Kdaj ste izvedeli za najvišji vrh občine, kjer prebivate?

Po omejitvi gibanja na lastno občino

Vedel-a sem že prej

Še vedno ne vem

Kamniški vrh
MitjaBelak
3.4.2020
Alyskyfly, uživaj to dokler lahko, se zna zgoditi, da boš jih kmalu samo še gledal skozi okno.
VanSims
Tudi jaz mislim, da Primož ne dela nič narobe.

Mazzini(na čigar kolumno je objavljen link v temi Covid-19) ima tokrat (za spremembo, če že zadnja leta svoje kolumne izkorišča več ali manj za pljuvanje po desnici in Janši) očitno prav. Tudi tokrat bi rekel, da spet nekaj bluzi a ko pogledam ta forum, mu lahko samo pritrdim: foušija, ker je nekdo srečen. Jaz pa bi še dodal, želja preprosto povedano, nekoga 'je*at u zdrav mozak' in izživljati na njem frustracije. Frustracije, ki izhajajo iz vaših zafuranih življenj in ker je vam crknila krava naj pa še drugemu, ki mu je očitno v življenju uspelo.

Konkretno sem imel na tem forumu z enim od vas tudi sam opravka v tem smislu. Lahko rečem, da je to eden od tistih, ki živijo za to, da druge je*ejo u glavo. Po informacijah, ki sem jih dobil od osebe, ki ga je poznala, res ni pri zdravi pameti.
exwannabe
3.4.2020
Če je pa tako, potem pa jutri vsi v hribe in na hribčke, vreme bo idealno, pa da se ne bi slučajno kdo pritoževal, da je gneča pa zakaj smo vsi tam.

Tudi na Rožnik, Šmarno goro ali na Bled se lahko gre (prosto po Mazziniju),ker tam je le kakšen Pravičnik.
j.
zavest
> ki mu je očitno v življenju uspelo
Seveda velik nasmeh Samo to bom dodal:

"Confidence is silent. Insecurities are loud."
4.4.2020
Morda je zdaj na forumu malo več takšnih in drugačnih ekscesov, ker so ljudje, navajeni gibanja, zaprti po takih in drugačnih občinah. Ampak po objavah sodeč so veliki našli svoj kotiček za varno gibanje skladno s pravili stroke. Če gledam iz svojega zornega kota bom ta čas porabil za raziskovanje manj znanih predelov občine. Še sam sem presenečen, česa vsega ni tu. Seveda pa tudi občina Kamnik poziva, da se ne zbiramo na tipičnih točkah kot je Primož, Špica in Stari grad. Tako želim lep jutranji pozdrav vsem gornikom v vaše občine in držimo pesti, da bo to junija že za nami.
8.4.2020
Po Velki sem se vzpel še na Kamniški vrh, da bi sprehajanje zaključil z 2000 metri višinske in malo preveril vpliv enomesečnega sprehajanja na telesno vzdržljivost. Razen nekoliko slabših časov vzpenjanja vpliva za zdaj še ni. Poti na tem vrhu postajajo prašne. Srečal sem kakih 15 ljudi s katerimi smo se disciplinirano srečevali in obšli.