Kje se nahaja Končnikov vrh (2109 m)?

Na Peci

Na Raduhi

Na Begunjščici

Na Dleskovški planoti

Kamniško sedlo
skala123
21.10.2020
Danes megleno in zelo vetrovno na vrhu Kamniškega sedla.Sonce je le za trenutek obsijalo nekaj vrhov.Obiska kar nekaj,kljub mrzlemu vremenu na vrhu.Brana je bila ves čas ovita v gosto meglo.Sneg hitro kopni.
Lep gorniški pozdrav.
Kamniško sedlo Štruca in Skuta16
Kamniško sedlo vrh Planjave v megli17
22.10.2020
Ker lahko izbiramnasmeh, sem izbral dan brez vetra in megle. Cesta do Jermance, razen dveh, treh kanalčkov b.p. Prvi sneg ugledaš nad Pastirci, zagaziš pa nad Kamrco. Debelina proti koči eksponentno narašča in kdor nima dobrih hlač, posebno pri sestopu, pogreša gamaše, ker je sneg gnil. Zaradi idealnih razmer, sem se pred kočo in na sedlu zadržal debelo uro. Prezračil sem zimsko sobo in odstranil sneg z desk pred vhodom. Obiskovalcev malo, čeprav je bilo spodaj kar nekaj avtomobilov.
Kot ponavadi, sem poslikal vse hribčke naokrognasmeh
Kamniško sedlo Fehtarca že čaka, da odprem ruzak.1
Kamniško sedlo Planjava18
zokipoki
23.10.2020
Res ga je dobro pobralo. Na fotki 15 je Icmankova peč, na fotki 16 pa v ozadju zeva greben Križevnika, se mi zdi. Res pa da izgleda kot Pomol na Raduhi. mežikanje
Hvala za opozorilo, Zoran. Nikoli se nisem usedel pred karto, da bi preveril, ker se mi je zdelo samoumevno, da je to Raduha.eek Raduha se seveda skriva za Krofičko. Že popravljam.
Tebi pa še enkrat hvala, ostani zdrav in srečno!
zokipoki
Malenkost Tone! nasmeh
Tudi vi se pazite in srečno!
Mtb47
23.10.2020
Je kdo hodil v teh dneh iz Okrešlja na sedlo? je ledeno ali je normalno prehodno. Hvala
Previsoke temperature za led, vsekakor pa ni normalno prehodno. Kot vidiš zgoraj sliko, je pobeljeno tudi 400m nižje (Okrešelj)
23.10.2020
Če si že hodil v snegu iz Okrešlja do K.Sedla potem ne rabiš odgovora. Tisti del začetek v steni , v prečnici sigurno ni za podcenjevati