Planjava
Turbolazec
16.5.2020
hvala za informacije. jutri krenem na planjavo ali storžič malo se razmisljam. srečno
Ne vem, če ti bo Planjava jutri vremensko v užitek?
16.5.2020
Malce kasneje pejt pa bo verjetno vredu. Opoldne kreneš in si vse naredilmežikanje
mirank
1.6.2020
Skozi Repov kot na Srebrno sedlo in od tam na vrh. Sestop čez Sukalnik na Kamniško sedlo. Celo pot stopiš par korakov po snegu (lepo udelani stopi) a opreme ne rabiš, kar so svetovali že predhodnikinasmeh. Koča je še zaprta, pa tudi če bi ne bila se tam ne bi dolgo zadrževali, saj nas je pregnal pogled na Logarsko dolino odkoder je že prihajalo poslabšanje.
Planjava1
Planjava v Repovem kotu2
Planjava Z špice-dva sta bla gor na grebenu3
Planjava pogled v zatrep proti Srebrnemu sedlu4
Planjava družinica pod sedlom5
Planjava proti Skuti in Rinkam6
Planjava levo Brana in Skuta prek Jermanovih vrat7
Planjava par snežink in pogled ki ni obetal-pri pastirjih nas je malo poškropilo....8
jan123
11.6.2020
Živjo, ker ne poznam dobro vseh poti na planjavo ne vem, ali je bilo za ta del poti glede razmer s snegom že pojasnjeno. Ali je pot s planine podvežak prek srebrnega sedla kopna? Hvala!
djimuzl
12.6.2020
Tudi, če je kaj snega, je najverjetneje "kopen", se pravi - prehoden brez potrebne zimske opreme. Pot, ki jo omenjaš, je najlažji pristop na Planjavo. Dejanskih razmer pa ne poznam, a glede skromne količine snega letos bi lahko bila brez problema.
mirank
Prilagam fotke izpred 14 dni; kaj je do Srebrnega sedla s Korošice ne vem ker mi smo dostopili čez repov kot. Nad sedlom so bila takrat tri majhna snežišča, popolnoma nenevarna z dobro uhojenimi stopi. zelo verjetno da zdaj ni več nič.
Planjava pogled proti Korošici s sedla1
Planjava še pogled proti vrhu- omenjena snežišča so vidna ob levem robu slike2
grega_z_brega
12.6.2020
Pred sedlom je ponavadi eno kar strmo, a se ga da obhoditi nižjemežikanje
noname
13.6.2020
včeraj 12.6. čez repov kot, prehodno vse bp. zimska oprema ni potrebna.
rok.si
14.6.2020
Na poti Škarje - Planjava pa še vztraja veliko snežišče, za katerega je potrebna zimska oprema - ko se strmo vzpnemo do razpotja s tablo "Planjava - 10 min". Žal so se ravno takrat navlekle megle, pa ga nisem mogel ujeti v kamero.
velocy
15.6.2020
Pot Korošica - Sr. sedlo - Planjava je popolnoma kopna (12.6.).
pohodnik38
7.7.2020
V nedeljo 5.7.na Planjavo skozi Repov kot kar sem imel že dolgo v planu.Vreme je bilo odlično pot pa je brez posebnosti.

SLIKE in osebni vtisi z poti.

Lp! Tonenasmeh
Planjava Planjava 5.7.20201
Planjava Sukalnik 5.7.20202
zokipoki
9.8.2020
Planjava 8.8.2020

Včeraj ob 9.00 se odpravim od doma planincev mimo Klemenče jame, po meni zelo ljubi poti do Škarij, čez Lučko babo in Vilice na Planjavo. Sestopil sem preko Kamniškega sedla čez Pasje sedlo do Logarskega kota. Bilo je toplo in rahlo vetrovno. Pot do Škarij je bp, od Škarij pa do pol poti proti Planjavi dobro markirano, naprej slabe markacije, kot zadnjič ko sem hodil tu čez. Po grebenu grem na zahodni vrh in tam pomalicam. Vrnem se v smeri prihoda in nato desno proti Kamniškem sedlu. Pot Planjava - sedlo je ok. Na sedlu na mah zvrnem temnega kozla, vpijem nekaj sončnih žarkov in se v skoku spustim pod S steno Brane. Ko pridem izpod stene, se kaj hitro odcepim v smeri Pasjega sedla, tu grem prvič. Od sedla v kot je spust dolg, zelo lep in naporen. Malo posedim pod steno Planjave, še zadnji spust in že sem na prodih v kotu. Odlično! Pri koritu se osvežim in se po lepo obnovljeni cesti namenim do avta. Cesto so lepo uredili in tudi gozd je lepo očiščen. Bankine so urejene, tako se lahko lepo izgoneš nasproti vozečim vozilom. Lani je bila obnovljena cesta Solčava - Logarska, letos cesta po Logarski in lahko je reči, da so ti konci sedaj dobro dostopni in lepo urejeni.

Prava strmina ukroti in umiri tudi najbolj trmaste glave. Lp