Komen
zlatica
8.1.2018
lakkon, kje so pa fotke?? Bilo bi zanimivo!velik nasmeh
lakkon
21.1.2018
evo, malo z zamudo nekaj foto nasmeh
Komen3
Komen18
Komen19
29.1.2018
Včerajšnji (28.1.2018) Komen je bil čudovit. Štart iz SP. Berožnika in gas čez Krumpaško planino na Krnes in naprej na Komen.

Komen V dolini sivina...1
Komen Stare Stane na Golteh10
otiv
15.5.2018
Enkrat na leto sigurno obiščeva smrekovško pogorje. Na Komnu se v tem času bohotita kuštravi jeglič in beli kosmatinec, na Smrekovcu pa z veliko sreče najdete tudi kochov svišč.
12.5.Smrekovec-Karnes-Komen.
Komen Metuljček je prišel pozdravit kochov svišč18
kati1909
15.5.2018
Ja. Otiv, res je lepo naše pogorje; pa še lepše bo, ko zacvetijo brusnice na Komnu. Nista zavila do Črnega jezera? Prvinsko, divje in samotno v svoji lepoti, je.
Komen So naša bica djali, da je nekoč...1
15.5.2018
Smerokaz za Končnikovo mlakužo/Črno jezero je tako odmaknjeno, oziroma skrito, da ga večina pohodnikov spregleda ko prečijo Smrekovško pogorje.
Komen Vpisna knjiga1
Komen Smerokaz, ki ga mimogrede spregledaš, če ne greš ob gozdu ampak po travniku.2
otiv
15.5.2018
@kati1909,rad verjamem, da je lepo, ko zacvetijo brusnice... kuštravi jeglič pa tudi nekaj velja. nasmeh
To pot nisva zavila do jezerčka...prva skrb so bile rožice. velik nasmeh
10.6.2018
Kar nekaj časa odlagali rojstnodnevni pohod. Enkrat vreme, drugič nepopolna udeležba. Danes nam je pa venderle uspelo. Slavljenec je sicer dobil dve enaki številki (66), kar je bil vzrok za današnji potep po Smrekovškem pogorju.
Pripeljali se do koče pod Smrekovcu. Potem peš nadaljevali ob severni strani grebena do Končnikove mlakuže. Tam malica in steklenica dobrega vina. Nadaljevanje po lovskih stezicah do grebena, ki vodi do Komna. Po grebenu, kjer sva se ga zaradi strahu pred prepanim stenami dva moška udeleženca malo izogibalacoolvelik nasmeh. Ženski del ekipe, seveda bolj korajžen in brez obvoza.
Komen - nadaljevanje potem po sončnem grebenu do izhodišča.
Nadaljevali pa v Strugah na dveh velikih picah in nekaj pijače je še bilo vmescool
Brez dežja seveda ni šlo, le da smo vedrili pod streho gostišča.
Komen Črno jezero ali Končnikova mlakuža1
Komen Na grebenu - foto pika16
20.10.2018
Žep/Travnik/Komen/Planinc
+6C na odcepu za sotesko Žep.Vzpon po markirani za Travnik. Jesenska barvila, marele, golobice, mušnice,ostareli jurčki. Preko Travnika, Turnovke, Hlipovca, Komna, skalnatega turna, Planinca do izhodišča. 5ur:30min in cck. 17km. Lepa sprehajalna pot. Malo potipava greben Komna. Meglice,ki jih nosi veter preko skalovje grebena naredijo skalo spolzko in se mu raje izogneva. Spust do Planinca in prečenje Žepa. Pri Planicu igra radio in poln zunanji "hladilnik" piva. Sledi le še spust do izhodišča.
lep jesenski dan +16C na izhodišču.
Komen Hlipovec3
6.5.2020
nedelja, 3.5.2020

Smrekovec - Krnes - Komen

Do izhodišča in nazaj sva prevozila toliko občin, da bi nekaj dni pred turo obubožal, če bi me samo v vsaki tretji ustavili, kaj šele v vsaki. Začela in končala sva pri Domu na Smrekovcu, kamor sva se pripeljala iz Ljubnega. Ker sva vajena zgodnjih ur, sva potep navzgor opravila sama, če odštejem dva moža, s katerima sem se srečal med vzponom na Smrekovec. Nadaljna pot prek Krnesa do Komna brez posebnosti, en sam užitek vandranja po mehkih travah in gozdnih poteh. Na štajerski strani prijetno vreme, večji del potepa sva bila v zavetju, na koroški pa močan veter, katerega glasen piš naju je spremljal tja in nazaj. Pri kapelici pod Komnom sem poklepetal s prijaznim parom, moška polovica je prepoznala princesko in mene zaradi mojih objav na tej strani. Če bereš, vaju lepo pozdravljava mežikanje Med sestopom smo se pogosto srečevali, razdalja je bila več ali manj po predpisih. Višinske razlike se ni nabralo kdo ve koliko, več je bilo poti v dolžino. Princeska ima svoja leta, sam nisem več rosno mlad, zato sem se odločil, da se zverina in starina odpraviva na pot iz najvišjega izhodišča, da se po prisilnem počitku ne bi preveč upehala. Lep potep je bil, še danes porajtava sama sebe, ker sva spet nekaj lepega ušpičila nasmeh

Komen3
djimuzl
6.5.2020
Lepo, Bojan nasmeh
V avgustu na tej poti v dobri sezoni uživaš v borovnicah... nasmeh
nejcf
12.8.2020
V nedeljo sva že precej zgodaj parkirala na Kramarici. Najprej sva šla po poti čez Bukov stan do koče, nato pa prečila Smrekovško pogorje do njegovega najvišjega vrha - Komna. Sama sebe sva presenetila s časom; na vrh sva prišla v dobrih dveh urah. Zato bi lahko dlje časa uživala v razgledih, če naju ne bi z vrha pregnale leteče mravlje. Nazaj grede sva se povzpela še na Krnes in Smrekovec ter v hudi sopari po cesti prišla k avtu.