seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Planina Dol, Rzenik in Konj
 Planina Dol, Rzenik in Konj
8.12.2011 - bdolmovi
Prekrasno vreme pihalo je pa kot pri norcih. Na vrhu sem naredil nekaj posnetkov pa mi je že zanohtalo veter pa je bil v sunkih tako da ni prav varno čez greben.Pot čez Konja je obnovljena tako da ni problema saj je tudi snega le za vzorec.
Planina Dol, Rzenik in Konj1
Planina Dol, Rzenik in Konj17
Planina Dol, Rzenik in Konj18
28.4.2012
Današnji vzpon iz Kraljevega Hriba na Veliko planino povratek in vzpon na Konj-a ter Rzenik, pot je kopna in nič blatna.
Planina Dol, Rzenik in Konj1
Planina Dol, Rzenik in Konj18
vukovivek
26.11.2012
Prelepa Nedelja ali praznik sv. Katarine je idealen dan za pohod v hribe Današnji moj cilj je sp.postaja gondole v Kamniški Bisterci,Planina Dol,Konj in Rzenik ter prelepi razgledi na Kamniško Savinjske Alpe.nasmeh
Planina Dol, Rzenik in Konj Štart poti1
Planina Dol, Rzenik in Konj vrh Rzenika je brez skrinjce18
Planina Dol, Rzenik in Konj pogled iz Konja na Rzenik19
7.5.2013
zanima me, če je še kaj snega po poti do Konja( in v.planine) iz izhodišča Kraljevi hrib?, da bi se naredil en dober trening, če ni snega.

Dejan
pohodnik38
7.5.2013
Jaz sem bil 1.maja na Veliki p. od Kraljevega hriba pa do planine Dol nič snega od tu naprej do planine Konjščica pa še ga je nekaj cca 20cm ponekod malo več pa od Konjščice proti Velki še nekaj v senci na poti...sedaj ga je verjetno že manjnasmeh
keti1
10.5.2013
A kdo ve, če je na Martinj stezi (Kopišča-Pl. Dol) še kaj snega?
nusa
Včeraj sem šla po lovski stezi čez Rigelj na Veliko planino,nazaj čez planino Dol in je bila pot v celoti kopna.Sigurno je tudi ta steza kopna.
smukc
7.6.2013
Zanima me ali obstaja kakšna označena pot od doma na Korošici do Planine Dol in če obstaja, koliko časa je potrebno, da se jo normalno prehodi
Darxta
smukc, sicer sam še nikoli nisem šel po tej poti, vendar od doma na Korošici boš moral do Presedljaja (oz. proti Veliki planini, je pa lahka označena pot), nato po zelo zahtevni označeni poti na Konja, od tu se pa prek Planine Rzenik spustiš po lahki označeni poti do Planine dol.

dom na Korošici - Presedljaj cca 1h 30min
Presedljaj - Konj 45min
Konj - Planina Dol 1h

Pot je najverjetneje kopna, upam da kdo drug lahko to potrdi iz lastnih izkušenj.

LP, Dare
smukc
7.6.2013
Darxta hvala za odgovor, me pa zanima pot, ki si jo opisal kot zelo zahtevno - kaj to pomeni glede varovanja, kaj je obvezna Priporočljiva oprema - čelada, samovarovalni komplet..

Hvala Gregor
Darxta
7.6.2013
Ravno ta del nisem nikoli prehodil. Zato raje kot da po nepotrebnem pametujem nasmeh bom dal link do opisa poti, ki vsebuje tudi vzpon na Konja:

Seveda pa bi bilo najbolje, če bi kdo drug dal informacijo iz prve roke.

