekucnil po skalah in opozoril, da ni šale z njimeek; pričakovanih lepih razgledov tokrat ni bilo, pa drugič, saj je pot vredna ponovitve (brez takšnega vetra seveda) ; lp
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina pot po gozdu1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina prihod iz gozda2
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina močan veter pripogiba smrečico3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina zadnji metri proti vrhu4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina razgledi v megli5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina slaba vidljivost - Lepenatka in Rogatec6
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina beg z vetrovnega vrha7
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina del KSA8
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Velika planina v meglicah9
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina sneg se počasi poslavlja tudi višje10
13.12.2011
Danes se nama je pa že kolcalo po lepem vremenu in ker je bila napoved ugodna, sva jo mahnila na Kranjsko reber iz Črnivca. Pot je bila v začetku precej blatna, v gozdu kar solidna, proti vrhu pa seveda rahlo zasnežena, na nebu pa meglice, ki jih je veter podil preko vrhov, tako da razgleda ni bilo in kar kmalu sva jo mahnila nazaj. Kljub vsemu sva doživela lep sprehod v naravi.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Megla za dobro jutro.1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Gobe pa še rastejo.2
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Zeleni Triglav3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Na vrhu.4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Sonce nama je pomežiknilo in kmalu za tem poniknilo.5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Zima že počasi  kima.6
ales28
25.12.2011
Danes na Kranjski rebri......
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina16
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina17
25.12.2011
Ob praznikih je dobro poskrbeti tudi za gibanje in to sva s sinom tudi storila.Ker pri zadnjem obisku ni bilo sreče z razgledi,se ponovno odpraviva na Kašni vrh.V gozdu ob poti je zopet veter minulih dni naredil veliko škode,kar veliko smrek je polomljenih ali izruvanih.Nekaj jih leži tudi na poti,zato jo je potrebno obhoditi.Snega ravno za vzorec,le proti vrhu ga je nekaj več,še posebno če stopimo v kak zamet.Na vrhu pa "darilo" za trud -prelepi razgledi.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Za Menino sonce vzhaja.1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Veter je zopet pokazal svojo moč,smreke pa nemoč.2
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Tja gor pa zanese me samo poleti.3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Pogled v dolino.4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Pogled na prvake.5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Kako je blizu,lahko pa tudi daleč...6
Bbrina
2.1.2012
Včeraj je bil na vrsti lep popoldanski sprehod s Črnivca na Kašno planino. Na vrhu sva opazovala sončni zahod ter prečudovito žarenje pobočja planine, ki je sevalo tople barve zahajajočega sonca. Vrh sva zapustila ob prelivanju zadnjih vijolčnih nijans svetlobe ter ob rahlem siju prvega luninega krajca počasi odšla navzdol.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina proti Rogatcu3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina na vrhu Kašne planine5
trilko
22.1.2012
Danes s Črnivca na Kranjsko reber, sicer neplanirano čez Plešivec, ker nisem šel mimo tistih podrtih smrek na poti, ampak sem pred njimi zavil po cesti levo...
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Smreke na poti1
27.4.2012
Danes pa za uverturo v praznični teden lažjo kratko, vendar vseeno lepo turico na Kranjsko reber- Kašno planino.Štartam pri gostišču na prelazu Črnivec. Če greš tod prvič res ne veš kam zaviti. Treba je iti pri gostišču čez cesto v breg po poseki-posledica ujme.Odnesla je gozd na obeh straneh. Sicer je nekaj pogozdeno, a narava bo rabila za obnovo dve generacije. Označeno je reativno dobro, le pri tretjem prečkanju makadamske ceste moramo nad cesto zaviti desno-ta odsek pa ni označen. Ko damo skoz posekan del, sledi gozdni del in dokaj hitro pridemo na pašnik Kašne planine in do vrha s skrinjico za vpise in žiga, ki je žal razpadel.Gozdni del in poseka je vlažen, sama planina pa suha-samo žafran in podlesna veternica cvetita, sem ter tja se vidijo brusnice. Na poseki se vidijo borovnice, samo so čisto požgane od sonca. Nato pa še spust do pastirske koče s hlevom. Tu je tudi tekoča voda. Vidi se, da pastir v pašni sezoni tudi kaj postreže.Z avtom se sicer lahko pripeljemo do koče, samo to ni naš namen.Turica je kratka in primerna za dopoldne in popoldne. Tudi pozimi ne bi bil noben problem iti gor.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Tu začnemo-prelaz Črnivec z gostiščem.1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Med potjo pa tako čudoviti pogledi proti zasneženim vrhovom.2
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina V slabi uri smo že na pašnikih Kašne planine.3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Mir-čisti užitek.4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Vrh Kašne planine.5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Visoka skala na planini ,ki služi kot razgledišče.6
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Smreke imajo svoje ogledalo.7
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Z vrha se spustimo do pastirske koče.8
potepinka
2.9.2012
Današnji jutranji pogled na Kamniške planine, oblečene v oblake do tal, ni bil sicer nič kaj spodbuden. Zato je bil najin prvotni namen bolj sprehod dokler bodo oblaki zadržali mokroto zase. In ker se na poti na Kašno planino oz. Kranjsko reber vedno spotoma najde tudi kaj za pod zob, je bila odločitev s Črnivca proti Kranjski rebri soglasna. Do vrha niti nisva imeli namena iti, ker z mojim trenutnim gibanjem »enanauro« nisem ravno »brzovlak« (no, to tudi sicer nisem), vendar je bilo potem tako luštno, da sva prišli tudi do vrha.

