Planina Ravne - Križevnik
11.10.2008 - geppo
Danes 11.10.08 smo obiskali Planino Ravne. Cesta je kar solidna!
Bili smo pozni ( 8:15uri ) in na parkirišču je bilo že kar nekaj avtomobilov. Jutro je bilo prekrasno sončno +5C macesni so že lepo oranžni. Napotili smo se na Križevnik. Nekaj časa smo spremljali rdeče oznake za pot potem pa skrenili desno in direktno proti grebenu. Čedalje več je bilo ruševja in >pot<  je izginjala v njem.
Tudi to je bilo zanimivo, ko smo se prebijali po ruševju strmo navzgor in iskali prehode.Kmalu sem imel polno macesnovih igel vsepovsod - toda zmagali smo in se prebili do grebena.
Tukaj nekaj fotografij in po nerodnosti še razbijem fotoaparat ( ni še padel v Robana )tako, da je kartica še ostala. Nekako še kljub počenim ekranom in škripajočem zoomom še nekaj spravim skupaj. Še me fotografirajo kako jočem z aparatom v roki in po poti nazaj na Planino Ravne ( ne vem zakaj piše na tabli Planina Ravni? ).Spotoma se hladim z ostanki novega snega, ker je že kar vroče.
Tukaj vzamem iz prtljažnika toplo ( sonce je bilo že močno - 13:00ura )pivo in šofer že trobi/gremo...
ps - z vrha ni fotografij/ne sprašujte zakaj..
Lp:mrk pogled
Planina Ravne - Križevnik Napajališče7
Planina Ravne - Križevnik Vrnitev - parkirišče še polno avtomobilov9
11.10.2008
Iz LUčkega dedca sem opazovala okrog po vrhovih, bilo je kar zasedeno, tudi na Zelenici jih je bilo precej, pa sem pomislila na vašo druščino. Res je treba poiskati poti, ki so manj oblegane, start iz Za Loncem, do Vodotočnika, nato Dedec in še spust do Korošice, samo 3 avtomobili na tem izhodišču, se pravi brez gužve, fotke lepe in zanimive, posebaj druga mi je všeč, saj na najini poti ni bilo toliko snega. Mojih še nisva uspela pogledat, mogoče jutri.
LP!
aljazek
Še nekaj fotk od danes:
Planina Ravne - Križevnik1
Planina Ravne - Križevnik2
klavdipo
Kot v pravljici!nasmehnasmeh
benjamin7
Ja, res je bilo lepo... Tudi sam sem se potepal v bližini, le da sem startal iz Kamniške Bistrice.
Planina Ravne - Križevnik Jesensko okrašen Velb1
Planina Ravne - Križevnik In še jesen pod Vežico2
Planina Ravne - Križevnik Samotar pozdravlja iskalce miru3
Planina Ravne - Križevnik Pogled na markantno zahodno ostenje Lučkega Dedca4
Planina Ravne - Križevnik Spredaj kal na poti proti Vežici, zadaj v meglo oblečena Planjava5
Planina Ravne - Križevnik Meglice pa se niso in niso dale, so pa zato risale vedno nove razglede6
Planina Ravne - Križevnik Vrh Vežice, v ozadju se diči Ojstrica7
Planina Ravne - Križevnik Za slovo pa mi je narava pokazala še večerno ožarjen Konj8
Volk
Ojej, ojej, lepot!
12.10.2008
Čudoviti posnetki, najbolj mi je všeč zadnji posnetek. Na drugi strani Konja sva se potelala midva, iskala svisce, da bi pozirali pa zgleda, da jih je sneg spravil globoko v rove, sva pa posnela parček, imenovan mali krivokljun, kista se ravno hranila.
Pa pogled na Korošico iz Dedca.
Pa LP!
Planina Ravne - Križevnik1
Planina Ravne - Križevnik2
Planina Ravne - Križevnik5
geppo
12.10.2008
jprim
Zgleda vsi na istemu robu stene - poglej ( stran 3 Lučki Dedec )
25.10.2014
Danes na Križevniku. Snega je kar nekaj, še posebej pri prečenju do Velikega vrha. Za vzpon na Veliki vrh je bila danes potrebna velika pazljivost, ker je bilo poledenelo. Pri sestopu z vrha in na poti okoli Dleskovca nas je zajela megla in še dodatno začinila turo.jezen
Planina Ravne - Križevnik Spremljevalki na poti proti planini Polšak1
Planina Ravne - Križevnik11
Bbrina
11.1.2015
Nekaj km pod planino Ravne sva pustila avto. nato po gozdni vlaki do planine in preko Polšakove planine na Križevnik. Lep, topel dan z južnim snegom. V vrtačah okoli Polšakove planine ga je bilo kar veliko za gazit.nasmeh. Na vrhu pa močni sunki vetra.
Planina Ravne - Križevnik planina Ravne1
Planina Ravne - Križevnik9
JTrogar
11.1.2015
Lepo! Smo vaju včeraj večkrat imeli v zobeh.nasmeh
Lp, Janez
Bbrina
11.1.2015
Tudi midva sva mislila precej na vas, vam mahala na Uršljo, ter napenjala oči, da bi videla če ste že na vrhu.velik nasmeh.