Pa srečno, razgledi po tej trasi so čudoviti!
gorski svizec
7.6.2013
Pot na Konja sem prehodil leta 2006, na čistem začetku svojih gorskih potepanj. Tisti zahtevni del se mi je takrat zdel res bolj nevaren, če pa pomislim zdaj pa ni nič posebnega. Kratka reč. Glede kopne poti pa ne vem točno. Lp
Janez Seliškar
Pot od Presedljaja do Konja je dobro zavarovana s klini in jeklenicami, zato ne bi smelo biti težav pri vzponu.
Planina Dol, Rzenik in Konj Vzpon ob jeklenici. (fotografija ne kaže dejanskih razmer)1
Planina Dol, Rzenik in Konj Dobro varovano (fotografija ne kaže dejanskih razmer)2
Planina Dol, Rzenik in Konj Na grebenu pred vrhom Konja. (fotografija ne kaže dejanskih razmer)3
rasto_r
8.6.2013
Pot Presedljaj-Konj-planina Dol je v celoti kopna.
borut.m
3.3.2016
Včeraj (sreda) se je sneg začel ne planini Dol. Po planini je šlo še brez udiranja, proti planini Rzenik pa je bilo vedno težje. Občasno se je udiralo do kolen. Po zadnjem sneženju je šel pred mano samo nekdo s krpljami in lepo nakazal pot. Hvala. Od planine Rzenik do Rzenika je pot brez krpelj precej brutalna in se udira občasno do pasu, se pa da priti tudi brez njih. Na Konja ni nobene gazi.
j.
13.1.2021
Danes (sreda, 13. januar) po Dolskem grabnu na Rzenik in na Konja. Pot iz parkirišča je bila zjutraj prvih nekaj sto dolžinskih metrov pomrznjena (nazaj grede pa blatna), višje gori pa čedalje bolj zasnežena, a temeljito zgažena in ne zglajena. Smuči, ki sem jih na snegu pripel, so mi zoprno spodletavale. Zato sem jih kaj hitro snel in do konca Dolskega grabna nesel.

Nad Planino Dol je smučina urezana približno po smeri markirane poti, pot pa je zgažena nekoliko bolj desno. Nad planino Rzenik je sneg precej skorjast, poti in smučine so bolj ali manj narejene tako na Rzenik, kot na Konja, jih pa veter precej zameta. Z Rzenika sem šel še na Konja, poskusil sem še na njegov SZ vrh, kamor ni bilo stopinj. A je bilo na grebenčku zadnjih nekaj metrov precej nabitega snega vprašljive stabilnosti, na obe strani pa prepad, tako da sem tik pred vrhom raje obrnil. Na Konju je ob tem pričel pihati močan veter, ki mi je skoraj odpihnil nahrbtnik, ko sem urejal opremo.

Smuka do planine Rzenik je bila popotovanje med skorjami. V gozdu nad planino Dol pa lepa, po pretežno nepredelanem, malo zvoženem suhem snegu, tudi po gozdni cesti proti Jaški na 12. sliki od Todijanasmeh v rubriki Konj. Od Dola sem smučal do vstopa v Dolski graben, naprej pa ni imelo več smisla.

Med potjo sem srečal kakih deset pohodnikov. Prav simpatično smo poklepetali. Čeprav sem tovoril smuči za le nekaj sto višincev smuke, mi ni žal. Bil je lep dan!

Planina Dol, Rzenik in Konj Pot po Dolskem grabnu je zasnežena, zgažena, a ne zglajena.1
Planina Dol, Rzenik in Konj Pogled malo pod planino Rzenik.2
Planina Dol, Rzenik in Konj Pogled z vrha Rzenika proti vzhodu.3
Planina Dol, Rzenik in Konj Veter oblikuje sneg, skorja se še predira, predelava bo ob napovedanem mrazu še trajala.4
Planina Dol, Rzenik in Konj Kurja dolina z mejnimi vršaki.5
Planina Dol, Rzenik in Konj Velika planina kot na dlani.6
Planina Dol, Rzenik in Konj Rzenik.7
Planina Dol, Rzenik in Konj Grintovec se je prikazal le za trenutek. Potem je pa začelo pihati.8