Krvavec - Zvoh
19.2.2015
So napovedali lepo vreme , pa sem šel pogledat če bo res.Iz Jezerc, preko Kriške na Vrh Krvavca in na Veliki Zvoh. Še proti Ježem sem pogledal, pa ni nič kaj shojeno . Prvič letos je bilo res lepo, saj ni bilo vetra. Pri povratku na Kriški, pri Florjan prav prijetno toplo. Smučarjev kljub počitnicam malo.
Krvavec  - Zvoh današnji cilj1
Krvavec  - Zvoh35
Krvavec  - Zvoh36
19.2.2015
Še par mojih, malo kasneje....
Krvavec  - Zvoh planina Košutna9
Krvavec  - Zvoh22
Gost
8.3.2015
Na Zvoh sem se tokrat odpravil iz doline Kokre.Začel sem malo pod kmetijo Roblek po novi traktorski vlaki.Sneg je bil zjutraj pomrznjen in do začetka Lojtre je šlo kot po maslu.Od tam naprej pa napihan sneg ,udiralo se je do kolen ,ali pa še globlje.Ker je pot zelo zaraščena sem imel kar nekaj težav do planine Dolga njiva.Na severni strani Zvoha iste težave .Napihan sneg, ruševje gleda ven ,snega premalo za dobro smuko.Sledi samo enega smučarja.Razmere so se malo izboljšale višje pri skali kjer se pas ruševja preneha.Od tu pa do vrha pa odlične razmere, a kaj ko je ta odsek prekratek.Z vrha sem se spustil proti Gradišču in do spodnje postaje sedežnice.Tu sem prestopil ograjo in se po opuščeni markirani poti vrnil na izhodišče.LP Miro
5.4.2015
Danes malo sonca in malo sneženja...
Krvavec  - Zvoh Gradišče16
Krvavec  - Zvoh pred planino 20
Krvavec  - Zvoh Storžič21
Krvavec  - Zvoh Cjanovca in Sredni vrh22
15.4.2015
Par današnjih....
JasminaZaOvinkom
7.10.2015
V ponedeljek start iz Planine Jezerca, preko Kriške planine, Doma na Krvavcu do Velikega Zvoha.
Medtem, ko je bila v nižinah velik del dopoldneva megla, sem imela to srečo, da sem uživala čudovite razglede na smetanaste oblake. Odpirali so veličastni razgledi na Kamniško Savinjske Alpe.
Krvavec  - Zvoh Smetanasti razgledi na poti na Veliki Zvoh 1
Krvavec  - Zvoh planinska kavka 11
Krvavec  - Zvoh Pogled na Storžič12
25.10.2015
Nekaj slik z včerajšnega,popoldanskega pohoda na Veliki Zvoh.Vreme prekrasno,lepi razgledi.Izhodišče planina Jezerce,mimo Kriške planine do doma na Krvavcu in naprej do Zvoha. Pot je lahka,primerna tudi za družine z otroki.Lep pozdrav.
Krvavec  - Zvoh lep pogled proti Triglavu(približan)1
Krvavec  - Zvoh večerno nebo19
silvo1952
28.10.2015
Istega dne a malo drugače:

silvo1952
29.10.2015
Popravek: objavleno isti dan a izvedeno štiri dni pred tem: http://www.gore-ljudje.net/novosti/122142/
gmirko
Krvavec  - Zvoh Vreme je4
Krvavec  - Zvoh Jezerce5
24.1.2018
Planina Jezerce, Krvavec, Zvoh.Lepo, sončno, brez vetra.
Krvavec  - Zvoh Zvoh1
Krvavec  - Zvoh35
j.
19.3.2018
Včeraj s smučmi iz parkirišča na planini Jezerca. Megla, megla, megla... Vmes je skozi oblake enkrat ali dvakrat močno pritisnilo sonce, tako da sem pogrešal sončna očala. Na vrhu Zvoha se je kot pričarano za trenutek odprlo okno, ki je omogočilo pogled na delček Planjave, Brane, Turske gore, Rink... Vse seveda strogo omejeno od zgoraj in spodaj ter z leve in desne.

