seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta
 Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta
28.5.2020
Grebensko prečenje Kr.R-Skuta (27.05.20)

Zjutraj služba, popoldan pa smo se napotili čez Žmavčarje proti bivaku pod Skuto. Tempo ni bil zmeren, ampak kar na hard glede na vso opremo. Snega ni več tukaj. Na Kranjsko Rinko smo se povzpeli po lepi začetni zajedi in nadaljevali na vrh II-III. Za 2h in pol kar dobro. Kolega nazaj do bivaka z Davidom naju je pa čakal ta krasen greben. Začetek bolj po desni in res gre za neverjetno krušljiv teren. Prejšnja leta je bilo verjetno podobno, ali pa je letos zima naredila izjemo. Najti lažje prehode do najnižje točke je bistvo vsaj zame na tej turi, kar sem šele kasneje ugotovil. Tudi po levi sva sva nekod obšla nekaj skal. Od sredine dalje se prične vzpon in tu je res čista poezija skale. Bilo je res krasno, čez znamenitega konja niti ni tako težko, če se ga lotiš sploh v tako lepem vremenu. Bila je le sapica kot je napovedal vremenar. Višje je bila tudi opevana prečnica, ki je super glede oprimkov in skale. Snega je bilo nekaj, a ni bilo potrebno nanj stopiti. Čez krasno okno in že sva bila na Kraljici. Greben nama je vzel 1h45min in še to z kar nekaj lovljenja v začetnem spustu. Sestop nazaj k bivaku, kjer je na flanki obvezna zimska oprema. Po stopinjah sodeč so tudi šli brez njih, še dobro da so ostali živi. Pri bivaku pobereva kolega in v spodnjem delu v gozdu si prižgemo čelke. Bil je res krasen popoldan z podaljškom večera, baterije več kot dovolj napolnjene.

Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta Žmavčarji1
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta konj13
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta konj14
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta David več kot vesel15
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta slikano od daleč pri bivaku pod Skuto, ravno na konju16
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta pogled nazaj17
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta prečka v desno, ni neke posebnosti. lepi stopi, skala18
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta19
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta sneg ne predstavlja ovir več verjetno do jeseni20
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta pri krasnem oknu21
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta obvezna zimska oprema27
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta28
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta zdaj pa skupaj v dolino29
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta pogled še enkrat nazaj na lep greben, predvsem od sredine dalje30
Grebensko prečenje Kranjska Rinka - Skuta31
Jovan Cukut
28.5.2020
Čestitam za prečenje. Šla sta v lažjo varianto, poglej mojo malo drugačno, z vrha KR desno in tisto originalno v stolpu (po Miheliču), bolj levo od desne prečke proti oknu, za katero praviš, da ni nič posebnega.

28.5.2020
Hvala, ko se usedem za računalnik bom vrisal najino, ker me zanima ker mislim da večina gre bolj v desno, midva niti nisva šla, a je bila krusljivost velika
Nejc787
Čestitke za turo! Pa za tempo tudi...
Srečno!
28.5.2020
Čestitke. Vzpon pa je bil res kot strela hiter.nasmeh
Super!
28.5.2020
Super, Dejan, odlična fotoreportaža. Po eni strani se mi cedijo sline, po drugi pa kolebam med pogumom in mevžozmeden
Saj ni res, torej nisem edini, ki še ni bil na tem grebenu.nasmeh
Drago, nisi. velik nasmeh
jocjoc
Fantastiči ste;vam zavidan, a iz srca privoščim. Srečno še naprej.
taubi4
29.5.2020
David in Dejan: vse čestitke! Veselim se z vama, zelo pa se veselim tudi Jovanovega povratka na Hribi.net
Dr_Ursic
Prečenje grebena Kranjska Rinka - Skuta

Zdravo.
Posntek poti vzpona na Kranjsko Rinko po južni steni (direktna od bivaka) in nato prečenje grebena Rinka - Skuta.
Čudovit greben in nepozabna izkušnja.

Jovan Cukut.
Super odlična tura z neverjetnimi posnetki (kozorogi). Kondicijsko bomba. Si mi dal zagon za še kake podaljške tvoji turi velik nasmeh.
LPD!
jan71
Kapo dol vama, fanta!

zokipoki
Dober video, zame ravno prav dolg in zaradi pogojev tudi estetsko lep. Okno na poti je izredno. Lepo prehoden greben, ampak zame, mogoče ja, mogoče ne, tehnično delno prezahtevennasmeh...na videu sem opazil vajino previdnost, pohvalno in srečno še naprej!
Sta šla na Rinko na pamet ali sta prej kaj študirala?
Dr_Ursic
Zokipoki hvala.
Ja vsa oprema je vedno poleg kakor se mi zdi, da je tudi prav. Koriščenje pa po potrebi vsakega posameznika.
Rinko sem jaz lansko leto malo poplezaval tam naokoli in raziskoval prehode tako, da smo tokrat smer že imeli v glavi. velik nasmeh