seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina
 Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina
22.11.2020
Zanimivo, pred časom smo brali, kako trenira za vpis na Fakulteto za šport, potem o tem, kako je bila med najboljšimi, sedaj pa na Primorsko? Sine ni dosegel norme za Kilimanjaro, hčerka ni zmogla prvega letnika Fakultete za šport? Vsaj bere se tako družinski dnevnik Auerspergerjevih na teh straneh. Je ata prezahteven, otroci premalo ubogljivi, ali kaj tretjega velik nasmeh
Ne vem Miri. Če si boš uredil začasno bivališče na Polikliniki, bi se lahko tako reklo.nasmeh
Planinecizgg
14.12.2020
Včeraj 13.12.iz Črnivca na vrh Kašne planine. Lep pobeg iz meglene doline. Gor je snega recimo nekje med 25 in 30cm. Še nekaj slik...
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Zjutraj na začetku 1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Rogatec in Lepenatka 8
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina9
19.12.2020
Danes v 3/5 družinski postavi od Črnivca na Kranjsko reber. Snega ni prav dosti. Nadejali smo se preboja oblakov, a nam ni uspelo. Za počitek in prekrvavitev Šijinih nog se je kot običajno dobro izkazala bivak vreča za 4 osebe. Tako smo v tej zasilni hiši malo počivali, Šija je pojedla 100 ml jabolčno čezano v tubi, jaz sem spil en pir, nato pa smo šli v dolino. S seboj smo tovorili kose pice, ker smo se nadejali kosila na vrhu. Na koncu smo pico pojedli med vožnjo nazaj v Kamnik. Danes res ni bil dan za postajanje na vrhu.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Začetek poti1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Nizka oblačnost kar vztraja2
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Na vrhu v oblačnosti3
UB77
19.12.2020
Čudovito Primoza, manjka samo še informacija, kolikokrat je šel kdo od vas na malo potrebo! zavijanje z očmi
Z masko si tkole hodileek
Vcasih mislim, da se hecas, pa res vidm da nisi pr seb. Pomojm je bila res guzva
Janez52
20.12.2020
Primoza hvala za objavo. Sem nameraval s smučmi na Kranjsko reber pa iz slik vidim, da sem zamudil. Bomo pa še malo počakali na nov sneg v upanju, da nas ne bodo spet zaprli v občine.
Tudi Velka je bolj žalost... Odjuga je bila res močna.
27.12.2020
Danes sva z Ajdo tehtala, kam na turo ali skupno ali kam višje. Odločilo je letošnje specifično leto, tako smo se zbrali za zadnjo letošnjo 4/5 družinsko turo. Odpeljali smo se do Črnivca, tam je vladal precejšnji kaos, vsi se vsevprek družijo na sankališču. Nadaljevali smo po precej ledeni stezi in po prav tako ledeni cesti ter pršili na mehka vrhnja pobočja, pokrita z 10 cm novega snega na 0 cm podlage. Kljub relativnemu mrazu pa je bila zrak suh in bilo je brezvetrje, tako je bila tura primerna tudi za našo Šijo. Na vrhu smo pojedli kosilo se naužili zelo zimskega razgleda in se po isti poti odpravili do avta. Lep zimski dan, snega drugače ni veliko, ledu pa kar precej.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Vzpon skozi zasnežen gozd1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Na vrhu topla enolončnica s klobaso2
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Veličasten zimski razgled3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Spust po 10 cm mehkega snega4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Zimska pokrajina5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Pravo zimsko vzdušje kljub malo snega6
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Srečno 20217
skala123
13.1.2021
Danes čudovita tura v prekrasnem toplem ,brezvetrnem vremenu do Kašne planine z izhodiščem na Črnivcu.Pot preko Kranjske rebri do planine je lepo shojena.Razgledi čudoviti.