Na pobočjih je bilo kakšnih 15 cm novega snega, ponekod mokrega, drugje skorjastega, precej zvoženega. Le v gozdu malo nad parkiriščem sem našel kakšnih 80 metrov pretežno suhega in nedotaknjenega za par lepih zavojev. Šestseda ni delovala, tudi dvoseda na Zvoh ne. Progi z vrha Zvoha in s Krvavca ob TV stolpu nista bili zratrakirani, kar bi bilo super, če ne bi bilo difuzne svetlobe in megle. Smučarjev, pretežno tavajočih v megli, smo videli le nekaj.

Pri avtu na Jezercih se je za trenutek ustavil nek Romun. Prijazen možakar v nizkih čeveljčkih in z nizom na obešalnike lepo obešenih srajc v avtu je spraševal, kje se pride na vstopno postajo gondole. V navigacijo je vtipkal "Krvavec", pametna naprava ga je pripeljala na Jezerca do rampe. Povedali smo mu, kje približno je in da je cesta do gornje postaje brez verig težko prevozna. Potem je spet hotel vedeti, koliko daleč je do vstopne postaje in ko smo mu pojasnili, da je žičnica 600 do 700 višinskih metrov nižje, je hotel kar peš. S težavo smo ga odvrnili od tega.

Sicer pa je cesta do Jezerc kopna in prevozna brez problemov.
Krvavec  - Zvoh Megla se je začela tik nad Jezerci.1
Krvavec  - Zvoh Zgornja postaja nedelujoče šestsede je bila kot lebdeča vesoljska ladja.2
Krvavec  - Zvoh Na vrhu se je za trenutek odprlo strogo omejeno okno s pogledom na Kamniške.3
Krvavec  - Zvoh Žičniška postaja na vrhu Zvoha je samevala.4
Krvavec  - Zvoh Kot že tolikokrat v tej zimi: gaz in smreke s svežim snegom.5
11.4.2018
Lepa današnja tura preko Krvavca do Velikega Zvoha.Izhodišče planina Jezerca.Do vrha Krvavca se je sneg zelo prediral.Naprej proti Zvohu je pa prav prijetna hoja.Na grebenu proti Vrhu Korena pa se sneg popoldan zelo predira,zato sem se obrnil nazaj proti Zvohu.Na vrhu srečal samo enega smučarja.Bil je prav prijeten pomladanski dan.Lep pozdrav.
Krvavec  - Zvoh pogled proti Krvavcu1
Krvavec  - Zvoh telohi17
Krvavec  - Zvoh kronce18
7.2.2019
Spet en lep dan za potepanje okoli Krvavca.Iz pl. Jezerce preko Vrha Krvavca na Veliki Zvoh. Gor sem šel ob smučišču brez derez. Za spust pa sem jih nataknil. Lepo vreme ja bilo, brez vetra. Tudi pr Florjan sem se ustavil. Še najbolj verjetno da se polomiš je na parkirišču, ki je povsem ledeno. Previdno tudi na cesti ,kjer je veliko kamenja.
Krvavec  - Zvoh ledeno2
Krvavec  - Zvoh  dol sem34
skalaš70
8.2.2019
Lepa tura in še lepše fotke!! Varen korak še naprej "tinky".nasmeh
O, hvala.
7.5.2019
Danes lep pohod na omenjena vrhova.Začel na planini Jezerce od tam mimo doma na Krvavcu na vrh Krvavca.Z vrha Krvavca pa na Veliki Zvoh in še malo naprej po grebenu proti Korenu.Malo pred delom ,ki se imenuje Jež-a sem se obrnil.Do Zvoha je pot brez posebnosti.Naprej po grebenu pa je potrebna zimska oprema.Razgledi čudoviti,danes srečal samo enega pohodnika.Lep gorniški pozdrav.