Konj
trilko
29.1.2012
Jaz imam eno z vrha velik nasmeh
Konj Pot na Konja s Presedljaja1
Jorge860
11.3.2012
Včeraj je bila pot na Konja iz smeri slap Orglice zelo lepa, vreme odlično, le pri vzponu na vrh male težave, ker je kar nekaj poti še pod ledom (senčne strani), tako da priporočam malo previdnosti.
Lp Igormežikanje
anze r
17.3.2012
Je kdo hodil te dneve kaj na Konja čez Presedljaj? Naredil bi krožno s sestopom čez Planino Dol, pa me malo skrbi zaradi možnega ledu na vzponu. Derez nimam.
Hvala.
katty
24.3.2012
Jz bi tud rabila kkšno info za na Konja! Mau razmišljam, da bi se jutr povzpela nanj.
Hvala in srečno.
27.3.2012
A je bil kdo od vaju potem čez Presedljaj res na Konju ?
Razmere ?!
aonuk1
27.3.2012
Če ti kaj pomaga,slika narejena to nedeljo z Kamniškega Dedeca,snega verjetno ni.
Konj1
Hvala anouk1, vidim, da je kopno.mežikanje
katty
28.3.2012
Plani so se potem spremenili, tako da grem mogoče to nedeljo gor.
Se opravičujem za pozen odgovor, saj sem imela nekaj problemov z internetom teh nekaj dni.
Branee
28.3.2012
bolj svoh vreme bo v nedeljo
kitina
31.3.2012
Danes sem bil na Konju čez Presedljaj.Do Presedljaja je bilo suho pri vzponu na Konja je še malu ledu zato previdnost nebo odveč!Lp.
No, danes je bil Konj precej oblegan. Za vzpon čez Presedljaj zimska oprema ni več potrebna.
Bil sem prepričan, da so bile na poti lani zamenjane vse jeklenice, vendar žal temu ni tako. Nove so samo na grebenu in tik pod njim.Saj ne,da bi kritiziral, vendar naj bi šlo pri zamenjavi jeklenic za zvezno akcijo markacistov, pa sem pač več pričakoval.
Kakorkoli,družba več kot odlična ( R. smo pogrešali ), prav tako vreme.
Sestopili smo čez planino Dol in po Dolskem grabnu v dolino.
Konj Nove smerne table na Presedljaju1
Konj Nova skrinjica in žig na pravem vrhu Konja8
jana1966
31.3.2012
Če ste se vračali na planino Rzenik so se naše poti križale,no pa smo bili vsaj enkrat na KONJU!Pot iz Kraljevega hriba čez planino Dol proti Konju zelo lepa.
rozka
Hej Garmontnasmeh...dobre fotke, sam pogrešam pa kako od počivališčjezik...lep dan ste ujeli, za družbo pa itaq ni dvoma, je "mama" držala komando, hehe...mežikanje
1.4.2012
Kot sem že napisal, smo nekoga pogrešali...mežikanje
b.temlin
2.4.2012
31.03.2012 - torej v soboto se nas je skupina zanesenjakov odpravila z Velike planine - Konjščice - Dol na in čez Konja, ter naprej v smeri Korošice, se povzpeli na Lučkega dedca pa nazaj v Kamniško Bistrico (10 ur). Prečenje Konja je precej zahtevno, ni za začetnike, zelo priporočljive čelade, čeprav jih mi na žalost nismo imeli, in male dereze za prečenje malih ledenih krpic na poti, samovarovalni komplet pa mislim da ni preveč potreben, saj je večino prosto plezanje. Vreme je bilo fantastično, ob spustu s Presedljaja pa so nas lovili zelo temni oblaki, ki so prihajali izza Ojstrice.
Fotografije so na - album.
Janez Seliškar
22.4.2012
Id doline Kamniške Bele je do Presedljaja kopno. Potem pa je do vrha pot zasnežena, sneg je mehak. Potrebna je previdnost zaradi zdrsa, samovarovalni komplet priporočljiv. V nadaljevanju je sneg, ki se predira, do planine Rzenik.
Konj Presedljaj1
Konj Na grebenu2
ksena
29.4.2012
Po Martinj stezi sva se povzpela do planine Dol, nadaljevala na pl. Rzenik, potem pa na Konja in čez Presedlaj nazaj v dolino. Pot je v celoti kopna, s Konja na Presedlaj dobro zavarovana. Na vrhu naju je čakalo prijetno presenečenje...srečanje s forumašema, ki sva ju spoznala na Storžičunasmeh
Konj skozi nasad čemaža1
Konj slap Orglice18
gely
29.4.2012
smo se srečal danes na vrhuvelik nasmeh
Čemaž ima pa vonj kot česen. Jaz sem včeraj tudi tu hodil, samo sem šel po grebenu na Rzenik...sem se kopal med rušjem.
sabina1967
29.4.2012
Gely, a ne, kolk je fajn, ko takole potem zveš, da smo na istem forumunasmeh. Le da sva midve za izhodišče danes imeli Kamniško Belo in sva se na Konja podale preko sedla Presedljaj, nazaj v dolino pa preko planine Rzenik in Dol do spodnje postaje žičnice, kjer naju je prijazni možakar peljal do najinega izhodiščacool. Pot je bila super, le od sedla proti vrhu na strmem pobočju precej posutem z gruščem, bi lahko namestili novo jeklenico, ne da so samo še vidni ostanki staremrk pogled. Ostala pot je dobro varovana in ne glede na to, da sva v tem začetnici, nama je šlo brez problemajezik. Kakšno veselje, ko od daleč zagledava vpisno skrinjico, ki se je bleščala v soncu. Še nekaj korakov naju loči do cilja. Imeli sva enkraten dan.velik nasmeh