Verjamem da ste se imeli res lepo, saj ste izbrana fajn ekipa. Žal sva zamudila vaš dan.zadrega
Hm, v zobeh pa sva tokrat imela le rdeče brusnicemežikanje
22.10.2017
Včeraj smo šli skupaj še z enim PD kot sekcija VGN na obisk Križevnika na Dleskovški planoti.Potrebno je paziti ,da v Podvolovjeku prav zavijemo proti planini Ravni.Le malo pred planino se nam ozka asfaltna cesta konča.Na planini je dovolj prostora za parkiranje.Bilo je veliko vozil.Lahko se zapelje po makadamu nad planino na desno na višje parkirišče-makadam do tja je sedaj v slabem stanju.Mi smo zavili za planino na desno in po prijetni stezici skozi mecesnov gaj na planino Polšak.Paziti je treba,da nebi pomotoma zavili vmes na levo proti planini Korošici-so smerokazi. Nad planino Polšak na sam Križevnik, ki se nam skrivnostno skriva v ruševju, pa vodi ljubka stezica,sprva po gozdu, nato spretno speljana med gostim ruševjem kar občasno strmo navzgor.Pripelje nas na vršiček, kjer pa je bilo za tako veliko skupino kar premalo prostora. Tistega malega Aljaževega stolpa sploh nisem videl, ki je tu pod KSA na slikcah.Imeli smo lepo vreme in na vrhu Križevnika so vrhovi bližnjih gora kot na dlani-vse od Ojstrice in Velike Zelenice je presenetljivo blizu. Res mi ni čisto jasno vse o tej tragediji, ko je pogorel dom na planini Korošici.Velikokrat sem bil njen gost.
Planina Ravne - Križevnik Štart na planini Ravni,na zemljevidu piše res planina Ravne na 1500m.1
Planina Ravne - Križevnik Kar veliko nas je.2
Planina Ravne - Križevnik Naš prevoz.3
Planina Ravne - Križevnik Smerokaza za naš cilj ne vidim.Nahajamo se v območju mecesnovega parka, katerega gozdarji malo skrivajo.4
Planina Ravne - Križevnik Priti moramo do planine Polšak na višino 1695m.5
Planina Ravne - Križevnik Ljubka kočica je tukaj-ne vem , če je poleti kaj odprta za obiskovalce, ki jih zgleda tudi ko žarijo mecesni ne manjka.6
Planina Ravne - Križevnik V tem območju imamo ogromne strnjene mecesnove nasade , ki so največji v Evropi in zaščiteni .Le tu in tam je kakšna smreka vmes.7
Planina Ravne - Križevnik Proti planini Polšak.9
Planina Ravne - Križevnik10
Planina Ravne - Križevnik Omagala sta.11
Planina Ravne - Križevnik Hodimo po mecesnovem gaju.12
Planina Ravne - Križevnik Imamo strokovnega vodnika -pove,da je ta mecesen star od 300 do 400 let.13
Planina Ravne - Križevnik Planina Polšak.14
Planina Ravne - Križevnik Ljubka nova kočica.15
Planina Ravne - Križevnik Gasilska vse številne skupine,nekateri pa se nam vedno kam razkropijo.16
Planina Ravne - Križevnik Naše društvo PD Škofja Loka kateri smo se pridružili še člani planiske sekcije Savčan.17
Planina Ravne - Križevnik Na Križevnik vodi prijetna izsekana potka prek ruševja-ni pa označena.18
Planina Ravne - Križevnik Mecesnov gaj spodaj.19
Planina Ravne - Križevnik Malo skalnato.20
Planina Ravne - Križevnik Vrh Križevnika smo kar okupirali.21
Planina Ravne - Križevnik Obeležje na vrhu, komaj sem ga uspel videti.22
Planina Ravne - Križevnik Pogledi so bili ekratni vse enaokrog.23
Planina Ravne - Križevnik24
Planina Ravne - Križevnik Krofička je vidna desno od Ojstrice-gor še nisem bil.25
Planina Ravne - Križevnik26
Planina Ravne - Križevnik Vrh Ojstrice-to sem pa že večkrat obiskal z različnih izhodišč.27
Planina Ravne - Križevnik Velika Zelenica.28
Planina Ravne - Križevnik Na levi strani , kjer je Zelenica je Veliki vrh.29
Janez Seliškar
22.10.2017
Branko, v svojem opisu si zamenjal levo in desno. Na omenjenem odcepu poti (fotografija št. 10) gremo proti Korošici naravnost, desno pa proti Planini Polšak, kjer ste šli tudi vi.
še par mojihnasmeh
Planina Ravne - Križevnik na pl.Polšak13
Planina Ravne - Križevnik14
23.10.2017
Janez Seliškar,hvala, sem popravil tekst.V tem delu KSA sem žal premalokrat, pa bi si zaslužili več obiska z moje strani.
velkavrh, lahko bi Janeza že spotoma vprašal, saj smo se srečalinasmeh
ziki
3.11.2017
Pa še marsikaj si narobe napisal.Med drugim da so tto macesnovi nasadi.O človek dolinski si kdaj pomislil,kdo bi lahko nasadil takšno brezštevilno populacijo macesna.To je ustvarila narava in to so BOŽJI nasadi
KlemenD
11.4.2018
...pred dnevi Križevnik in greben Poljskih devic (izhodišče Planina Ravne) v zimskih razmerah...povratek čez Dleskovec...več pa v video prikazu...

xerian
11.4.2018
Lepo . In v kakšnem stanju je cesta do planine Ravne ?
KlemenD
Hvala...od križišča (za Podvežak) prevozno še kakšnega pol kilometra naprej (vsaj v nedeljo je bilo tako)...je pa res, da so višje poleg snega še podrta drevesa čez cesto.