Zeleniške špice
1.9.2017
Bravo, Zlatko. Imam kar slabo vest. Zadnja slika je pa pika na i.
stankoju
Še nekaj mojih slik od včerajšnje ture.Opis pa je tako že podal Zlatko.
Zeleniške špice1
Zeleniške špice36
rozka
3.9.2017
Čestitke, Zlatko & Co, za turconasmeh, sem pri tvojem opisu kar podoživljala prečenje in kako sem tudi sama "psihirala"zadregamežikanje
Ja, ja, "apartma" je pa treba prej rezervirati, hahaaa velik nasmeh
lpnasmeh
16.9.2018
Danes smo se v polni družinski postavi prvič podali na Zeleniske špice. Saj mi je bilo kar nerodno, da smo bili tu prvič.velik nasmeh Zato smo vzeli s seboj 70 m strik in ostalo opremo za abzajl s Stanicevega vrha. Ko smo pogledali tja dol smo ugotovili, da smo strik vzeli zastonj in dol odplezali. Nadaljevanje je postreglo z vsega po malem, nekak peska in nekak kompaktne skale, tam kjer je to morala bito. Vsega je bilo kar prehitro konec in druzno smo ugotovili, da moramo sem še kdaj priti. Takrat pa brez nosnje strika in opreme.
Zeleniške špice V grapi1
Zeleniške špice Na Stanicevem vrhu2
Zeleniške špice Na grebenu3
Zeleniške špice Malo peska4
Zeleniške špice Proti koncu5
Zeleniške špice Na konci6
ŠpRo29
17.9.2018
Tudi midva sva jih včeraj prečila. Lep dan, čudoviti razgledi in prava poezija tam gori. Sem pa vesela, da je bil štrik z nama.
Zeleniške špice1
Zeleniške špice8
Shkaro
27.6.2019
V torek (25.06.2019.) smo morali iti v Alpe. Brzo je odluka pala na Zeleniške špice i tako smo pri Jermanci bili oko 6 zjutraj i pakirali ruksake. Krenuli smo dobro i došli do predela V Klinu i desno se odcepili po neoznačenoj stezi. Zapričali smo se i otišli prema lovskoj koči pod Kamniškim Dedecom. Tu smo bili na desnoj strani Repovog Kota, a trebali smo biti na lijevoj strani velik nasmeh Sljedili smo stazu koja se brzo priključi na pravi pot kroz Repov kot i brzo stižemo do tolmuna gdje se umivamo i pijemo vode. Od dvije grape biramo lijevu da se malo uplezamo prije grebena. Na greben pod Staničev vrh dolazimo skozi ruševje velik nasmeh Sa Staničevog vrha dio ekipe otpenjava, a dio abzajla. Orijentacija na grebenu je logična i postoje možici i ponegdje uhodana pot. Nebeška lojtra predivna plezarija. Krušljivih dijelova ima precej i treba biti oprezan. Dolazimo na Najvišji rob Zeleniških špic i sestopamo do Srebrnog sedla i odlučimo da idemo na Planjavu. Na Planjavu dolazimo hitro i isto tako hitro dolazimo do koče na Kamniškom sedlu na hladno Laško. Od Planjave do Kamniškog sedla ima 3 manja snežišća koja se lahko daju proći brez zimske opreme, ampak treba biti oprezan. Od sedla do Jermance pot brez posebnosti. Lijepo izkorišćen dan u KS nasmeh

Kratki vizualni zapis poti -> https://www.relive.cc/view/2481275010
Zeleniške špice Probijanje kroz ruševje :D7
Zeleniške špice Predivni Staničev vrh8
Zeleniške špice Predivni greben Zeleniških špic9
Zeleniške špice U trenucima smo bili u oblaku što je bilo idealno jer je bilo vrooooće10
Zeleniške špice Plezanje špica 11
Zeleniške špice Predivni ambijent12
Zeleniške špice Mimo okna prema Srebrnom sedlu13
Zeleniške špice Utrinek na poti prema Planjavi14
Zeleniške špice Pogled sa vrha Planjave15
Zeleniške špice U carstvu kozoroga16
Zeleniške špice Pogled na snežišće koje se priječi i Kamniško sedlo17
Zeleniške špice Jedno odsnežišća koje treba priječiti na poti od Planjave do Kamniškog sedla18