Konj
Buha
19.4.2019
Hvala na info, torej bo verjetno šlo, če pa ne, se bova obrnila nazaj.nasmeh
djimuzl
Glede na to, da se pričakuje toplo vreme, raje startajta kasneje - da bosta na grebenskem delu takrat, ko bo morebitni sneg tam že odjužen.
2.5.2019
Danes gor čez Presedljaj, povratek pa po Martinj stezi v dolino Bele.
Snega ni na poti nikjer več.
Konj Orličje1
Konj ...v dolino.14
saving
2.1.2020
Gor čez Presedlaj, dol čez planino Dol.
Snega na poti je zelo malo, zimska oprema je ostala v in na nahrbtniku. Še najbolj je motila pomrznjena steza za dol, pa velike količine listja na poti, ki so skrivale raznovrstne pasti za gležnje.
Zgoraj je bilo sončno in pomladno toplo.
3.5.2020
No, pa je leto okoli.nasmeh
Gor čez Presedljaj, vmes še na Lučko Kopo.Z vrha Konja še na Rzenik in nato po Martinj stezi v dolino. Snega ni nikjer več, čeprav sem bil pripravljen nanj.velik nasmeh Danes kar mrzlo in vetrovno.
Konj Bolj bogo Orličje.1
Konj ...mimo odcepa za Belsko Kopo...v dolino Bele.14
palček plezalček
3.5.2020
Kako fina tura nasmeh Ravno včeraj sem razmišljala, da bi bil spet čas za na Lučko Kopo.
Tura je bila na mojem seznamu želja...po sprostitvi občinskih mej.velik nasmeh
zokipoki
3.5.2020
Tudi moja želja velik nasmeh upam, da kmalu, čestitke!
milepetro
4.5.2020
Garmont, kje ste parkirali za to krožno turo?
mito3000
7.5.2020
Tokrat skoraj krožna tura. Začneva ob cesti pred Belo do Presedljaja in nato naprej na Konja. Pot kopna, varovala v brezhibnem stanju. Nadaljujeva do planine Rzenik in nato čez planino Dol in Konjščico na Gradišče. V dolino mimo slastnih štrukljev v Jarškem domu (danes edini odprti dom) in čez Pasje pečine v Stahovico.
Konj še malo do vrha Konja1
Konj po grebenčku2
Konj na vrhu Konja3
Konj planina Rzenik4
Konj planina Konjščica5
7.5.2020
@milepetro, oprosti za pozen odgovor.nasmeh
Parkiral sem na Kopiščih in se sprehodil po cesti cca kilometer naprej do parkirišča v dolini Bele.
Pri povratku sem sestopil direkt do avta. mežikanje
zokipoki
7.5.2020
Gramont mene pa zanima glede Martinj steze, za prvič, jo je lažje zadeti od spodaj ali zgoraj? Hvala, Lp nasmeh
Definitivno od spodaj.nasmeh
Zoran, imaš ZS.
andi2
8.5.2020
V spodnjem delu bi jo lahko zaradi shojenosti preimenovali v Martinj potnasmeh se ti pa odkupi zgoraj...
Trobec
3.6.2020
Na Konja po Martinj stezi. Res je uhojena in dobro sledljiva...ampak če hočeš, se da tudi zakomplicirat nasmeh Dol pa čez Presedljaj. Dober teden staro, razmere se seveda niso mogle kaj prida spremenit.

Konj Tu s kolovoza zavijemo na stezico. Slikano nazaj.2
Konj13
pohodnik38
14.6.2020
Včeraj 13.6. sem opravil pot na Konja z vzhodne strani kjer je zahteven pristop.Bilo je odlično kar navdušen nad potjo sploh plezalni del ki si nisem predstavljal da je tako zahteven a odličenmežikanje

SLIKE in osebni vtisi z poti

Lp! Tonenasmeh
Konj Proti Konju1
Konj Na grebenu2
Konj Pogled nazaj na greben3
Todi
9.1.2021
Napovedano lepo vreme, je bilo potrebno izkoristiti in ne na VP, saj bo sigurno gneča. Tako zjutraj ob 7:00 že pri spodnji postaji žičnice in pot pod noge, proti planini Dol, od tu pa levo smer Konja.
Sneg že od začetka in do vrha nasmeh, dereze nisem potreboval, ob povratku obiska veliko, vreme pa kičasto, ...
lp Metod
Konj34
Konj35
9.1.2021
Super hribček si si izbral. Za tako dolgo gaženje celca pa moraš bit nabit s kondicijo. Škoda, ker nisi z vrha naredil kaj več sličic.
Todi
10.1.2021
@lijaneja, hribček sem si izbral pravi, nabit s kondicijo? velik nasmeh pot je bila že zgažena, tako da sem/smo jo samo še dodatno zgazili nasmeh, slik z vrha, mi je filma zmanjkalo ...eek
grega_z_brega
Danes pa malo drugače.
Sneženje, megla in veter. Temu primerno obiska skoraj nič.
Zadnjih 100 višincev je tudi veter sproti brisal sledi, tako da se mi je parkrat vdrlo do ...jezik