Dobrča
2.9.2019
Po dolgih letih včeraj zopet na tem hribu. Med opravki v Tržiču (sejem)sem si privoščil klasičen pristop z Brezij, pa sem se časovno kar malce uštel, saj sem imel v spominu kot kratko turco, premore pa skoraj 1000 višincev. Na vrhu veliko obiska, pri koči pa še več. Dol me je kmalu pregnalo neprekinjeno grmenje s pokljuške smeri. Tik pred glavnim vrhom je morala biti pred leti res huda ura, saj iz zemlje (sedaj) gledajo samo korenine. Skrinjica sameva. Kolesarjev tu očitno (še) ne preganjajo, ko bodo napravili novi hudournik bo že prepozno.jezen
dRM
21.11.2019
Danes v zelo pestrem vremenu iz Brezij, po robu, na Dobrčo, nato še do Koče na Dobrči.
Glede na količino padavin v zadnjem času, bi pričakoval, da bo pot slabša, vendar je bila dobra, označena lepo tako, da ji tudi v megli ni težko slediti. Pri razgledni točki na Vaškem me je pričakalo sonce nasmeh , nato nekaj megle na poti do vrha, na vrhu nekaj cm snega in tudi nekaj modrega neba, ki se je hitro spemenilo v gosto meglo, zato sem po kratkem postanku odšel do Koče na Dobrči, ki se ob četrtkih odpira od 13ih.
Pri sestopu je bilo potrebno paziti, ker pričakovano pot je zelo razmočena, drugače pa lepa tura in pot brez posebnosti. Celotna pot mi je vzela 2 uri in 50 min.
Dobrča Izhodišče1
Dobrča Mistični gozd pri sestopu10
andrej Lj
29.2.2020
Pozdravljeni. Danes v oblačno sončnem vremenu na Dobrčo. Izhodišče iz parkirišča nad vasjo Brezje preko Bistriške in Lešanske planine. Pot brez posebnosti. Sneg se začne malo pod Bistriško planino in ne predstavlja težav pri hoji. V koči pa še vedno vrhunski štruklji (in ostala hrana tudivelik nasmeh) za kar je zaslužena zelo prijazna ekipa velik nasmeh... Še pridemojezik
Varen korak vsem še naprej.
Dobrča Zasnežena pot nad Bistriško planino1
Dobrča Koča2
Dobrča Specialiteta na Dobrči3
Dobrča Lešanska planina4
2.3.2020
Na teh straneh še nisem nič pisala. Ja, kako pa bi, saj nisem nič hodilanasmehnasmeh.
No, sem že, samo tega je že dolgo, dolgo, ko tega portala še nikjer ni bilo. A v soboto je bil pravi dan za obisk Dobrče in Šentanskega vrha, za katerega sem prvič slišala prejšnji teden, ko je j. objavil svoj zimski pohod nanj. Še dobro, sicer bi lahko ostala brez veličastnega pogleda.

Delala sva krožno turo, nekakšno osmico. Gor "po robu", dol pa preko Lešanske in Bistriške planine. A seveda koče nisva izpustila, kjer so se nama pogledi lovili največ okoli ptičje krmilnice, ki je imela prav tako veliko obiskanasmeh, ne samo koča.

Dobrča v celoti navduši, sem uživala v vetru, ki je bril v soboto malo pod vrhom in vrtinčil sneg na določenih delih poti in delala v mislih načrte za prihodnje obiske tega čudovitega vrha. Prelep je bil tudi spust čez Podgorsko planino proti koči.

Andreja pa nisva srečalanasmeh.
Dobrča začetek ture tu1
Dobrča v Olivi tudi  dobre pikantne pice31
andrej Lj
2.3.2020
ločanka, mislim da smo se srečali učeraj pri koči. Mi smo ravno odhajali, ko sta prišla do kočevelik nasmeh. Fotografirala si ptičjo hišiconasmeh, (ki je res zanimiva), ko smo šli mimo. Če se prav spomnim smo si rekli samo "živjo" in šli vsak svojo potjezik. Pa drugič kakšno besedo več , ko se srečamonasmeh
Varen korak vsem še naprej.
2.3.2020
res, hišica je takoj privabila moje zanimanje, sploh pa toliko prometa ob njej, tako da bo to držalonasmeh. Velja, si drugič rečemo kaj več, če se srečamonasmeh.
misace
24.3.2020
Včeraj iz Drage čez Ledeno trato do sedla Sivore, po pomrznjenih prečnicah z do 5cm puhca na vrh in nazaj. Na sedlu vetrovno. Derezice obvezne.
Pred mano 1 stopinje, na vrhu 2.
Dobrča1
Dobrča2
Dobrča3
24.3.2020
misace, meni je to najlepši pristop na Dobrčo. Samo s ceste je kar malo daleč, če ni pravega avta.
misace
25.3.2020
Imaš pa več časa za razmišlajt nasmeh Drgač delam 5 minut stran. Šel spodnji del po lovski:
Dobrča1
9.5.2020
Nekaj slik z izleta na Vaško. Vaško je vrh, ki se nahaja na začetku jugovzhodnega grebena Dobrče.

Lp, Tadej
Dobrča Okno ob poti11
brett
18.9.2020
Danes prvič na Dobrči in Šentanskem vrhu. Start iz Brezij pri Tržiču, nato po "robu" na Lešansko planino. Od tam na vrh Dobrče in Šentanskega vrha, kjer sem postal le za kratek čas, saj zaradi nizke oblačnosti ni bilo razgledovmrk pogled Pa tako lepo vreme so napovedovali za danes. Sem preveril spletne kamere in "ugotovil", da je bila (vsaj ob 9:30h) meja za razglede na cca 1700m, saj je bilo recimo Kamn. sedlo v soncu, prav tako pobočja Krvavca pod stolpom in pa 2000čaki!zadrega

Vračal sem se mimo koče na Dobrči, da je bil turica vsaj malo krožna. Vse brez posebnosti: lepo markrano, pot lepo uhojena, hribolazcev pa za prste ene rokevelik nasmeh
Dobrča Vode notri ni, desno od korita pa je razgledna točka. Sem jo spustil, ker je bilo vse v meglicah.1