seznam forumov / Slovenija / Kamniško Savinjske Alpe / Turska gora - sončni vzhod
 Turska gora - sončni vzhod
28.6.2010 - medo*
Slap Rinka – Okrešelj – Turski žleb – Turska gora – čez Kotliče na Kamniško sedlo – Okrešelj – Slap Rinka
Danes na poti še dva snežišča: eno pred vstopom v plezalni del Turskega žleba, ki je dolgo približno 7 m in zimska oprema ni potrebna. Drugo je kmalu za Kotliči proti Kamniškem sedlu, dolgo približno 25 m ter zelo strmo, kjer sta koristna cepin in dereze. Pod Brano je suho. Jeklenice skozi Turski žleb so brezhibne, prav tako od Kamniškega sedla proti Okrešlju, nekaj jih je bolj ohlapnih čez Kotliče, vendar še vedno solidne. Jasna noč in lep dan sta bila napovedana in res je bilo tako nasmeh
Turska gora - sončni vzhod Štart okrog 1. ure1
Turska gora - sončni vzhod Brana iz poti proti Okrešlju38
Turska gora - sončni vzhod Mrzla gora podnevi39
Turska gora - sončni vzhod Turska gora še malo zeha40
Turska gora - sončni vzhod Izbira od izstopa iz stene pod Kamniškim sedlom: ali po snegu ali po šodru?41
Turska gora - sončni vzhod Cvetje V42
Turska gora - sončni vzhod Razgled izpred koče na Okrešlju...43
Turska gora - sončni vzhod ...kjer me obišče metulj44
Turska gora - sončni vzhod Za konec še osvežujoča prha pod slapom Rinka45
Turska gora - sončni vzhod Nasvidenje logarska do naslednjič...46
marchy
29.6.2010
Ej medo, res car si, vsaka ti čast za ta podvig pa prekrasne fotke, ki si jih uspel poslikat, želim ti še veliko takih tur, pa varen korak.nasmeh lp m.
geppo
Zelo si se potrudil!!
lepa pot in lepe fotografije..
grahelj
bravo! Zelo lepe slike.
panda
Čestitam. nasmeh
Jure S
29.6.2010
Tudi jaz sem imel podobne plane za Ojstrico in mi je malo vreme ponagajalo nasmeh med tednom ko je lepo vreme, mi pa ne znese.
Lepa tura nasmeh
sabina.7
29.6.2010
Pravi mojster v slikanju. Veliko zaznavanje in ovrednotenje naravnih lepot.nasmeh
alpin
Res lepo.!! Prikazano vse ,kar nas navdihuje.
pikec1
29.6.2010
Lep pozdrav, si mi dal eno noro idejo, upam da bo žena dovolila nasmeh, slikce in opis pa v prihodnje.
Aja, drgač lepe fotke
medo*
29.6.2010
Hvala vsem, fajn je da si med seboj delimo svoja doživetja in izkušnje v hribih, tako tudi sam dobim kak nov navdih nasmeh
Pikec, upam da bo dovoljenje odobreno, da bomo lahko kmalu videli lepe slike in opis. Skuta pa še vedno čaka... mežikanje Lpp, Medo
aonuk1
29.6.2010
medo - bravo, zelo lepe slike(veliko čakanja).Tudi sam imam v planu nekaj takega,zdaj vidim kdaj naj štartam.
izigov
- lepe fotke in varen korak še naprej - SREČNO -
giti
5.7.2010
Enako pot kot jo je navedel "medo" sem, pa ne sama, prehodila v petek 2.7.2010, s tem, da sva se povzpela še na Brano. Vsa varovala v plezalnem delu Turskega žleba so iz snega, je pa potrebna velika previdnost pri prečenju snežišča pri izstopu iz Kotličev proti Kamniškemu sedlu, saj je velika nevarnost zdrsa in previdno tudi zaradi padajočega kamenja v tem delu. Jutro jasno, lepi razgledi, zvoki grmenja zgodaj popoldan, ko sva bila že na Okrešlju, skratka krasna tura, saj je dan ponudil vsega po malo. Varno in srečno v gore.
Turska gora - sončni vzhod Proti Turskemu žlebu1
Turska gora - sončni vzhod Pozdrav soncu3
Turska gora - sončni vzhod Pri izstopu iz Turskega žleba. Pa kar hiško si je nesel zraven.4
Turska gora - sončni vzhod Turski žleb z vrha5
Turska gora - sončni vzhod Proti Kamniškemu sedlu8
jprim
21.8.2010
Pa sem na pravem naslovu, le da ni bil sončni vzhod, saj sva od avtomobila startala 7.30, priznam pozno, to nama ni v navadi, ampak tako je pač naneslo. Prvi postanek,ki je bil kratek, na vrhu Turske, malo daljši pa na Okrešlju, tudi reševanje je potekalo danes, planinko je zadel kamen na območju Rink, to sva zvedela od gorskega policista.
Pot kot se za takšno pot spodobi, kot je predhodnik zapisal, za izkušene planince, nasmehposebaj spust v Kotliče in potem čez Boštjanco.
Nekaj pa mi ne gre iz glave in si ne znam razložiti, pa težko me bo kdo prepričal, pri opisih poti, oziroma sami težavnosti poti na Tursko goro; prehodila pot čez Žmavčarje na Tursko, oznaka zahtevno brezpotje, čez Kotliče pa samo zahtevna pot, sprašujem se, kaj je čez Žmačarje v primerjavi s to potjo sploh zahtevnega, pa še ena primerjava, pot na Storžič čez Žrelo, tretirana kot plezalna pot, ki je mala malica v primerjavi s to.
Predlagam, da se oznake na tablah te poti popravijo v zelo zahtevna pot, da se ne bodo planinci v copatih in z otroki, seveda brez varovanja spravljali po tej poti na Tursko goro.
Pa varen korak.
Turska gora - sončni vzhod Kotliči6
skala123
21.8.2010
Danes smo se podali na Tursko goro.Štart na Jermanci-Kamniško sedlo-Kotliči-Turska gora-bivak pod Skuto-Žmavčarji.Pot je zelo dobro varovana.Skozi Kotliče na enem mestu zelo krušljivo(čelada).Danes zelo veliko obiskovalcev(večina brez čelade)Na celotni poti previdno.Lep pozdrav
Turska gora - sončni vzhod1
Turska gora - sončni vzhod11
jprim
skala 123
Smo pa se srečali na poti, ...le klepetali nismo, temveč iskali zvok helikopterja.
LP!
skala123
22.8.2010
jprim--bomo pa drugič poklepetali,ko se kje srečamo.Še nekaj slik s poti preko Kotličev.Lep pozdrav
Turska gora - sončni vzhod1
Turska gora - sončni vzhod13
Jana1
22.8.2010
Včeraj se nas je kar veliko odločilo za Tursko goro, lepa tura. Skala123 in jprim smo se srečali na poti (hodila sem sama).
Lep pozdrav.
Matek
23.8.2010
Pozdrav,

s kolegom jucer preko Turske gore i Kotlica na Kam. sedlo pa na Okrešelj. Lijepa tura ali neki ljudje mi nisu bas jasni. Vidjeti roditelje da vode malu djecu (10-12 godina) bez ikakve zaštite (niti čelada niti navez), mislim da to nije normalno......