O razmerah na poti ni kaj veliko pisati, kakšnega večjega blata na poti ni, le sem pa tja malo »začmoka« pod nogami in kakšen svež studenček je treba prestopiti. Ob poti se pa najdejo maline, robide, brusnice in tudi kakšna lisička ter seveda kaj neužitnega. Očitno pa so bili tudi markacisti na delu ne dolgo nazaj, saj so markacije na novo pobarvane.

Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina markacije so sveže pobarvane1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina pot po gozdu2
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina ta pa vedno zvabi pogled3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina te dni vode ne manjka4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina gneče na vrhu ni bilo:)5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina vrh, za kratek čas se je nad njim pokazala modrina6
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina utrinek (z nenajboljšo svetlobo)7
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina sočna malica:)8
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina če že na nebu ni bilo modrine, jo je pa ob poti veliko9
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina se pa najde tudi kakšen žužek... z vzorcem lubenice :)10
tisa
3.9.2012
Potepinka, a si medvedu vso malico pojedla?velik nasmeh
Jaz sem bila v zimskem času tu gori, pa je bilo vreme ravno tako,še malico sem komaj pojedla, tako me je zeblo v roke, videla sem pa nekaj metrov pred sabo. Pa je bilo vseeno lepo.nasmeh
Lep pozdrav in varen korak še naprej.
potepinka
3.9.2012
velik nasmeh tisanasmeh Medvedu so ostale največje in najlepše robide, on nima zadržkov, da se gre sladkat v kakšen bolj zaraščen del.velik nasmeh
Drugače pa mraza ni bilo, prej vroče. Razglede tu gor pa poznam v vseh letnih časih in mi je zato čisto luštno samo sprehajanje.
Ti pa vsekakor enkrat zaidi tja gor ob lepem vremenu, je vredno. V kombinaciji z Lepenatko (tudi Rogatcem) je pa lahko lepa celodnevna tura.

Tudi tebi lep dan!
tisa
3.9.2012
Kako si vedela potepinka, da na Rogatcu in Lepenatki še nisem bila.velik nasmeh Vsekakor imam namen obiskati tudi ta dva vrhova.
Lep pozdrav in srečno.
12.12.2012
Na izhodišču na Črnivcu -10 stopinj. Sončno,idealno vreme, gaz narejena, skratka, odlični pogoji za obisk Kašnega vrha danes.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Avtocesta1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Spihan vrh3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Razgledi pa so bili danes4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Tja jo vleče...5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Vzorno markirana pot6
mukica
12.12.2012
Koliko časa približno pa hodiš z Črnivca gor..
brina
res čudovit dan, kljub vsemu malo obiska, smo se pa kot kaže srečali
Markirano je uro in pol hoda. @brina LP nasmeh
mukica
Hvala...nasmehbo treba v kratkim še s te smeri..nasmeh
grinhorn
26.1.2013
Danes na Kranjsko reber z Črnivca. Start v megli, iz gozda ven pa nas je obsijalo sonce. Obiska je bilo kar nekaj, pot pa je sedaj že kar lepo zgažena, tako da brez problemov... Gor sonček in nekaj mrzlega vetra pa ni bilo sile nasmeh Priporočam!
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina ob poti1
16.12.2013
Že znane današnje novice
nad 500mnv ni več meglice
in človek je takoj dobre volje,
ko zapusti to megleno morje.nasmeh

Na vrhu pa seveda nagrada
brezplačna razgledna čokolada.
Prečudovit pogled na vrhove,
ki vse bolj imajo kopne robove.

V gozdu po poti malce ledeno,
zato pazite, da ne padete kot poleno.nasmeh
Vrh planine tudi nekaj snega,
da se počutimo zimsko razpoloženega.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Jutro v Stahovici1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina ...kakor tu35
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina V dolini pa mraz36
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Spodaj belo zgoraj plavo37
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Zgoraj plus 10stopinj, spodaj minus tri38