seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina
 Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina
vespuci
15.1.2020
Snega žal ni, je pa veter tukaj vedno prisoten.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina7
andrej Lj
17.1.2020
Zelo lepa koča je "zrasla" na Kašni planininasmeh. Pohvalno.
Varen korak vsem še naprej.
Ninđa
17.1.2020
@vespuci koča je v zasebni lasti?
Lp, Nino
ejti
17.1.2020
To je pastirska koča. Poleti pasejo tu gori.
Ninđa
@ejt, hvala, ta podatek mi je znan. Očitno so staro podrli in novo postavili. Zelo lepo.
Lp, Nino
vespuci
22.1.2020
Stara koča ima novo obleko. Stara se skriva v notranjosti. Nova obleka (stene) so oddaljena od stare koče približno polovico metra. Takšen način prenove sem že videl v našem hribovju in je tudi praktičen.
23.1.2020
Takšna je bila prej...mežikanje
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Tudi prej je bila lepa.1
zokipoki
23.8.2020
S Tino sva si danes privoščila lep izlet. Najprej sva se zapeljala v Podvolovljek in si v miru ogledala zelo lep Repov slap, nato pa do Črnivca in se od tam podala na Kranjsko reber. Spodnji del poti je dobro zaraščen, polno praproti, malin kot bi jih kdo posadil in veliko jerebike. Na vrhu jesensko, vmes megleno, soparno, čarobno. Ploha na začetku je poskrbela za tropsko vzdušje. Kot da bi bil na drugem koncu sveta.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Repov slap 1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Jerebika9
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Pogled na Zadrečko dolino10
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Elegantna kobila11
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Edini od višjih, ki se kaže je Veliki vrh (Veža) 12
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Čez Lepenatko in Veliki Rogatec do Komna in Smrekovca 13
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Vrh Velikega Rogatca14
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Proti Ljubljani 15
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Čarobni trenutek 16
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina V gozdu Kašne planine17
23.8.2020
Lepo Zoran. nasmeh Kje pa je Repov slap? Kar ne morem verjeti, da ga ne poznam. zavijanje z očmi
ejti
Še pred Žagerskim mlinom se gre levo. Je tabla.
zokipoki
24.8.2020
Res je kot je napisal ejti. Iz Kranjske strani imaš odcep desno malo naprej od mlina, iz Savinjske pa levo pred mlinom. Parkiraš lahko takoj, ko zaviješ s ceste. Na zemljevidu ga nisem našel, je pa Izlet opisan v vodniku po KSA. Na novejši različici zemljevida je Repov slap označen z modro piko, zraven pa nič ne piše. Sem pa na zemljevidu opazil, da Kranjska reber ni Kašni vrh in popravil svoj zapis, saj je Kašni vrh nižji severni sosed od rebri. Lp
Hvala obema. Bom vsekakor obiskal.nasmeh
KSG
12.10.2020
Dodajam nekaj foto vtisov s pohoda po Kašni planini (poletje 2020). Zelo lep pohod, ne preveč naporen, primeren tudi za družine.