Velika planina
lino
27.11.2019
Todi, se strinjam. Vse se je poklopilo: rana ura, čist zrak, sončno vreme, ostro oko, mladost, mirna roka in občutek za lep in zanimiv motiv. Ne smemo pa zanemariti tudi devetnajsto fotografijo - za piko na i: štruklji z jagodovim, brusničnim in borovničevim prelivom. nasmeh
Sorok
28.11.2019
Pejd spat linko jezik
lino

Sorči, hvala Ti za lepe želje. Ko sem povedal za to tvojo idejo čifu, je dejal ko ga šlivi ... prvo odrabotaj šiht, potem greš pa lahko smrčat. Moj čif nima posluha za tvojo humano idejo, ampak vseeno hvala! nasmeh
Sorok
29.11.2019
Večna škodamrk pogledzavijanje z očmi
zlatica
5.12.2019
Včeraj je moj mož obiskal Veliko planino. Jaz se mu žal nisem mogla pridružit, sem pa zelo uživala potem v ogledu njegovih fotografij, saj se je naredil zelo lep dan; v soncu se je bleščalo ivje in pričaralo zimsko pravljico. Prilagam nekaj njegovih fotografij. lp
Velika planina4
Velika planina10
Velika planina14
Velika planina16
Velika planina18
12.12.2019
Včerajšnji dan je bil vremensko najlepši v tem tednu in izkoristil sem ga. Klasika Lovski dom Vegrad - Jarški dom in uživanje na sončni klopci pred domom.
Velika planina Jarški dom, ki ga je spomladi dolgoletni najemnik Mare predal Sokličevim gostincem.1
Velika planina Snega le za vzorec2
Velika planina Do junca mesca brez krav.3
Velika planina Nebeška modrina4
Zvonček
12.12.2019
Lijaneja, res si dobro izkoristil dan. Tudi Zlatičin mož ga je teden dni prej. Njegove fotografije so navdušile tudi mene, slike 6,7 in 11 so čudovite. lp
24.12.2019
Predbožični obisk te čudovite planine. nasmeh
Snega je ravno dovolj za občutek zime. mežikanje
Velika planina Planina Kisovec se kopa v jutranjem soncu.1
Velika planina ..in Domžalskega doma v dolino.10
Lovec na vzhode
28.12.2019
Zdravo.Zanima me ali se pride na vrh lahko brez derez vrh Gradisce ?
anitagoitan
Seveda.
28.12.2019
Dva tedna nazaj, 14. decembra, ko je bilo nekaj več snega, so bile gamaše najbolj koristna zimska oprema. Ponekod se je udiralo čez kolena. Jaz sem na parih mestih hodil po kolenih, da se mi je manj ugrezalo.

Tisti sneg je potem hitro skopnel, ampak potem je zapadel nov, ki ga je pa bistveno manj.
28.12.2019
Danes dopoldne je bil takle pogled izpred Jarškega doma proti ljubljanski kotlini.
Velika planina Malo snega, malo trave, krav pa ni. (a kdo ve, kako se tu doda smeška?)1
lilyd
29.12.2019
Prednovoletni obisk Velike planine, predvidenih pet potepink, šle smo tri in uživale v lepotah narave. Pričele smo pri Jelšovem konfinu, se usmerile v desno proti stičišču Gojške, Male in Velike planine. Snega je malo, a vseeno zimska idila, ponekod zelo vetrovno, drugje skoraj brezvetrje. Uživale smo v prijetnem pohajkovanju po planini, čaj v Črnuškem domu, zaradi vetra se je prilegla tudi kavica in štruklji na Zelenem robu. Bili so dobri, ena porcija zadošča tudi za tri. Še do Gradišča, pogledi prekrasni, sprehod do izhodišča. Še kratek postanek pri cerkvici sv.Ahacija na Kališčem. Lepa zaključna tura letošnjega leta.
Velika planina4
Velika planina10
Velika planina14
Velika planina16
tinky
4.1.2020
Začel sem v Jelševem konfinu in preko Gojškove pl. na Gradišče.Mimogrede se do kapelice Marija snežne.
Pri povratku smo se pri Domžalskem domu srečali, Barbara, njena hčerka Klara, Jana z možem in mlajšim sinom.
Pa še enkrat do kapelice.
Z Barbaro in Klaro smo šli še do Jarškega doma na pijačo in štruklje.
Jutro lepo, kasneje se je začelo oblačiti. Pohodnikov ogromno. Na nekateri mestih poledenelo.
Velika planina Jelšev konfin4
Velika planina tu smo se srečali10
Velika planina pri kapelici14
Velika planina v Jarškem domu16
Velika planina oblači se18
Velika planina parkirišče pri kamnolomu19
5.1.2020
Gre kdo danes na Veliko Planino - Calcit -> Zeleni Rob?
Gledam web kamere že od 5:30 zjutraj in se mi zdi precej vetrovno. Veter naj bi bil po napovedih okoli 60km/h. Temperatura pa naj bi bila -4C.
vetra zna bit morda celo več kot 60
iUnknown
Mogoče najbolje poklicati v kočo ko odprejo. -4C za tak veter se mi zdi malo hudo. Če bi bilo vsaj okoli 0C.
5.1.2020
No na koncu sem šel malo kasneje kot običajno. Veter se je medtem unesel, temperatura pa je bila tudi že povsem primerna. Prejšnji teden, mislim da v petek ali pa nedeljo, je bilo mnogo, mnogo hujše.
draganp
16.1.2020
Med novoletnimi počitnicami smo na Veliki planini izgubili zeleno-črn trak, za katerega bi bili veseli če najde pot nazaj do nas.

Če ste ga našli, nas lahko pokličete na telefon: 051 361262
Vas bomo zelo veseli nasmeh