Lep gorniški pozdrav.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina del poti21
KarmenT
18.1.2021
V soboto, 16.1. po isti poti kot predhodnik. Fotoreportaža je bila tako lepa, da nas je navdušila. Na Črnivcu so policisti usmerjali promet, težav s parkiranjem ni bilo. Sprva oblačno, potem se je zjasnilo, nas ob povratku ponovno ovilo v oblak in v soncu pospremilo do avta na parkirišču. Čudovita zimska pot, brez nevarnosti. Razgledi v odprtem delu poti res zelo lepi in na vse strani. Najmlajša je večkrat ponovila, da moramo sem priti vsako zimo. nasmeh
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Prvi sončni žarki v smeri Gornjega grada.1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Kako čaroben gozd :) Z ujetim snegom na deblih.2
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Pogled po prihodu iz gozda.3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Se že jasni.4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Kar neslo nas je prti vrhu, saj se je vse bolj modrilo.5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Proti Menini planini.6
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina In na drugo stran proti Veliki planini - slikano z vrha.7
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Spust proti pastirski koči po dobro uhojeni gazi.8
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Pred kočo smo pomalicali in občudovali zimsko pokrajino.9
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Pogled izpred koče nazaj proti vrhu. V zavetju koče nas je prijetno grelo.10
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Razgledi na KSA.11
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Že nazaj proti vrhu in v oblak. V hipu je postalo zelo mrzlo.12
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Smrečica na vrhu, ki se je le malo prej od ivja lesketala v soncu, je bila v megli.13
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Le kratek čas za tem pa spet sonce. Super dan!14
nejcf
18.1.2021
Midva pa sva obiskala Kranjsko reber v nedeljo. Na Črnivcu je bila že zelo zgodaj zjutraj policijska kontrola, v času najinega preobuvanja so obrnili kar nekaj avtov, namenjenih proti Gornjemu Gradu. Razgledi na zasnežene KSA so bili prelepi, hitro pa se je od jugozahoda privlekla koprena oblakov. Ljudi je bilo kar precej, večinoma sami smučarji. Zelo lep zimski dan.
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Šoštanj v daljavi1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Povsem pobeljena Ojstrica2
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Skoraj do vrha zasnežena pastirska ograja3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Vršnji del4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Najvišji del KSA5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Pred dvema tednoma obiskana Velika planina6
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Veliki vrh v Veži7
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina8
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Ob povratku je bil Črnivec že veliko bolj zaparkiran9
19.1.2021
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Sestop na Kašno planino...5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina6
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina ...krožno po cesti nazaj.7
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina Zanimivo gibanje megle nad Črnivcem.8
silvo1952
20.1.2021
Včeraj veliko obiska na Črnivcu, sankačev, sprehajalcev in smučarjev. Naredil daljšo pot na Kašno planino in na njen vrh. Upajmo, da se bo sneg obdržal kljub današnjemu rosenju izpod neba.
Več na: https://www.gore-ljudje.si/Kategorije/Novosti/kranjska-reber-3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.06 malce navkreber1
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.11 Rogatec, Lepenatka in Golte2
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.17 razpotje Na Kalu3
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.18 Kašna planina4
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.21 od Planjave do Velikega vrha5
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.25 od Kočne do Raduhe6
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.40 plazenje oblaka7
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.42 pastirski stan na Kašni planini8
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.46 skala na Kranjski rebri9
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.52 na 1435 m10
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.55 vrhova Rogatca in Lepenatke11
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.56 Raduha12
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.67 pot pod drevesom13
Kranjska reber (Kašni vrh) - Kašna planina 2021.01.19.73 nad Črnivcem14
24.1.2021
Danes kar v 4/5 postavi, se pravi vsi razen "Primorke" Ajde od Črnivca na Kranjsko reber. Snega veliko, nekaj ga je dodalo tudi današnje rahlo sneženje. Zaradi Šije smo delali na tričetrt ure pavze. Ravno dve na turi. Rahlo sneženje nas je spremljalo prav do avta. Razmere so take, da se da kar dobro smučati.