Rinke

Rinke5
piotr
15.12.2019
Krasno, kadar je garanje z lepoto poplačano.nasmeh
mukica
Lea in Jurij, čestitke za turo, za vztrajnost in moč , voljo da vse zmoreta...nasmeh
Moj poklon
15.12.2019
Super sta tole obdelala. Brez super kondicije, (najbrž)lepe kilometrine in mladosti, bi bil uspeh vprašljiv.
16.12.2019
Že dolgo nisem bral tako iskriv opis ture...
Čestitke...za opis in pa seveda turo. nasmeh
janezs73
16.12.2019
tole je (tako za brat, kot gledat) čista poezija - bravo Lea in Jurij
TamaraTP
Čudovito, prava poezija, čestitke obema!!
LEA ŠTUMBERGER
17.12.2019
Dragi vsi nasmeh

Nisem čisto prepričana, če paše "hvala" v odgovor na vaše komentarje. Ker vse kar se zgodi v hribih in vse kar zapiševa z Jurijem, je tako ali tako najina ljubezen. Skala je tam, midva bi šla, midva bi pisala ... Doživetja v hribih ti tako ali tako nihče ne more vzeti, nihče (razen hribovc, pa danes še to ne vsak), ne more niti razumeti. Zato je vse ostalo nepomembno. Tudi če bi samo midva vedela za vse podvige in trmaste, težke korake in sama sebi brala svoje zapise nasmeh

Je pa res, da sem vesela za eno reč, in to je, da osrečujem še koga. Nekoga. Nepoznanega. Kar tako, mimogrede. To je pa lepo! Ko razveseliš druge, razveseliš sebe, pravijo nasmeh Zato hvala, čeprav je to verjetno premila beseda. Naj bo. Hribovci razumete.

Vsem veliko najlepše melodije, gorske tišine.

9.1.2020
Lepi dnevi se nadaljujejo in greh bi bil preživeti jih doma. Včeraj sem se odločil za obisk Rink, ki pozimi s Kamniškega sedla izgledajo tako fascinantno.
Malce po pol osmi uri sem zapustil avto, parkiran pri sp. postaji tovorne žičnice za Kokrsko sedlo in se usmeril proti Žmavčarjem. To je poleg poti z Logarske doline in Turskega žleba najkrajša in zame najlepša pot, kjer je ob poti tudi bivak. Zaradi južne lege in male količine snega, je pot kopna in suha vse do votlin pri izhodu iz gozda. Tudi višje dereze še počivajo v nahrbtniku, neobhodno so potrebne šele pod zadnjo flanko pod bivakom, kjer je strmina huda in sneg trd. Tu prehitim edinega današnjega pohodnika, ki je imel tik pred bivakom smolo, po strmini mu je v globino ušla čelada. Če lastnik tole bere, naj mu povem, da sta jo našla dva plezalca.
V bivaku se preoblečem, pomalicam in najprej usmerim proti Kranjski Rinki. Hoja je bila pravi užitek, sneg pomrznjen,vse lepo zalito, mraza nobenega, vidljivost fantastična. Zanimivo, da je bil veter in to kar mrzel samo na vrhu Kr. Rinke, preostali del ture je bil praktično v brezvetrju. Ker so Rinke štiri, časa pa sem imel na pretek, sem seveda obiskal vse. Za Malo marsikdo niti ve ne.nasmeh
Slikal sem lahko brez rokavic, zato se je nabralo kar nekaj posnetkov.velik nasmeh