Kamniški vrh
19.10.2020
Nejc. Kakor je zapiranje regij nepriljubljeno je pa zanesljivo boljše od zapiranja občin. Takrat se je Ljubljana brez potrebe drenjala, zdaj pa se lahko razporedijo. To je tudi z vidika preprečevanja širjenja Covida bolje.
iUnknown
Saj tudi zapiranje po občinah še pride na vrsto. Ne se bat mežikanje
Glede na to, kaj se je včeraj dogajalo med Calcitom in Primožem, se bo to kar hitro zgodilo jezen
19.10.2020
Ne vem. Zapiranje občin se je izkazalo kot neučinkovito.
miri
Zaenkrat se bom gibal do Rapalske meje.
1.11.2020
Moja draga je šla danes na Planjavo po običajni poti. Jaz pa sem pobasal Šijo in pobral Žana in smo šli kar na Kamniški vrh. Vreme toplo ljudi pa kar nekaj. Moram napisati, da razen naju ni imel noben maske, čeprav je pot velikokrat zelo ozka. Sarkastičen komentar enega malo bolj špehastega mimoidočega je bil, da od Covida ni še noben umrl... To pove vse o manjšini cca 20% po kateri upam, da bodo organi pregona udarili z vso močjo in tako skrajšali čas lock downa, ko se čukasto gledamo v občinah.
Kamniški vrh Na Kamniški vrh1
Kamniški vrh Čudovita jesen2
Kamniški vrh Idila na vrhu3
1.11.2020
Tvoj špehast obraz ni dosti boljši od tistega špehastega mimoidočega. Mimoidoči je prišel in šel, ti pa non-stop utrujaš s svojim blesavim nasmeškom velik nasmeh
gorolazka
Pravilna uporaba maske - na čelu in pod brado.
lino
1.11.2020
Gorolazka, ne delaj se norca iz dobrosrčnih in komunikativnih ljudi kot je naš zelo priljubljeni Primož. On vedno najde zanimive in markantne lokacije. Lol - "Pravilna uporaba maske - na čelu in pod brado." - Lol! nasmeh velik nasmeh
Ne vem o čem je debata. Naj še enkrat opozorim, da si masko nataknem pred srečanjem nato pa dam dol, ker je z N99 masko nemogoče iti v klanec. S seboj pa imam tudi razkužilo, kar pomeni, da si lahko roke po rokovanju z masko razkužujem. Tukaj v Kamniku trenutno ni heca, je velik delež aktivnih okužb.
8.11.2020
Danes kar v dojenček zasedbi na Kamniški vrh. Od parkirišča pri mostu, kjer je bil kar dren, proti roži in pred njo levo na Pl. Osredek, gor na greben in na Planjavo. Tam smo si privoščili debelo uro martinčkanja na toplem soncu s kosilom. Vmes se je izpraznil zelo natrpani Kamniški vrh, tako smo šli še nanj in nato dol do izhodišča. Lep, topel jesenski dan. Ljudi kar veliko, tako da smo morali precejkrat pri srečevanju uporabiti masko. Saj ko se navadiš jo nositi gor je zadeva enostavna.
Kamniški vrh Nad izhodiščem1
Kamniški vrh Ekipa na Kamniškem vrhu7
Kamniški vrh Pozno popoldansko sonce8
Lepo
Že pri naši Kislici je bila taksna gneča, da človk že pogleda proti gasmaski
8.11.2020
Ma verjamem. Tole zapiranje po občinah je brez veze... Posebno Ljubljano so natrpali v neke lokalne hribčke. Kaj hočemo. Lahko le upamo, da je zadnjič.nasmeh Saj dobro kaže število aktivnih je začelo padati.
miri
In kaj je narobe z "lokalnimi grički"? Še ti nam bodo nekega dne previsoki.
8.11.2020
Miri. Niti slučajno ne mislim na to, kar si nakazal. Mislim na preveliko gostoto sprehajalcev.
zavest
Primož, a je ta nepovratni ventil na maski z dodatnim filtrom? Ker le tako ima smisel, kajti brez filtra na ventilu je vse skupaj bolj egoističen blažev žegen, saj gre izdihan zrak prosto skozi...
martin4
9.11.2020
Selfi king...
tulipan
Martin, pa daj še ti kakšen sebekjezen
22.11.2020
Danes sva Šijo peljala kar na Kamniški vrh, ki je v teh mrzlih dneh odličen za dojenčka. Začela pri mostu, gor levo od Rože na vrh in dol po drugi strani. Pri bližnjem srečevanju je priblizno tretjina pohodnikov uporabila masko, med njimi tudi kakih 10 let star otrok. Bravo starši za vzgojo podmladka o pomenu zaščite ranljive populacije in medgeneracijske solidarnosti. Kar hladen dan, a znosno na teh prisojnih pobočjih. Razgled enkraten. Doli pri mostu cel dan po ničlo.