Bivak pod Skuto
Irina
23.1.2016
Fotografije so res božanske.
17.5.2016
Bivak pod Skuto;17.5.2016
5.10.2016
Zasledil na FB, vrjamem da je 99% pohodnikov spoštljivi do gorske narave tist % pa so navadne svinje.
Bivak pod Skuto bivak pod Skuto, za vse ki ne veste se smeti MORA odnesti v dolino, tud med potjo se pobere smeti in odnese v dolino.1
viharnik
5.10.2016
Tako se govori, LG!.Nazadnje sem tudi sam pobral 1,5l plastenko v Škrbini pod Kalškem grebenom.Pade od njih kot govno živine, a njo razumem, ne razumem pa ljudi gornikovzmedencool
grega_z_brega
pa poglej mal nazaj po razmerah, kdo je šel samo "prespat" gor...
Tadej Bolta
8.10.2016
danes pri obeh bivakih - pod skuto in pod grintovcem. zgodaj dopoldne nekaj sonca in lepi razgledi. potem samo še megla. skala zelo spolzka, tudi nekaj snega na poti.
29.11.2016
Bivak pod Skuto;29.11.2016
ame
21.12.2016
Danes sva s prijateljem naredila krožno turo čez žmavčarje na bivak pod Skuto in naprej do bivaka pod Grintavcem na Kokrško sedlo in nazaj v dolino. Zelo lepa tura, Razmere fenomenalne nekaj snega vmes ampak brez problemov.sonceeee to je to. nasmehnasmehnasmehnasmehnasmeh
Bivak pod Skuto Malica, domače klobase, kava, šnopček ;) ;) ;) ;)5
21.4.2017
Čez Žmavcarje;21.04.2017
2.5.2018
Včerajšnji obisk bivaka mi bo ostal v daljšem spominu kot bi sicer, saj je turo zaznamoval začetek bolezni in nemoči, do tja sem hodil skoraj tri ure. Pot čez Žmavčarje mi je sicer zelo prijetna, saj se vzpenja praktično ves čas. Sneg se začne pri jamah nad skokom, na višini cca 1500m in je ob 9. uri zaradi trdote in strmine zahteval zimske pripomočke. Med vzponom sem srečal enega pešaka in smučarja, s katerim sva tudi malce pokramljala. Privijugal je s Kranjske Rinke in pohvalil razmere. Dobrih 900m odličnega snega, z dvemi malimi prekinitvami v spodnjem delu (delno zasneženo ruševje) je za 1.maj redkost v naših gorah.
V bivaku sem od utrujenosti malce zalegel, malica je ostala skoraj nedotaknjena, poslikam okolico, zaprem bivak in oddrsam po ravno prav južnem snegu - v ženino oskrbo.
Bivak pod Skuto Poleg metle in nekaj praznih plastenk, edini inventar v bivaku.1
Bivak pod Skuto Veliki greben, Grinta in Sleme.2
Na fotografiji 1. je 3+ na ležišču...velik nasmeh
mpp
@lijaneja

Tisti turni smučar je pospravil bivak
3.5.2018
Me veseli, da sva se srečala, Janez!
19.5.2018
Bivak pod Skuto;18.5.2018
19.2.2019
Današnji čudovit dan je bilo treba kar najbolje izkoristit. Zadnja leta mi je turca čez Žmavčarje nekako zlezla pod kožo in omenjeni bivak mi je postal kar priljubljeni cilj. (čeprav danes niti vstopil nisem vanj)
V Koncu clio, škoda,kia in passat, vendar sem danes videl le mladi par pri bivaku in dve osebi na Turski gori. Prva strmina (300vm) je popolnoma kopna, do izhoda iz gozda se da po pomrznjenih stopinjah, višje pa brez derez ne gre. Skočil sem tudi na najvišjo točko Velikega grebena 2097, izmerjeno predlanskim in tudi od tam malo poslikal. Sestopal sem po močno ojuženem snegu in ker ruzak nisem imel prav težak,velik nasmeh se je dalo lepo drsat v strmini.
Bivak pod Skuto Kalška gora izpod Žmavčarjev.1
Bivak pod Skuto Najvišja točka Velikega grebena 2097 in Grintovec10
Bivak pod Skuto Skuta11
Bivak pod Skuto Kranjska Rinka12
Bivak pod Skuto Pogled z Velikega grebena proti Kompoteli 1989, Košutni 1974, Vrhu Korena 1999, ter Jermanovem turnu 1951, ki je tik pred njim.13
Bivak pod Skuto S Koglom skoraj v vaser vagi.14
jazo1312
25.2.2019
Zdravo,

kaksne so kaj razmere na cesti v Koncu?

Hvala in lp
25.2.2019
Super. Boljše kot poleti.