Mrzla gora
Nejc787
11.12.2019
Super! Reportaža, kot se šika. Srečno!
4.5.2020
Ker je bila včeraj prvič ničla pri virusu, je bilo danes nujno preveriti še ničlo pripravljenosti v hribih. V zadnjih tednih sem hodil samo po ravnem, pa še to na malem območju.
Danes se je nabralo kar nekaj višincev (1759m), kilometri pa me niso zanimali, ker je bilo kaj za pogledati med potjo, v primerjavi s tistim v občini bivališča.
Previsokega hriba si nisem izbral, da ne bi bil v pravem visokogorju, ki ga še zmeraj odsvetujejo.
Mimogrede sem si še ogledal žalostni Okrešelj, kjer pa so že začeli nekaj delati.

Razmere za vzpon so bile ugodne, zjutraj je bil še trd sneg, kolikor ga je še sploh ostalo na tej poti preko Okrešlja in Mrzlega dola. Še najbolj delikatna je strma, izpostavljena prečka (zajla navzdol), kjer bi bilo dobro še drugo orodje.
Na vrhu sem se hitro odločil za sestop v Matkov kot, kamor vodi (razen grebenskega dela) eno samo veliko snežišče. Prekine ga samo skok pod Latvico in pa spodaj nad zasneženim kaminom krajši del.
Škaf je bolj Škafec, cca 8m globok. Mislim, da tudi kasneje, ko bo dodelan, ne bo globlji, ker je na tej višini zelo malo snega.
Pred lovsko kočo sem potem zavil navzgor in prečil v Logarsko do avta. Na sedlu, pri drevesu, popisanem od graničarjev bivše jugoarmije, sem si privoščil kratkega in malico.
Popoln dan po karanteni.nasmeh
Mrzla gora Tam spodaj.7
Mrzla gora Drugače pa le tu in tam snegec.8
Mrzla gora Na vrhu se hitro odločim za smer sestopa.9
Mrzla gora Čez Latvico, seveda. Me zamika tudi Krnička, ampak vozilo je bilo v Logarski.10
Mrzla gora Razpoke pod skokom se že delajo.11
Mrzla gora Lažji je sestop na desni strani.12
Mrzla gora Pod zasneženim kaminom.13
Mrzla gora Škaf ali...14
Mrzla gora ...škafec?15
Mrzla gora Pred lovsko kočo.16
Mrzla gora Že grizem v breg in se mi toži po tistih snežiščih, kjer je šlo ekspresno navzdol.17
Mrzla gora Na drugi strani med podrtijo navzdol v Logarsko.18
Krasno Drago

Srečno
4.5.2020
Drago super! Res dobro, da nisi izbral višjega ali bolj zahtevnega hriba velik nasmeh
Hvala za poročilo, Lp
4.5.2020
Uf, bonsajček je preživel. Hvala za prvo sliko, Drago. Sva z oskrbnikom malo pred katastrofo na dolgo in široko govorila o njem.
nenap

@Drago Hvala velik nasmeh

geppo
5.5.2020
Si ga kar preko sedla mahnil nazaj v Logarskovelik nasmeh
Je direktna na greben že kopna? Saj veš tista ki sva jo pred leti. Jo moram letos ponovit, lani sem jo prehodil z natrgano Ahilovomrk pogled
5.5.2020
Do Savinjeka ni bilo videti snega. Pod oknom pa posamezne flike. Tudi Kopa je praktično brez snega.
bos
8.5.2020
Včeraj iz Matkovega kota.
Tone, hvala za prekrasen dan.
Mrzla gora jutranji pogled v Logarsko dolino1
Mrzla gora lepa bo35
Čudovito!
panda
lepo, kar skomine vzbuja. nasmeh
8.5.2020
Kje pa so Tonetove slike, kaj še kar meri škaf?nasmeh
bos
velik nasmeh
8.5.2020
Drago, slabo augenmaso maš - škaf izmerjennasmeh

Po daljši prisilni hribovski pavzinasmeh, sem včeraj še z dvema mladcema tudi jaz obiskal to lepo goro.
Izbral sem vremensko fantastičen dan, namensko pa s smeri Matkovega kota zaradi vsakoletne meritve globine škafa - te naše naravne, topljive znamenitosti. Zaradi znanih omejitev sem na turi videl veliko več planinskih kavk, kot ljudi. Kljub temu, da je cesta že nekaj let asfaltirana daleč po dolini, ostaja ta kraj precej osamljen.
Po kratki pavzi pri 'škafu'nadaljujemo v zahtevno strmino, ki je na začetku kopna, potem pa vse do skoka strmo, delno poledenelo snežišče. Nad njim strmina malce poleže, vendar manj veščim svetujem, da si nad njim zopet navežejo dereze in jih snamejo šele na skalnem robu Latvice. Zadnjih 170m do vrha je kopna skala in jih več ne potrebuješ. Na vrhu pa užitek, vidljivost brez meja, vetrič malenkosten.
Ker sta Drago in Boštjan priložila kar precej slikovnega gradiva, bom jaz malce skromnejši, da se ne bi preveč ponavljal.
Boštjan, tebi pa hvala za družbo!
Mrzla gora Logarska dolina v jutranji senci.1
Zelo lepa dokumentacija!!!
Tone, sem mislil, da ga bo po zgornjem robu za 2m pobralo do četrtka.nasmeh
8.5.2020
Na oko je zares težko presodit globino, pa še za vrat ti kaplja. Zanimivo, da sem bil leta '18 pri škafu na isti dan kot letos, do dna pa je bilo spoštljivih 19m.
27.5.2020
čebejla ti bom tu odgovoril.
Od škrbine do do vrha sta v nedeljo bila še dva majhna snežišča. Prvo pri škrbini preden vstopiš v steno, jezik še vztraja ampak prečenje ni problematično. Drugo pa na prečenju, ko se prvič spustiš na drugo stran, pod grapo z jeklenico. To je trše in zbito. Z malo previdnosti gre lepo mimo. Upam, da sem pomagal. Lp in srečno!
Mrzla gora Prečnica pod grapo z jeklenico, Mrzla gora 24.5.20201
Mrzla gora Pogled na Latvico 24.5.20202
Mrzla gora Mrzla gora 3
Mrzla gora Prelepa kulisa4
Mrzla gora ...5
Mrzla gora Čebulček 6
čebejla
27.5.2020
Zokipoki, hvala, ravno tisto drugo snežišče me je zanimalo. Si zelo pomagal. nasmeh